Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPlageånder..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jun 2008 00:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nesodden

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Hallo!

Jeg har kommunisert med noen vesner telepatisk i nesten ett år nå.. De har
gått så langt som til og få meg innlagt på psykiatriske avdelinger. Jeg er
usikker på hvem de er og om de hjelper meg eller ikke.. Det kan kanskje
virke rart om de hjelper meg, når de gjør slikt. Men jeg opplever
oppstignings symptomer og annen åndelig veiledning som virker positivt.
Jeg har vært hos en theta-healer og fått vite at det ikke er min guide jeg
kommuniserer med, og heller ikke Pleiader fra Pleiade stjerne systemet som
jeg trodde de var!

Jeg ønsker hjelp til å finne ut hvem de er, og hva slags motiver de har.
Kunne du hjulpet med dette? Hvilken planet er de fra?

Jeg har ikke mye penger og trenger veldig hjelp.. Jeg opplever mental
nedbrytning og blander/krysser nesten grenser som holder på og gjøre meg
gal. De påvirker min daglige virkelighet, og plager meg med masse frykt og
galskap. Jeg kan prate helt klart og tydelig med de noen ganger.

Jeg klarer ikke og bryte kontakten med disse vesnene, og de kan styre ting
i kroppen min, samt sende meg noe jeg opplever som fysisk smerte. Jeg
kjenner mye rare ting i hode (hjernen), etterfulgt av trykk i hode. De kan
styre min fokus, hvordan jeg tolker ord jeg leser i en bok f.eks. og mye
mer. De påvirker også underbevisste ting, og de later som de er
forskjellige snille ånder og avdøde, men det har jeg funnet ut at er juks.
Jeg har hørt på mye av det de har sagt. Jeg trenger virkelig hjelp!

--
Love and Light!

Salutation/Greeting: T. Ivan Sønsteby (Norway)
Nickname: Starlight/Bluelight (old nickname: infernus)
Antall ord: 295
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Lykksalig
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mai 2008 02:20
16
Kjønn (valgfri): God blanding
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Lykksalig »

Dette hørtes ikke noe hyggelig ut! Du trenger hjelp til å overvinne dette av trygge mennesker som vet hva de driver med. Har desverre ikke noe særlig greie på hvem du evt skulle henvendt deg til.....healere, psykoterapeuter eller noe slikt? Du skriver at du har vært lagt inn på psykiatrisk avd, hjalp de deg med medisinering? Medisiner er til for å brukes og kan gjøre deg hardhudet mot stemmer og vonde tanker slik at du lettere kan bekjempe dette som foregår innni deg.Du, og kun du har makt til å bestemme over ditt eget liv. Bestem deg for å ikke tenk på disse vesnene, steng de ute.....det er sikkert ikke lett og krever mye arbeid og energi, men det er mulig. Siden du føler frykt kan dette umulig være noe du vil ha i livet ditt?? Har du noen rundt deg som du føler deg trygg på?
Aktiviser deg selv i hverdagen med positive ting.Ett godt råd er å holde seg unna alkohol og andre rusmidler som er med på å bryte deg ned å gjøre deg svakere og mer mottakelig for slikt. Ikke grav i hvem eller hva dette kan være, det vil bare føre til større plager for deg. Sørg for at du får tilstrekkelig hjelp, håper det er noen her inne som kan svare deg bedre enn det jeg har gjort:) Lykke til og stå på...ingenting er umulig
Antall ord: 245
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-_-_-_-_-_-
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jun 2008 00:28
16
Lokalisering: bergen

Innlegg av -_-_-_-_-_- »

Jeg tror ikke det er nødvendig å gruble så mye over hvem (eller hva) "de" er, og hvor de kommer fra. (Vi er alle en del av det samme universet.)

Jeg har også vært innom psykiatrien av samme årsak og kjenner meg igjen i historien du forteller. Selv om det var alvorlig nok den gang så må jeg likevel le av det idag.

Hvis du bare har hatt kontakt med "de" i ett år, skjønner jeg godt at det kan virke frustrerende.

Jeg kan forklare det som at: vi mennesker er en slags radiomottakere og -sendere. I begynnelsen tar det en stund før vi får finjustert frekvensen, og det kommer inn mye støy som forvrenger signalene vi mottar slik at vi ser demoner og monstre i våre indre verdener...

Det er det som stiller vår mentale helse på prøve, men det tar seg opp..XD

Jeg gjorde mye drømmearbeid i en periode. Jeg kom til et punkt der jeg innså at siden drømmevesner (o.a.) befinner seg i MIN indre virkelighet, så skal de gjøre som JEG sier. (Ellers kan de finne seg et annet sted å være)

Kunne sagt så mye mer om dette, men det får holde.

