UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO BØLGEN I ENGLAND
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2007 13:46
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
Konge konge konge
Det tar jo helt av i England. Eg skal ned også snart. Sammen med tre kamertater. Vi skal leige bil og dra på kornsirkel tur. Rette tiden ser eg....

Antall ord: 32
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kult skrubben. Fortell om eventuelle observasjoner på paranormal når dere kommer hjem igjen, dersom, dere ser noe.
Har du prøvd ut Meditasjon eller CE-5 for å kontakte Etv's. gjøres igjennom remote viewing. Hadde sikkert funket dersom en gruppe hadde satt seg inni en korn sirkel og alle meditert og hatt intensjon om kontakt/observasjon.
Gi oss feedback uansett
Har du prøvd ut Meditasjon eller CE-5 for å kontakte Etv's. gjøres igjennom remote viewing. Hadde sikkert funket dersom en gruppe hadde satt seg inni en korn sirkel og alle meditert og hatt intensjon om kontakt/observasjon.
Gi oss feedback uansett

Antall ord: 62
Hide post links |
jeg skal ta med video kamera=) håper jeg ser noe=)
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
vi har faktisk tenkt på det. Har en kjempe bra kornsirkel dokumentar, der er det et lite innslag om noen som gjør akkuratt det. Mediterer og får den sirkelen de ber om.
Kan du forklare litt om hva CE-5 er for noe???
Skal skrive en rapport på para når vi er tilbake
Men vi reiser ikke før 24 juli, da har vi en uke på oss til å gjøre store oppdagelser... he he

Men vi reiser ikke før 24 juli, da har vi en uke på oss til å gjøre store oppdagelser... he he
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Her er forresten en annen link til telegraph som skriver om denn samme UFO flåten i Basingstoke
http://www.telegraph.co.uk/news/newstop ... ke%27.html
http://www.telegraph.co.uk/news/newstop ... ke%27.html
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Kornsirkler og ufo observasjoner ekskalerer til de grader i England.
Er det dette landet som skal gi oss gjennombruddet - Disclosure ??
Har ikke sjekket opp i norske aviser, men tror ikke de er overrepresentert med å bringe slike nyheter. Ingen ting på radio, og neppe noe på tv / nyhetene heller.
Kanskje sende en mail til sjefsastronomen sjøl, Knut Jørgen og høre hva han har å si
Er det dette landet som skal gi oss gjennombruddet - Disclosure ??
Har ikke sjekket opp i norske aviser, men tror ikke de er overrepresentert med å bringe slike nyheter. Ingen ting på radio, og neppe noe på tv / nyhetene heller.
Kanskje sende en mail til sjefsastronomen sjøl, Knut Jørgen og høre hva han har å si

Antall ord: 66
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hei UFO
Han knut Jørgen har ingenting å si. En kamerat av meg har faktisk sent han en mail og spurt om litt av vert, men han er like grønn som folk flest desverre :-(

Antall ord: 35
Hide post links |
Ja. Ting skjer for tiden. Merker det på meg, det kommer til å skje både det ene og det andre de neste årene, ting kommer til å ta helt av. "ufo" : Disclosure med offentlig ufo landing.. Nå vet folk flest ikke hvilket land i G7 av sikkerhets grunner - men en skal ikke se vekk fra at dette blir i Englandskrubben skrev:vi har faktisk tenkt på det. Har en kjempe bra kornsirkel dokumentar, der er det et lite innslag om noen som gjør akkuratt det. Mediterer og får den sirkelen de ber om.

