Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Plageånder..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jun 2008 00:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nesodden
Plageånder..
Mantropolix skrev: "Jo mere di kan inbille deg t du hjelpes løs og at du ikke kan få hjelp jo mere makt har di over deg"
Ja, da har jeg et problem.. For hvis jeg søker hjelp, så sier de at jeg aldri kommer til og få hjelp fra de jeg søker hjelp fra.. Sender jeg en SMS til en klarsynt dame, sier dem, det der kommer aldri til og hjelpe! Og jeg tror for mye på dem! Og jeg tror jeg skaper min virkelighet med tanker i forhold til hva jeg tror, så det blir dobbel effekt.. De kan få meg til og tro at jeg er så hjelpesløs som de bare vil, og det har de holdt på med mye i natt.. Jeg sliter virkelig, jeg har også bedt om hjelp til skytsengler og skapelseskraften, men de ser ikke ut til og høre meg, samt at åndene hindrer meg i og rope om hjelp, også gir jeg opp.. Dette er for vanskelig!
Ja, da har jeg et problem.. For hvis jeg søker hjelp, så sier de at jeg aldri kommer til og få hjelp fra de jeg søker hjelp fra.. Sender jeg en SMS til en klarsynt dame, sier dem, det der kommer aldri til og hjelpe! Og jeg tror for mye på dem! Og jeg tror jeg skaper min virkelighet med tanker i forhold til hva jeg tror, så det blir dobbel effekt.. De kan få meg til og tro at jeg er så hjelpesløs som de bare vil, og det har de holdt på med mye i natt.. Jeg sliter virkelig, jeg har også bedt om hjelp til skytsengler og skapelseskraften, men de ser ikke ut til og høre meg, samt at åndene hindrer meg i og rope om hjelp, også gir jeg opp.. Dette er for vanskelig!
Antall ord: 169
Bluelight (Ivan S.)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Dette høres ut som paranoid schizofreni. Jeg tror det beste for deg vil være et lengre opphold på en psykatrisk institusjon, hvor du hører på legene og gjør ditt beste for å gjøre det de sier.
Hva sa psykiaterne til deg? Det finnes adekvate medikamenter mot slike opplevelser. Jeg skjønner godt at du sliter. Men det finnes hjelp å få - dersom du bare er villig til å ta imot den.
Lykke til!
Hva sa psykiaterne til deg? Det finnes adekvate medikamenter mot slike opplevelser. Jeg skjønner godt at du sliter. Men det finnes hjelp å få - dersom du bare er villig til å ta imot den.
Lykke til!
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Plageånder..
De bare skriver ut resepter.. Det hjelper ikke stort.. Det bedøver meg, men jeg hører fortsatt stemmer og mottar tanker og andre ting/energier som ikke er mitt eget..
Og du kan kalle det schizofreni om du vil, men det er ånder som har taket på meg!
Og du kan kalle det schizofreni om du vil, men det er ånder som har taket på meg!
Antall ord: 49
Bluelight (Ivan S.)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Det sier de alle sammen. Stol på legene, det er det beste rådet jeg kan gi deg.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Prøv og ring han medie jeg anbefalte , haakon marius tlf Tlf.: 98 09 09 00
Har oxo et annet medium du kan spørre om hjelp,dette er søsteren til haakon.
Sonia Bakkeli Thorlin heter hun http://www.sorba.no/ Tlf 99601271
Kansje hun kan få gjitt beskjed til haakon marius om du ikke får tak i han,eller at hun kan hjelpe deg eller vet om noen som kan komme og hjelpe deg.
klem
Har oxo et annet medium du kan spørre om hjelp,dette er søsteren til haakon.
Sonia Bakkeli Thorlin heter hun http://www.sorba.no/ Tlf 99601271
Kansje hun kan få gjitt beskjed til haakon marius om du ikke får tak i han,eller at hun kan hjelpe deg eller vet om noen som kan komme og hjelpe deg.
klem
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Det kommer til hjelpe og ikke hør på dem.