(edit: skrivefeil)
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Det er viktig for meg og finne ut hvem de er, siden jeg også opplever oppstignings symptomer.. Det kan være at de snille later som de er dumme for å lære meg ting jeg må kunne. før jeg utvikler meg videre! De har lært meg utrolig mye og hjulpet meg masse.. Når jeg spør dem hva jeg burde gjøre, svarer de "du må jobbe med deg selv", og når jeg spør hvorfor de plager meg, sier de "stol på deg selv". Dessuten fikk jeg gratis tannlege på den ene institusjonen, og jeg har 19 hull.. :-)

Jeg kan lett bli sprø av disse vesnene og dems plager, men ofte hjelpes jeg jo ut av det også, så det er en slags balanse som går opp og ned veldig mye!

Noen ganger er de kjempe snille og gir meg åndelig innsikt, andre ganger skremmer de meg og plager meg. Men en positiv ting er at jeg har begynt og bli veldig vandt til mine verste frykter (som de flittig har skremt meg med), så jeg tror jeg helbreder fryktene. Det er mange ting jeg ikke er redd for lengre, og jeg har ikke så mye depresjon og angst nå som for 6 år siden. Så jeg tror det går oppover hvis man ser bort fra galskapen.. Men jeg var hos en theta-healer og fikk vite at jeg ikke kommuniserte med min guide, og de var heller ikke Pleiader, så nå lurer jeg veldig på hvem de er..

Kan ikke noen som leser her fortelle meg hvem jeg kommuniserte med? Noen her må da ha litt evner? Eller er dette forumet bare fyllt med folk som søker noe? Det burde være en lett sak og finne ut dette jeg spør om her, for en som har utviklet litt synskhet.

Edit: Jeg har altid holdt meg unna alkohol og rusmiddler. Og ja, jeg vet at slike ting, inkludert lite søvn osv. gjør auraen svak og derfor gjør at negative parasitt-vesner kan slippe til.. Saken er at jeg tror jeg knakk litt da jeg var ca. 10 år gammel p.g.a. at jeg ikke så min far før mange år senere, og jeg var veldig knyttet til ham. Dette skapte et slags mørkt hull i meg som negative vesner kan bruke for og påvirke meg. Jeg tror det er nettopp disse mørke hull og flekker i folks aura som er den største og eneste årsak til krig rundt i hele verden.. Så jeg leter etter en måte og helbrede disse mørke flekkene i meg selv på.. Jeg vil møte den mørke delen av meg selv og bli kjent med den, og lære om meg selv. "Know thy self"!

--
Lykksalig skrev: "Du kan være sikker på at du har skapt Gud i ditt eget bilde når det viser seg at Gud avskyr de samme menneskene som du gjør .. . ."

Gud (dvs. skapelseskraften som er alt som eksisterer, kilden til alt, og alt er kjærlighet) avskyr ingen, da alle er deler av gud. Og alle er like mye verdt..
Antall ord: 534
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

hey
har du noen nere i famen din dødd eller ?
ikkje frekt ment
Antall ord: 14
alle har sin eigen meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Etter dette jeg leser , vil jeg si at dette er noe negative ånder.Ingen gode ånder fra lyset eller hjelpere etc.. Gjør slike ting.Hvordan kom du i kontakt med dem og hvoedan begynte di snakke med deg , kansje et Ouija brett ? Har en stærk mistanke.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Her er et medie som kan hjelpe deg som jeg har brukt.
Haakon Marius Skog http://www.klarsyntmedium.com/
Har jeg problemer med ting av det åndelige ringer jeg ham eller skriver til ham.
Han kan nok hjelpe deg.Disse åndene du har rundt deg kan ikke være av lyset.
Om du får svar og du velger og få hjelp av ham,håper jeg du kan dele med oss her på forumet hvordan det gjikk og hva han sa om disse åndene du blir angrepet av.Bare mitt syn på det.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Jeg kommuniserer med ånde værden selv telepatisk og igjennon munnen min , at de bruker stemmen min , dette velger jeg selv.og jeg sover godt om natten og blir ikke skremt på den måten du gjør.Jeg vet hvordan onde ånder hjerjer og da di er av ond natur driver di på den måten de driver med deg.Tviler på at den åndelige veiledningen du får av dem er spessielt brukendes.Jo mere du tror på dem og hv di sier jo mere kan di ta over deg og livet ditt.
Jeg bare sier en ting , Clame your life back!!!!

Håper du får hjelp med og få dem vekk.

Velsigne deg.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Jo mere frykt og faenskap di kan utsette deg for jo bedre er det for dem , for da har di taket på deg og di lever av din energi og gjør deg syk i sjel og sinn.Di skaper slike energi korder som man kaller det som di har koblet seg til.Få dem ikke nok energi av deg skaper di frykt i deg og manipulerer deg.Det gir dem mere mat . Folk får bare slenge dritt til meg om dem vil her,jeg prøver bare hjelpe med min egen erfaring fordi jeg bryr meg og håper at noe av det jeg skriver kan hjelpe til og fortså mere og se at det er viktig få hjelp i en slik situsjon.
Gus velsigne deg.og beklager at jeg har skrevet så mange inlegg , men jeg kom på enkelte ting i farten som jeg følte jeg måtte skrive.
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

zarsha skrev: "har du noen nere i famen din dødd eller ?"