Dersom de som mediterte fikk opp en trekant, med 3 sirkler på hver kant, så er dette Cseti med Dr.greer. De bruker Ce-5 protokollen for å kontakte Et's. Det finnes en Cseti gruppe i Norge også: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=12873
Ce-5 er forkortelse for Close encouters of fifth kind. Som beskriver når en for en observasjon av eget iniativ.
Det en gjør er at en mediterer, for å komme i en "ett-med universet-tilstand" og ut i fra denne tilstanden bruke Remote viewing ( som en kan bruke under dyp meditasjon) Og zoomer inn på melekveien, solsystemet, jorden, europa, England, by osv.
Dersom flere gjør dette i felleskap så vil en sende ut en kraftigere signal og energi, som plukkes opp av Et's. Noen av dem er jo så høyteknologiske og er så sivilliserte at vi ikke kan forestille oss det. Så bevissthet i grupper er noe de kan plukke opp, og når en zoomer inn på jorden så viser en vei til hvor du befinner deg.
Ufo observasjoner har gradvis økt siden 1940 årene. Etter bomben over hiroshima så økte observasjoner drastisk opp. De har vært igjennom den fasen vi er i, og ser at vi er krigerske og har farlige våpen. De ser også at menneskene er på kanten til selv- ødeleggelse med klimaforandringer og fæle kriger. Så derfor har de visst seg sakte, men gradvis for oss, for å beskytte oss mot vår egen redsel. Kabalen på den andre siden vet om ET eksistensen og har latterliggjort/benektet temaet samtidig som de har produsert masse skrekk om det til sub grupper.
På tide å sammarbeide om utfordringene som sivilliserte raser og faktisk skjønne at vi ikke er den eneste planeten som produserer intelligent liv.
Antall ord: 443
Hide post links |
åh..når jeg hører dette,så gleder jeg meg ennå mer til jeg skal til england=)
drar på onsdag=D
wee=)
drar på onsdag=D
wee=)
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Vi skal prøve å meditere og bruke denne CE-5 metoden
Har du noen bra forslag til motiver??? Tenker det må være noe enkelt. Siden vi må visualisere det.
KB du som er så interressert i kontakt med utenomjordiske. Har du lest RA materialet????? Om ikke må eg anbefale det på det sterkeste!!!

KB du som er så interressert i kontakt med utenomjordiske. Har du lest RA materialet????? Om ikke må eg anbefale det på det sterkeste!!!
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Bare vær samlet og ha et "høyt bevissthets nivå" du vet.. glede, kjærlighet osv. Du kan jo altids sende en PM til han Louie i Cseti Norge for å få mer informasjon om hvordan du gjør det. Trådstarter i den linken jeg sendteskrubben skrev:Vi skal prøve å meditere og bruke denne CE-5 metodenHar du noen bra forslag til motiver??? Tenker det må være noe enkelt. Siden vi må visualisere det.

Nei har ikke hørt om RA materiallet. Hva er det?
Forresten, så finnes det masse desinformasjon ufo/et teamet på internett. Youtube spesiellt er FARLIG.
Tips: hvis du ser internett sider med svart skummel bakrunn, som fremstiller et's på en ond måte, nesten "demoniske" og samtidig så er det masse penger bak, så kan du være sikker på at det er desinformasjon, lagt ut eller støttes økonomisk av kabalen
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
RA materialet er etter min mening en av de beste kanaliseringene med utenomjordiske eg har lest. RA er en 5 dimmensjons kollektiv bevisthet som kanaliserer gjennom et medium. Alle seansene er tatt opp på tape for så å seinere bli skrevet ned ord rett. Det bare må anbefalest
Det er et kjempe omfattende materiale. Ikke noe tull med svart bakrunn ;-) Kjempe interresant.
Her er jemmesiden til Love Light research
http://llresearch.org/home.aspx
Og her finner du RA materialet, The Law of One
http://llresearch.org/library/the_law_o ... book_1.pdf
En kamertat av meg har studert RA materialet i 8 år, så det er ganske omfattende. Men første delen er ganske lett leselig. Enjoy

Her er jemmesiden til Love Light research
http://llresearch.org/home.aspx
Og her finner du RA materialet, The Law of One
http://llresearch.org/library/the_law_o ... book_1.pdf
En kamertat av meg har studert RA materialet i 8 år, så det er ganske omfattende. Men første delen er ganske lett leselig. Enjoy
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
de første 69 sidene er intro. Selve kanaliseringen begynner først på side 69