Det kommet til hjelpe! Stol på det.
Det kommet til hjelpe! Stol på det.
Antall ord: 17
Hide post links |
Før jeg begynner å skrive ned her så tar jeg kun for meg den "alien/ET" biten:
Dersom det er onde onder eller noe slik, så vet jeg ikke så mye om det.
Prøv å last ned "john La tourett" fra internett.
Han har et produkt som heter John La toruett - Psycick attack and defence. Noe sånn. Hvor han beskriver hvordan du kan bruke auraen din som et slags skjold.
SilvaUltraMind ESP produktet snakker også om beskyttelse og veiledning fra ditt høyere selv. silvautlramind snakker også om at en kan SENDE bilder inn i hodet til folk med å "zippe" opp auraene til folk og visualisere et bilde og sette dette bilde over hodet til den andre.
Huna snakker også om høyere selv. Det høyere selv sier å gi ultimat beskyttelse, ettersom det vet hva som er best for deg.
Å aktivere chakranene er visst bra. Ligge å høre på charka hypnose, samtidig som du trykker fysisk på de ulike chakraene med 2 fingre. ( det blir mye mer effektivit når en kombinerer visualisering med fysiske bevegelser).
Jeg var også helt hysterisk i en periode etter å ha sett lys på himmelen. Og trodde det var onde vesner osv som folk skrev på internet..... Men fallt tilbake på den konklusjonen at det var en ARV jeg så (Alien Reenginereed vechile).
Det finnes en Bok om noe som heter "milabs" , - det er figurer som er skapt Artificially, (clonet i militær baser) som flyr rundt i ARV'er og driver med "mind control". Vet dette høres sykt ut, men dette er DET mørkeste som finnes på hele planeten. Milabs blir også kallt for Pbl (programable biological lifeform)
Mer om Milabs her: http://www.youtube.com/watch?v=oz07yCx5R3A Part 1 til 6.
Disse driver med mind control i form av Remote viewing og remote Influence.
Det er kabalen som driver med disse tingene. folk flest vet ikke de eksisterer osv. Men de er blitt penetrert av Disclosure project. Dr.greer med sine 500 folk fra cia, pentagon, nava militæret osv.
Og heldigvis at jeg fant ut om de, der jeg så hva i He#%¤" mennesker er i stand til å gjøre med utenomjodisk teknologi som de har kopiert opp fra roswell osv.
Disse reptilene du snakker om, tror jeg er propaganda av kabalen. Jeg har personlig fått opp indre bilder av Reptillians, som morfer seg inn til et menneske. Men disse bildene var "presentert" for meg. Slik at jeg mistenker electro magnetiske bølger for å skapt disse.
Dersom du ser på patentene som finnes (kan sende link) så finnes det teknologi som kabalen har som kan putte bilder inn i hodet til folk. Dette gjør de pga deres agenda og deres propaganda. Vanlige folk er med i et større puslespill, propaganda krig, for at kabalen skal få en krig mot ET's ( for at våpen industrien kan tjene penger).
Jeg har opplevd Noe slikt som du beskriver selv. Sett en "grå" i astral verden ( noe jeg tror er en milab/PBL som kan komme i astral verden akkurat som oss, ettersom de har en bevissthet. http://www.youtube.com/watch?v=fPwN0vxaJRI
Jeg er veldig aktiv med å lytte på Hemi sync som sies å være et av de produktene som er helt "tryggt" - for å forske MER på ut av kroppen og astral reise. For å beskytte meg. Jeg går IKKE med på å unngå disse evnene fodi jeg er redd. Jeg ser på intuisjon, OBE, astral reiser osv som våpen for å få mest mulig informasjon og beskyttelse.