Nei, ikke annet enn min mors samboer.. Jeg kjente ham ikke så kjempe godt.. Tror ikke det er ham.. Men jeg vet jeg har min fars mor som passer på meg!

--
Men dette jeg snakker om er direkte kontakt med noen vesner, og de er langt mer intelligente enn mennesker.. De sa en gang jeg spurte at de var "oss, vi og alt som er".. Men jeg tror de er noe mer spesifikt enn det, he he..

--
Mantropolix skrev: "Hvordan kom du i kontakt med dem og hvoedan begynte di snakke med deg , kansje et Ouija brett ?"

Ikke noe Quija brett, men jeg var på theta-healing kurs (har gått grunnkurs og avansert kurs), og da lærte jeg meg telepati, etter det har de vært hos meg hele tiden, døgnet rundt.. De har vært der hele tiden før også, men da har jeg ikke kommunisert direkte med dem, og akurat nå gjør jeg heller ikke det, siden de har plaget meg en del.. Men jeg hører de kommer med noen morsomme kommentarer nå og da, sånn i verdagen..

--
Det du skriver Mantropolix, passer bra tror jeg, og jeg vet mye om det du snakker om..
- Har du hørt om reptilene som egentlig er menneskenes guder (det er de selvsakt ikke) som kalles Anunnaki (Lord Anu's folk)? De lever på en planet som kalles Nibiru og som fyker forbi jorden hvert 3600 år.. Og neste besøk er i år 2012! Da slutter også Maya kalender syklusen, og vi går inn i lystiden (Age of Aquarius) som skjer hvert 26.000 år. Pluss at jeg tror CO2 og global oppvarming bare er tull! Jorden blir varmere p.g.a. sol aktivitet som når sitt max i 2012. Så varmere skal det bli.. Jeg tror Anunnaki'ene er årsak til det meste av krig og andre fine gaver..

Jeg er redd Anunnakiene plager meg.. De ser på menneskene som slaver som de høster frykt energi fra, som om det skulle vært mat..

Men hvis disse har taket på meg, så har jeg et problem, for de kan gjøre mye uten at jeg styrer eller tillater det! Kan egentlig si at jeg er besatt av onde ånder, men får være meg selv meste parten av tiden (noen ganger har de styrt til og med hva jeg skal si mens jeg prater med noen, uten at jeg kan gjøre noe)..
Antall ord: 427
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Dette er horribelt + har aldri hørt om disse vesnene du snakker om.
Men prøv ta kontakt med Haakon som jeg skrev ovenfor med en link , kansje han kan hjelpe.

Velsigne deg.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Ok, jeg har sendt ham E-post allerede før du sa skrev det, men har ikke fått svar enda.

--
Jeg skriver nå, fordi jeg må legge til litt her.. Disse åndene er mye værre enn horribelt! Etter forige melding jeg skrev, så har de plaget meg ekstremt mye, jeg får ikke sove og er liv-reddd!

De sender meg lukter og svever rundt i leiligheten min slik at det knaser i veggene osv. også svever de over meg, noe som føles som en slags kald vind, bare at det ikke blåser.. En annen ting er at jeg har lest om og skape min virkelighet med tanker, og i kveld etter forige melding har de faktisk tvunget meg til å tenke på ting.. Det er akurat som om de styrer tankene mine, og de mobber meg telepatisk.. Og hver gang jeg tenker på noe som kan hjelpe meg, så vrir de tankene mine og gjør så det blir negativt i steden.. Det er helt jævlig.. Dette kan kanskje høres ut som vanlig galskap, men jeg har lært en del om dette, og det er garantert ikke fra meg selv!

Etter jeg skrev, skjønner de tydeligvis at jeg tror de ikke er snille lengre, så de mister min vel-vilje, og etter det, så har de plaget meg på måter som jeg opplever som en slags konvertering.. De prøver og konvertere meg på 'no måte.. De gjør også ting rundt i kroppen, og tuller masse med hodet mitt, så det knaser i kraniet. Dette høres sikkert villt ut, og ja.. Jeg er helt enig! Jeg trenger virkelig hjelp, og det haster litt tror jeg..

De har lenge kunnet gjøre ting i kroppen min.. F.eks. gjøre meg sulten, eller kvalm, eller gjøre så jeg skvetter hver gang jeg holder på å sovne.. Det var slik jeg kom på Aker Akutt-psykiatriske.. De holdt meg våken i 3 døgn, samt sendte meg fysisk smerte i hele kroppen.. Jeg holdt ikke ut. Var på nippet til og ta livet mitt, men heldigvis hjalp medisiner litt..

