Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvorfor ser jeg ikke spøkelser?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

momsegullet skrev:hvordan er dette gjentferdet da? er det skummelt?:S
det kommer helt an på hvor åpen sinnet er.

ser man alt slik som dattera til ei jeg kjenner, så ser hun alt. hun ser eks om en mann ble knivdrept i strupen..så ser hun arret og alt det derre...uff...

men som jeg ,er jeg ikke SÅ åpen, jeg ser skygger og sånne ting. har sett svarte, gråe, hvite skygger og skritt med lyder +++
2 ganger har jeg sett det ordentølig det har jeg. men det var ikke skummelt for meg da. jeg brydde meg ikke.

noen gjenferd kan være ekkle å se på , det kommer an på hvilken måte dem døde på.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

okei..men jeg tenkte mer på hvordan dette spøkelset på filmen er?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

momsegullet skrev:okei..men jeg tenkte mer på hvordan dette spøkelset på filmen er?
de kan være det samme som jeg beskriver. men mange ganger så er dem ufyselige og vemmelige å skremmer folk å sånt. det har jeg ikke opplevd på den måten som tvn viser.

det jeg syntes ,er at dem mixer gjenferd og demoner på en måte i denne serien når dem viser et gjenferd som er ufyselig.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links