Et annet produkt: Lyn Buchanan - Remote Viewing & Remote Influencing - Her forklarer en fyr fra militære prosjekter hvordan remote influence virker (blandt annet å regulere kroppstemperaturen til folk, og gi folk hodepine og slikt). Og for å best mulig kunne beskytte seg selv så må en vite hvordan en kan angripe, for å vite hva en skal beskytte seg mot!
Også sier f.eks Carolin Myss at det du fokuserer på der går energien din. Så jeg prøver så godt jeg kan og ikke tenke på dette, men tenke på engler hjelpere osv. For å tiltrekke meg positive tanker og humør.
Du kunne jo oppsøkt healere og synske og slikt.
Dersom det er kabalen som kødder rundt med disse Milabs'ene sine så har de også noe som heter "astral extractor" = teknologi som kan DRA astral kroppen ut av folk. Den beste måten å unngå dette på er å meditere. Ha en "i ett med alt" perspektiv, forestille deg at du er alt, og at du ikke finnes, slik at de ikke kan få tak i deg.
For skeptikere osv så er dette vilt. Men det driter jeg. Dette er toppen av hva som eksisterer innenfor det korrupte militæret i usa.
Som sagt jeg har vært HELT forvirret og frustrert pga denne ARV'en jeg så som kunne omtrent LESE tanker. Men nå vet jeg iallfall sannheten. Og gjør det MOTSATTE av det de vil jeg skal tenke og tro. Grunnen til at de dukket opp var at jeg skrev på alle de store youtube kanalene "SPRE informasjon om eksistensen av ET's klipp kopier opp denne meldingen" sånn kjede melding vettu. men skrev den kun der det minst var 10.millioner views. - det førte til at jeg fikk en ARV etter meg, og fikk sett reptiler på indre bilder osv.
Det er mennesker som står bak dette her altså, hvor rart enn det høres ut som.
Jeg fant heldigivs til slutt frem til www.disclosureproject.org og fant masse informasjon om disse tingene. hadde jeg ikke opplevd det, aldri i verden om at jeg hadde trodd på det.
Det virker for meg som at du har møtt på disse her fordi du kanskje har blitt medlem på en eller annen side hvor de snakker om utenomjordisk kontakt? - Hvis det er tilfelle så skal du ikke se bort fra at det er kabalen som kødder rundt.
Edit: du kan også prøve ut noe som heter hopnoponopno, oppsumert så gjør en følgende:
En fokusert på personen og sier følgende setninger:
Jeg er glad i deg
Unnskyld
Tilgi meg
Takk.
gjenta disse setningen om og om igjen, så kan til og med den hardeste kriminelle bli omvendt av en slik kjærlighet og tilgivelse ekrlæringer.
Edit2: du kan jo også sjekke ut philip Farber - Meta magick. Han skriver noe om kontakt med "entities" kanskje finner du ut noe der.
Dersom det er onde onder eller noe slik, så vet jeg ikke så mye om det.
Prøv å last ned "john La tourett" fra internett.
Han har et produkt som heter John La toruett - Psycick attack and defence. Noe sånn. Hvor han beskriver hvordan du kan bruke auraen din som et slags skjold.
SilvaUltraMind ESP produktet snakker også om beskyttelse og veiledning fra ditt høyere selv. silvautlramind snakker også om at en kan SENDE bilder inn i hodet til folk med å "zippe" opp auraene til folk og visualisere et bilde og sette dette bilde over hodet til den andre.
Huna snakker også om høyere selv. Det høyere selv sier å gi ultimat beskyttelse, ettersom det vet hva som er best for deg.
Å aktivere chakranene er visst bra. Ligge å høre på charka hypnose, samtidig som du trykker fysisk på de ulike chakraene med 2 fingre. ( det blir mye mer effektivit når en kombinerer visualisering med fysiske bevegelser).
Jeg var også helt hysterisk i en periode etter å ha sett lys på himmelen. Og trodde det var onde vesner osv som folk skrev på internet..... Men fallt tilbake på den konklusjonen at det var en ARV jeg så (Alien Reenginereed vechile).