Jeg har nå ombestemmt meg tydeligvis.. Jeg vil ikke lengre vite hvem de er.. dvs. det er mer viktig for meg nå, og bare bli kvitt dem.. Jeg tror de hengte seg på meg siden da jeg knakk sammen når jeg var 10 år. Regner med at jeg har vært påvirket av vesner ubevisst siden da.. Og jo mer bevisst, jo værre.. De har tydeligvis sterke bånd til meg, og kan overstyre meg fullstendig, både med tanker og alt mulig egentlig.. Jeg visste aldri slikt gikk ann.. Nå har jeg lært det til neste gang jeg inkarnerer, he he.. Ikke kommuniser med vesner jeg ikke vet hvem er!

All hjelp og tipps, mottas med stor glede!
Selv om de prøver og lure meg til og tro at jeg ikke kan få noe hjelp!
Antall ord: 501
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hey

Innlegg av zarsha »

ka sort lukt er det du luketer og det ,
mekrer du at dem tar på dej eller ka måte
Antall ord: 20
alle har sin eigen meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Jo mere di kan inbille deg t du hjelpes løs og at du ikke kan få hjelp jo mere makt har di over deg,Be til gud si du trenger hjelp av dine gaider og hjelpere til og fjerne di. For vi mennesker har fri vilje og det er ingen hjelpere eller guider eller beskytter heller gud som hjelper før du sier ifra at du må ha hjelp. Be til universet og gud i jesu navn om at jeg trenger dere til og hjelpe meg og vær ærlig rett fra ditt hjerte og sjel da du ber om hjelp og fortell hva di gjør med deg, uansett om du ikke er kristen eller ikke så be til gud be om hjelp at du trenger styrke.Gud hørte meg og det gjorde mine hjelpere oxo da jeg lå på knærne og gråt.Det hjalp ikke bare skrike og be ,men da jeg lukket øynene mine og tilslutt ba fra min sjel så fikk jeg til slutt hjelp,men før noen kan hjelpe deg må du be om det.Uansett hvor mye di manipulerer deg så husk og vit at du er et lysvesen som vi alle mennesker er her på jorden og at du får hjelp om du tror med hele ditt hjerte.Du er ikke hjelpes løs! du er sterk og kan sloss for sjela di. Jesus sa en gang , du skal kaste ut onde ånder i mitt navn.jeg gjorde det , jeg konforneterte faenskapet i rommet mitt , jeg sa med høy stemme : kom dere ut i jesus kristus sitt navn.Du må la frykten gå over til sinne og hat ovenfor dem om du klarer. Fordet som skjedd meg var at et medium fortalte meg,at hjelperene mine hadde hørt meg men di hadde problemer med hjelpe meg siden frykten hadde tatt overtaket på meg.Men da jeg ble forbannet og fikk nok og ba nok om hjelp så fikk hjelperene min kommet i gjennom og kastet dem ut.VÆR STÆRK!
Du er lys og lyset er sterkere en alt mørke.

Velsigne deg.
Klem
Antall ord: 360

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

det er en ting til som er helt riktig, for og få hjelp må man oxo hjelpe seg selv . Det poenget skjønte jeg ikke før , men jeg forstår så veldig mye hva det betyr nå.Du må sloss og be og tro på det du gjør.Da forebygger du.Jeg sier ikke at det blir enkelt.Da di ser du sloss vil di gjøre alt for og knuse deg! jeg vet . Men det som dro meg var at.Et liv i smerte helvette uten og eie sine egne tanker og sitt eget liv er ingen ting vært.Jeg sloss eller så dør jeg!
Det ga meg driv for og sloss for jeg ville leve. og jeg ville sloss for livet mitt med nebb og klør.
Det var da jeg inså hvor mye livet mitt hvar vært og jeg elsker livet mitt til det fulleste nå,da jeg hadde mista alt det var da jeg så hvor mye gud elsket meg og hvor mye livet mitt hvar vært.Da tenkte jeg at skal jeg leve et liv i smerte helvette med tanker mareritt , hat som ikke er meg , nei ikke faen!!! Jeg skal sloss for sjela og livet mitt om jeg så skal dø i kamp.
Det er slik jeg tenkte.Jeg prøvde le av dem håne dem tilbake,vise hvor jeg sto.jeg prøvde gjemme fryten min og sloss videre og jeg lo av dem men var redd inni meg,jeg viste mot.
Det tok meg 5 år før jeg orket konfrontere dem og gjøre det jeg skrev her.før jeg fikk motet til og sloss for det livet jeg en gang hadde og som jeg ville ha tilbake.For og leve i et åndehelvette er inget liv og leve.
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links