En gang da eg skulle heale en dame med øresus, hjemme hos henne, ble det fulstendig kaos! Da eg la hendene på henne begynte hun å skjelve og brast ut i gråt, hun fikk også problemer med pusten. I samme øyeblikk fikk hennes sønn, som også var tilstede, store skjelvinger og begynte å gråte. Eg skjønnte ingen ting av hva som var i ferd med å skje, før sønnen utbrøt: Mamma, er det din smerte og sorg eg kjenner? Har du virkelig det så vondt?( Det må nevnes at ingen av de involverte har tidligere hatt slike tendenser, at de har kunnet lese/ kjenne andres tanker/ føleser.) Sønnens kjæreste brøt nå ut i krampe-gråt og fikk store puste-problemer. Det viste seg at eg hadde åpnet opp for et lenge skjult traume, som både sønn og mor hadde vært utsatt for, men som de aldre hadde snakket med hverandre om. De sa etterpå at eg hadde vært en dør-åpner til det som lå skjult inni dem.Mens eg gikk fra den ene til den andre i rommet og prøvde å heale deres tilstander, ser eg at min mann borte i sofaen, blir helt blek og kaldsvetter. Mannen i huset sier til meg: Ikke ta på meg også! I mens eg står bak sønnen i huset og prøver å hjelpe han, så får eg beskjed om at de som sitter og ser på meg, tydelig kunne se og fornemme et manns og kvinne hode over og bak meg.
Eg så ikke dette selv i situasjonen, men så snart for mitt indre et foto av to personer.
Eg tegnet disse to , fikk en følelse av faren til mannen i huset og bestemoren til konen i huset.Disse åndene var nå blitt så uroet av min aktivitet, at i tiden etter fikk huset folk ikke levende fred, og kona turde ikke lenger å være alene hjemme. Tngene endret seg ikke før de hadde hatt to til å drive ut/ eller roe åndene ned. Åndene gav klar beskjed om at min tilstedeværelse og aktivitet uroet og skremte dem!
Som du ser, så kan det være en fordel om eg først får litt mer kontroll over mine evner , før eg bruker de mer ofentlig!
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Best å få mer kontroll først!
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jun 2008 22:30
- 16
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: Karmøy
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Best å få mer kontroll først!
Hva slags healing metode bruker du? Har du holdt på lenge eller er dette første gangen?
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jun 2008 22:30
- 16
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: Karmøy
- Blitt takket: 1 gang
Har aldri lært meg noen spesiell metode, for det bare kom helt plutselig til meg.jon blund skrev:Hva slags healing metode bruker du? Har du holdt på lenge eller er dette første gangen?
Eg legger bare hendene på det aktuelle området, enten direkte eller noen cm. over kroppen. Eg er en kristen og eg ber også samtidig som eg healer.
MVH.sterke evner.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Skjønner. Hvis du skal heale folk er det lurt å vitte hva du gjør. Ellers kan hva som helst skje, og da trenger det ikke alltid være helbredende selv om de du jobber på kjenner veldig mye energier og ting og tang.sterke evner skrev:Har aldri lært meg noen spesiell metode, for det bare kom helt plutselig til meg.jon blund skrev:Hva slags healing metode bruker du? Har du holdt på lenge eller er dette første gangen?
Eg legger bare hendene på det aktuelle området, enten direkte eller noen cm. over kroppen. Eg er en kristen og eg ber også samtidig som eg healer.
MVH.sterke evner.
Når du jobber med folks traaumer og innerste følelser er det ikke bare å fyre løs og håpe det beste, eller be om det beste. En healer trenger kunnskap om hva han gjør ellers er det bare gjetning og det kan gå like galt som det kan gå godt.
Man begynner ikke kirurgi på folk bare fordi man har fått en skalpell i hånda.
Så ja, sterke evner, få kontroll over evnene dine og lær deg å bruke dem
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
sånn kjer ofte.....du burde ta noen kurs, de hjelper deg gjennom slike faser, hva du skal gjøre osv.
jeg annbefaler reiki healing, det er en enkel ''metode'' som alle kan lære seg så gi reiki et forsøk......jeg driver med det selv :mozilla_wink:
jeg annbefaler reiki healing, det er en enkel ''metode'' som alle kan lære seg så gi reiki et forsøk......jeg driver med det selv :mozilla_wink:
Antall ord: 49
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2008 02:45
- 16
Interessant historie. :mozilla_smile:
Jeg anbefaler deg å lese "vekk din indre healer" av Eric Pearl (http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8274136179)... Ei veldig veldig bra bok som kan gi deg mye input når det gjelder healing. Spesielt når det gjelder de nye energifrekvensene, som jeg har en følelse av at du benytter...
Jeg anbefaler deg å lese "vekk din indre healer" av Eric Pearl (http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8274136179)... Ei veldig veldig bra bok som kan gi deg mye input når det gjelder healing. Spesielt når det gjelder de nye energifrekvensene, som jeg har en følelse av at du benytter...