Det finnes en Bok om noe som heter "milabs" , - det er figurer som er skapt Artificially, (clonet i militær baser) som flyr rundt i ARV'er og driver med "mind control". Vet dette høres sykt ut, men dette er DET mørkeste som finnes på hele planeten. Milabs blir også kallt for Pbl (programable biological lifeform)
Mer om Milabs her: http://www.youtube.com/watch?v=oz07yCx5R3A Part 1 til 6.
Disse driver med mind control i form av Remote viewing og remote Influence.
Det er kabalen som driver med disse tingene. folk flest vet ikke de eksisterer osv. Men de er blitt penetrert av Disclosure project. Dr.greer med sine 500 folk fra cia, pentagon, nava militæret osv.
Og heldigvis at jeg fant ut om de, der jeg så hva i He#%¤" mennesker er i stand til å gjøre med utenomjodisk teknologi som de har kopiert opp fra roswell osv.
Disse reptilene du snakker om, tror jeg er propaganda av kabalen. Jeg har personlig fått opp indre bilder av Reptillians, som morfer seg inn til et menneske. Men disse bildene var "presentert" for meg. Slik at jeg mistenker electro magnetiske bølger for å skapt disse.
Dersom du ser på patentene som finnes (kan sende link) så finnes det teknologi som kabalen har som kan putte bilder inn i hodet til folk. Dette gjør de pga deres agenda og deres propaganda. Vanlige folk er med i et større puslespill, propaganda krig, for at kabalen skal få en krig mot ET's ( for at våpen industrien kan tjene penger).
Jeg har opplevd Noe slikt som du beskriver selv. Sett en "grå" i astral verden ( noe jeg tror er en milab/PBL som kan komme i astral verden akkurat som oss, ettersom de har en bevissthet. http://www.youtube.com/watch?v=fPwN0vxaJRI
Jeg er veldig aktiv med å lytte på Hemi sync som sies å være et av de produktene som er helt "tryggt" - for å forske MER på ut av kroppen og astral reise. For å beskytte meg. Jeg går IKKE med på å unngå disse evnene fodi jeg er redd. Jeg ser på intuisjon, OBE, astral reiser osv som våpen for å få mest mulig informasjon og beskyttelse.
Et annet produkt: Lyn Buchanan - Remote Viewing & Remote Influencing - Her forklarer en fyr fra militære prosjekter hvordan remote influence virker (blandt annet å regulere kroppstemperaturen til folk, og gi folk hodepine og slikt). Og for å best mulig kunne beskytte seg selv så må en vite hvordan en kan angripe, for å vite hva en skal beskytte seg mot!
Også sier f.eks Carolin Myss at det du fokuserer på der går energien din. Så jeg prøver så godt jeg kan og ikke tenke på dette, men tenke på engler hjelpere osv. For å tiltrekke meg positive tanker og humør.
Du kunne jo oppsøkt healere og synske og slikt.
Dersom det er kabalen som kødder rundt med disse Milabs'ene sine så har de også noe som heter "astral extractor" = teknologi som kan DRA astral kroppen ut av folk. Den beste måten å unngå dette på er å meditere. Ha en "i ett med alt" perspektiv, forestille deg at du er alt, og at du ikke finnes, slik at de ikke kan få tak i deg.
For skeptikere osv så er dette vilt. Men det driter jeg. Dette er toppen av hva som eksisterer innenfor det korrupte militæret i usa.
Som sagt jeg har vært HELT forvirret og frustrert pga denne ARV'en jeg så som kunne omtrent LESE tanker. Men nå vet jeg iallfall sannheten. Og gjør det MOTSATTE av det de vil jeg skal tenke og tro. Grunnen til at de dukket opp var at jeg skrev på alle de store youtube kanalene "SPRE informasjon om eksistensen av ET's klipp kopier opp denne meldingen" sånn kjede melding vettu. men skrev den kun der det minst var 10.millioner views. - det førte til at jeg fikk en ARV etter meg, og fikk sett reptiler på indre bilder osv.
Det er mennesker som står bak dette her altså, hvor rart enn det høres ut som.
Jeg fant heldigivs til slutt frem til www.disclosureproject.org og fant masse informasjon om disse tingene. hadde jeg ikke opplevd det, aldri i verden om at jeg hadde trodd på det.
Det virker for meg som at du har møtt på disse her fordi du kanskje har blitt medlem på en eller annen side hvor de snakker om utenomjordisk kontakt? - Hvis det er tilfelle så skal du ikke se bort fra at det er kabalen som kødder rundt.
Edit: du kan også prøve ut noe som heter hopnoponopno, oppsumert så gjør en følgende:
En fokusert på personen og sier følgende setninger:
Jeg er glad i deg
Unnskyld
Tilgi meg
Takk.
gjenta disse setningen om og om igjen, så kan til og med den hardeste kriminelle bli omvendt av en slik kjærlighet og tilgivelse ekrlæringer.
Edit2: du kan jo også sjekke ut philip Farber - Meta magick. Han skriver noe om kontakt med "entities" kanskje finner du ut noe der.
Sist redigert av GJest på 01 Jul 2008 14:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1084
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
KB - dette er vranglære.
Jeg vet at du syns dette er spennende, men vær snill å moderer din spredning av "fakta" slik som du holder på nå. Jeg har fulgt med på dine bevegelser her på forumet, og ser at du skriver omtrent det samme i hver tråd; ARV's, Greer, tankekontroll...osv. Det begynner å bli en smule fanatisk.
Hadde det enda vært en teori eller tanke du la fram. Du tar det mye lengre. Du sier at det ER slik. At DP har "penetrert" og "avslørt".
Ja, de sier at de har det, men hvor er bevisene? De fleste skjønner at påstander ikke er for bevis å regne, og tar man vekk dette sitter ikke DP igjen med så mye som en rottelort. De er en stor gutteklubb for røverhistorier. En menighet for mennesker som er personlig overbevist. En losj for skråsikre mennesker uten bevistyngde.
Og nok en gang, KB - møt heller de argumentene som er blitt lagt fram for deg istedet for å oppføre deg som en predikant. Vi har én for mange av dem her på forumet allerede.
Jeg vet at du syns dette er spennende, men vær snill å moderer din spredning av "fakta" slik som du holder på nå. Jeg har fulgt med på dine bevegelser her på forumet, og ser at du skriver omtrent det samme i hver tråd; ARV's, Greer, tankekontroll...osv. Det begynner å bli en smule fanatisk.
Hadde det enda vært en teori eller tanke du la fram. Du tar det mye lengre. Du sier at det ER slik. At DP har "penetrert" og "avslørt".
Ja, de sier at de har det, men hvor er bevisene? De fleste skjønner at påstander ikke er for bevis å regne, og tar man vekk dette sitter ikke DP igjen med så mye som en rottelort. De er en stor gutteklubb for røverhistorier. En menighet for mennesker som er personlig overbevist. En losj for skråsikre mennesker uten bevistyngde.
Og nok en gang, KB - møt heller de argumentene som er blitt lagt fram for deg istedet for å oppføre deg som en predikant. Vi har én for mange av dem her på forumet allerede.
Antall ord: 189
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Bra du sier ifra Kimbara. Jeg er veldig opptatt av å ikke bli oppfattet som "fanatisk" og det er greit at det ikke finnes overbevisende bevis for hele ufo eksistensen.
Nå Tror jeg at disse tingene finnes, sant. Og i forhold til tråd starter som også tror på det samme, så kan det være hjelp å hente her.
Han spør etter råd og hjelp, og jeg prøver å gi flere mulige svar. ikke bare et. Jeg har en hel liste over muligheter. slik at han kan velge og vrake selv, eller se/lese på det overhodet.