Antall ord: 57
"Spiritus Omni"
-Peace-
-Peace-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Intessann lesing, men hadde vert så greit med litt mer mellomrom. Det blir så anstrengende å lese når det er så tettskrevet...puh :mozilla_wink:
Antall ord: 25
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 23:00
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: verdal
jeg lo når jeg leste innlegget ditt jon blund..en gjennkjennede latter..var som å lese om meg selv for fire pr siden...da eksploderte disse kreftene i meg også, og de er også uvanlig sterke..mulig jeg har noen råd til deg, så bare ta kontakt på pm om du vil prate litt.. stoor klem fra raven:-)
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Tror du mener sterke evner sitt innlegg... kan ikke se hvordan det jeg skrev gjør at evner eksploderer mitt innlegg er vel heller en party-brems.raven666 skrev:jeg lo når jeg leste innlegget ditt jon blund..en gjennkjennede latter..var som å lese om meg selv for fire pr siden...da eksploderte disse kreftene i meg også, og de er også uvanlig sterke..mulig jeg har noen råd til deg, så bare ta kontakt på pm om du vil prate litt.. stoor klem fra raven:-)
Antall ord: 88
Hide post links |
Det er jo synd at disse kreftene skal gå helt ute av kontroll. Men du skal ha honnør for at du har insett at du må lære mer.
Kanskje du bør prøve å slippe ut disse kreftene i små doser, og ikke gi full åpning for alle kreftene på en gang.
Du sier at du er kristen. Ikke noe i veien med det. Men da vet du allerede at det er sterke nok krefter i bønn, så ta det litt rolig. Avstå fra håndpåleggelse, og hold deg til bønn, stille og rolig, gjerne uten at du lar andre vite hva det er du gjør. Bare be dem om deres tillatelse til å be for dem. Og for all del; minst mulig "dommedag og halleluja". Du frigjør allerede så sterke krefter at det ikke trenges. Og hold deg litt på fysisk avstand når du prøver å hjelpe folk, til du har fått full oversikt over hvilke krefter du besitter. Det kan godt være at healing bare er et lite aspekt av de krefter du besitter.
Det er synd at det ikke er lett å finne "spirituell veiledere". Men du bør nok begynne med å lete etter noen som kan veilede deg og hjelpe deg med å kartlegge hele ditt spirituelle spekter.
Lykke til, og la oss gjerne få høre hvordan det går.
Kanskje du bør prøve å slippe ut disse kreftene i små doser, og ikke gi full åpning for alle kreftene på en gang.
Du sier at du er kristen. Ikke noe i veien med det. Men da vet du allerede at det er sterke nok krefter i bønn, så ta det litt rolig. Avstå fra håndpåleggelse, og hold deg til bønn, stille og rolig, gjerne uten at du lar andre vite hva det er du gjør. Bare be dem om deres tillatelse til å be for dem. Og for all del; minst mulig "dommedag og halleluja". Du frigjør allerede så sterke krefter at det ikke trenges. Og hold deg litt på fysisk avstand når du prøver å hjelpe folk, til du har fått full oversikt over hvilke krefter du besitter. Det kan godt være at healing bare er et lite aspekt av de krefter du besitter.
Det er synd at det ikke er lett å finne "spirituell veiledere". Men du bør nok begynne med å lete etter noen som kan veilede deg og hjelpe deg med å kartlegge hele ditt spirituelle spekter.
Lykke til, og la oss gjerne få høre hvordan det går.
Antall ord: 232
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2008 01:41
- 16
Og de du helbreder har tro for det?sterke evner skrev:Har aldri lært meg noen spesiell metode, for det bare kom helt plutselig til meg.jon blund skrev:Hva slags healing metode bruker du? Har du holdt på lenge eller er dette første gangen?
MVH.sterke evner.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2008 01:41
- 16
sterke evner skrev:En gang da eg skulle heale en dame med øresus, hjemme hos henne, ble det fulstendig kaos! Da eg la hendene på henne begynte hun å skjelve og brast ut i gråt, hun fikk også problemer med pusten. I samme øyeblikk fikk hennes sønn, som også var tilstede, store skjelvinger og begynte å gråte. Eg skjønnte ingen ting av hva som var i ferd med å skje, før sønnen utbrøt: Mamma, er det din smerte og sorg eg kjenner? Har du virkelig det så vondt?( Det må nevnes at ingen av de involverte har tidligere hatt slike tendenser, at de har kunnet lese/ kjenne andres tanker/ føleser.) Sønnens kjæreste brøt nå ut i krampe-gråt og fikk store puste-problemer. Det viste seg at eg hadde åpnet opp for et lenge skjult traume, som både sønn og mor hadde vært utsatt for, men som de aldre hadde snakket med hverandre om. De sa etterpå at eg hadde vært en dør-åpner til det som lå skjult inni dem.Mens eg gikk fra den ene til den andre i rommet og prøvde å heale deres tilstander, ser eg at min mann borte i sofaen, blir helt blek og kaldsvetter. Mannen i huset sier til meg: Ikke ta på meg også! I mens eg står bak sønnen i huset og prøver å hjelpe han, så får eg beskjed om at de som sitter og ser på meg, tydelig kunne se og fornemme et manns og kvinne hode over og bak meg.
Eg så ikke dette selv i situasjonen, men så snart for mitt indre et foto av to personer.
Eg tegnet disse to , fikk en følelse av faren til mannen i huset og bestemoren til konen i huset.Disse åndene var nå blitt så uroet av min aktivitet, at i tiden etter fikk huset folk ikke levende fred, og kona turde ikke lenger å være alene hjemme. Tngene endret seg ikke før de hadde hatt to til å drive ut/ eller roe åndene ned. Åndene gav klar beskjed om at min tilstedeværelse og aktivitet uroet og skremte dem!
Som du ser, så kan det være en fordel om eg først får litt mer kontroll over mine evner , før eg bruker de mer ofentlig!
Du er kristen, ja det kan jo være en årsak til uroligheter, åndeligt som synligt.
Som kristen har du Den Hellige Ånd som segl over ditt liv.
Legg to og to sammen, da har du svaret.
Hellig Ånd, og dette som du beskriver.....Da skjønner du
Antall ord: 445
Hide post links |