Jeg har jo selv vært igjennom disse tingene, og vet hvor hardt dette kan være. Igjen så kan troende kommentarer også være oppmuntrende for hverandre, selv om en skeptiker sett utenifra ser på det som "bare tull eller placebo".
Jeg oppfordrer folk til å tenke selv, selv om jeg presenterer Greer sitt syn. Det er få i Norge som har hørt om det, og der temaet er aktuellt nevner jeg det. Jeg nevner det samme ja, fordi det er hva disclosure osv presenterer.
Folk må absolutt tenke selv, og velge selv. Og det finnes et hav av muligheter, tanker, meninger osv. Opp til hver enkelt hva de tror.
Nå Tror jeg at disse tingene finnes, sant. Og i forhold til tråd starter som også tror på det samme, så kan det være hjelp å hente her.
Han spør etter råd og hjelp, og jeg prøver å gi flere mulige svar. ikke bare et. Jeg har en hel liste over muligheter. slik at han kan velge og vrake selv, eller se/lese på det overhodet.
Jeg har jo selv vært igjennom disse tingene, og vet hvor hardt dette kan være. Igjen så kan troende kommentarer også være oppmuntrende for hverandre, selv om en skeptiker sett utenifra ser på det som "bare tull eller placebo".
Jeg oppfordrer folk til å tenke selv, selv om jeg presenterer Greer sitt syn. Det er få i Norge som har hørt om det, og der temaet er aktuellt nevner jeg det. Jeg nevner det samme ja, fordi det er hva disclosure osv presenterer.
Folk må absolutt tenke selv, og velge selv. Og det finnes et hav av muligheter, tanker, meninger osv. Opp til hver enkelt hva de tror.
Antall ord: 209
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ingen årsakKB skrev:Bra du sier ifra Kimbara. Jeg er veldig opptatt av å ikke bli oppfattet som "fanatisk" og det er greit at det ikke finnes overbevisende bevis for hele ufo eksistensen.
Nå finnes det vel ikke egentlig noen bevis i det hele tatt for utenomjordiske besøkende.
Joda, det er greit nok. Det er måten du legger dette fram på jeg reagerer på.Nå Tror jeg at disse tingene finnes, sant. Og i forhold til tråd starter som også tror på det samme, så kan det være hjelp å hente her.
Igjen; skeptikere pleier ikke å anse folks opplevelser som "tull" hvis det ikke er akteverdig grunn til det.Jeg har jo selv vært igjennom disse tingene, og vet hvor hardt dette kan være. Igjen så kan troende kommentarer også være oppmuntrende for hverandre, selv om en skeptiker sett utenifra ser på det som "bare tull eller placebo".
Troende kan sikkert oppmuntre hverandre, men de kan også oppildne hverandre med fantastiske utsagn. Det er jo slik de store konspiasjonsteoriene har fått fotfeste. Ikke igjennom uklanderlig argumentasjon og dokumentasjon, men på grunn av denne oppmuntringen.
Nei, det gjør du ikke. Du sier at "slik er det", og det er ikke det samme som "det er mulig det er slik, du får se på det selv og gjøre deg opp en mening".Jeg oppfordrer folk til å tenke selv, selv om jeg presenterer Greer sitt syn. Det er få i Norge som har hørt om det, og der temaet er aktuellt nevner jeg det. Jeg nevner det samme ja, fordi det er hva disclosure osv presenterer.
Helt riktig, men da burde man også ta i betraktning de ankepunkter som usannsynliggjør troen - noe du ikke har vært særlig villig til f.eks. (jeg sikter her til våre tidligere diskusjoner ang. DP).Folk må absolutt tenke selv, og velge selv. Og det finnes et hav av muligheter, tanker, meninger osv. Opp til hver enkelt hva de tror.
Sannsynligheten for at en tro har noe for seg i virkeligheten synker dersom den troende overser og forkaster slike gode ankepunkter til fordel for forsvar av de punkter han mener har noe for seg. Den slags kalles psudovitenskap.
Antall ord: 415
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Re: Plageånder..
Jeg er ikke hverken lege eller psykiater, men jeg vet en god del om slike anliggende.Bluelight skrev:De bare skriver ut resepter.. Det hjelper ikke stort.. Det bedøver meg, men jeg hører fortsatt stemmer og mottar tanker og andre ting/energier som ikke er mitt eget..
Jeg er klar over at det psykiske helsevernet er kritikkverdig på en del punkter, men hør likevel på det de forteller deg. De har mest sannsynlig rett, da de (vanligvis) har erfaring med slike tilfeller.
For deg er opplevelsen av telepatisk kontakt helt virkelig, og det er jo det som er problemet. Medisinene sørger for å roe aktiviteten i de områdene av hjernen som sørger for at hallusinasjonene forekommer, og selv om de har en kjipe bivirkninger og fungerer dårlig, så er det inntil videre den eneste formen for medisinsk behandling vi har mot slikt.
Jeg vet ikke om du får samtaleterapi i tillegg? Dette er isåfall ikke magi, og det tar lang tid før man får resultater - hvis man i det hele tatt får resultater.
Du vil hjelpe deg selv veldig om du klarer å innse at det mest sannsynlig er din egen hjerne som spiller deg et puss. Lær deg så mye du kan om schizofreni og andre psykoser slik at du kanskje skjønner mer mekanismene bak. Ikke vær flau for å spørre legen om det.
Du vil kanskje ikke bli kvitt hallusinasjonene, men hvis du selv aktivt går inn for å lære mest mulig om de medisinske årsakene vil du kanskje kunne leve med dette på en lettere måte enn du gjør nå.
Som sagt; jeg er ikke lege eller psykiater, så det jeg skriver her er bare tips og råd. Snakk med legen din om det, og vær åpen for at akkurat din overbevisning i dette tilfellet ikke er reell.
Antall ord: 337
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Plageånder..
Hmm.. Jeg trodde dette var rette forum for paranormale ting jeg, men det ser ut til at jeg tok feil.. Leger og psykologer er materielle illusjoner, og absolutt all sykdom har en ikke-fysisk årsak som ligger før alt det fysiske.. Jeg er sikker på at nesten all schizofreni ER ikke-fysiske vesner.. Det bare ser annerledes ut i det fysiske.. Og halusinasjoner har alle mennesker.. Man åpner det 3'dje øye (primær chackra nr. 6), og kan se ting.. Når du drømmer så halusinerer man, og det er lett og komme i en slags drømme tilstand mens man er våken, dette har ingenting med og være sprø eller ha schizofreni og gjøre! Hvis dere tror det er en fysisk feil i hjernen, så er dere i feil forum! De fysiske feilene som er synelige har altid en ikke-fysisk og direkte årsak, og det gjelder for all sykdom, og skader som finnes, og som noen gang kommer til og finnes.. Og alt kan kureres med én enkel tanke.. Men og finne den tanken er ikke lett, når man har så lite kunnskaper om det ikke-fysiske som vi har.. Kanskje har man hørt om et apparat som kan helbrede alle sykdommer med frekvenser.. Det er nettopp slit tanker også fungerer, tanker er frekvenser, alt som eksisterer er frekvenser av lys, lyd og farger, og det er det som bygger vår fysiske virkelighet!
Antall ord: 244
Bluelight (Ivan S.)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2008 11:23
- 16
Øh... Er du helt sikker på at dette er virkelig, at det ikke er syner (det heter syner når du hører ting også, tror jeg)? Jeg synes dette høres rimelig utrolig ut om det skulle være virkelig....Bluelight skrev:Hallo!
Jeg har kommunisert med noen vesner telepatisk i nesten ett år nå.. De har
gått så langt som til og få meg innlagt på psykiatriske avdelinger. Jeg er
usikker på hvem de er og om de hjelper meg eller ikke.. Det kan kanskje
virke rart om de hjelper meg, når de gjør slikt. Men jeg opplever
oppstignings symptomer og annen åndelig veiledning som virker positivt.
Jeg har vært hos en theta-healer og fått vite at det ikke er min guide jeg
kommuniserer med, og heller ikke Pleiader fra Pleiade stjerne systemet som
jeg trodde de var!
Jeg ønsker hjelp til å finne ut hvem de er, og hva slags motiver de har.
Kunne du hjulpet med dette? Hvilken planet er de fra?
Jeg har ikke mye penger og trenger veldig hjelp.. Jeg opplever mental
nedbrytning og blander/krysser nesten grenser som holder på og gjøre meg
gal. De påvirker min daglige virkelighet, og plager meg med masse frykt og
galskap. Jeg kan prate helt klart og tydelig med de noen ganger.
Jeg klarer ikke og bryte kontakten med disse vesnene, og de kan styre ting
i kroppen min, samt sende meg noe jeg opplever som fysisk smerte. Jeg
kjenner mye rare ting i hode (hjernen), etterfulgt av trykk i hode. De kan
styre min fokus, hvordan jeg tolker ord jeg leser i en bok f.eks. og mye
mer. De påvirker også underbevisste ting, og de later som de er
forskjellige snille ånder og avdøde, men det har jeg funnet ut at er juks.
Jeg har hørt på mye av det de har sagt. Jeg trenger virkelig hjelp!
--
Love and Light!
Salutation/Greeting: T. Ivan Sønsteby (Norway)
Nickname: Starlight/Bluelight (old nickname: infernus)
Antall ord: 338
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2008 11:23
- 16
Enig i det meste av det du sa der, men det er helt klart feil at ALL schizofreni er ånder, romvesener og slikt, for det finnes mennesker som ikke hjernen fungerer ordentlig hos, akkurat som alle andre kroppsfunksjoner.Bluelight skrev:Hmm.. Jeg trodde dette var rette forum for paranormale ting jeg, men det ser ut til at jeg tok feil.. Leger og psykologer er materielle illusjoner, og absolutt all sykdom har en ikke-fysisk årsak som ligger før alt det fysiske.. Jeg er sikker på at nesten all schizofreni ER ikke-fysiske vesner.. Det bare ser annerledes ut i det fysiske.. Og halusinasjoner har alle mennesker.. Man åpner det 3'dje øye (primær chackra nr. 6), og kan se ting.. Når du drømmer så halusinerer man, og det er lett og komme i en slags drømme tilstand mens man er våken, dette har ingenting med og være sprø eller ha schizofreni og gjøre! Hvis dere tror det er en fysisk feil i hjernen, så er dere i feil forum! De fysiske feilene som er synelige har altid en ikke-fysisk og direkte årsak, og det gjelder for all sykdom, og skader som finnes, og som noen gang kommer til og finnes.. Og alt kan kureres med én enkel tanke.. Men og finne den tanken er ikke lett, når man har så lite kunnskaper om det ikke-fysiske som vi har.. Kanskje har man hørt om et apparat som kan helbrede alle sykdommer med frekvenser.. Det er nettopp slit tanker også fungerer, tanker er frekvenser, alt som eksisterer er frekvenser av lys, lyd og farger, og det er det som bygger vår fysiske virkelighet!
Antall ord: 284
Hide post links |
Jeg har selv sett "the grey" jeg ble helt freaka ut, før jeg fant ut at dette er para militære som står bak:
http://www.alienjigsaw.com/yk2/milab.html
Info om det her. Kjenner du deg igjen i noe av denne teksten? så er det sjansen for at det er en MILAB du har truffet på ( Military abduction) eller PBL.
http://www.alienjigsaw.com/yk2/milab.html
Info om det her. Kjenner du deg igjen i noe av denne teksten? så er det sjansen for at det er en MILAB du har truffet på ( Military abduction) eller PBL.
Antall ord: 64
Hide post links |