Healing og annen alternativ medisinchi

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

jeg kan gi innvielser i sittende øvelser og du kan få "transmission" for dette, men det er altså ikke noe som du kan gjøre via internett, men du er velkommen til å ta kontakt på pm, om det skulle være av interesse.

ref. hecate, kanskje..
Antall ord: 46
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

gorefest skrev:takk for bra svar!!!!

dette blir bare mer og mer interessant! :D
har så vidt testa tai chi. skal indørmme at jeg følte meg ganske dum når jeg prøvde det.:P men funker det så er det vel vært det..
tenkte jeg skulle se litt nærmere på qigong, synes det høres spennende ut!
jeg skal indrømme at jeg gikk inn i dette temaet som ganske tvilende og syntes det hele så ganske latterlig ut og tenkte at den enste måten for og finne ut om det funka eller ikke, var og lære litt mer om det og prøve det ut.
så etter vært som jeg har teste ting og tang, har jeg blitt mer og mer overbevist om at dette funker.. :D

så om dere har råd til en nybegynner, kom med de! :)

har noen av dere eksempler på bra sittende øvelser?
Imponerende god holdning! Skeptisk men åpen, det er den holdningen som tar deg lengst på tryggest måte;)

Både tai chi, chi gong og meditasjon må man bruke tid på. Noen få er "natural talents", men de aller aller fleste må bruke uker eller måneder med daglig øvelse før de kommer inn i det og faktsik forstår hva det handler om. Ja...og etter det må man bruke årevis på å forstå hva det faktisk FAKTISK handler om. Og etter det må man bruke tid på å finne ut hva faktsik faktisk EGENTLIG handler om. Osv. ;) Man blir visst aldri ferdig utlært i slik ting.

Hvis du er interessert i å prøve det(tai chi, qi gong, meditasjon, etc), gi det tre måneder med daglig trening. Da har du fått såpass mye erfaring at du kan avgjøre om dette er noe for deg eller om du vil prøve noe annet.

En eller to dager, ett helge kurs eller å lese en bok er ikke nok. Gi det tid.
Antall ord: 329

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

? skrev:jeg kan gi innvielser i sittende øvelser og du kan få "transmission" for dette, men det er altså ikke noe som du kan gjøre via internett, men du er velkommen til å ta kontakt på pm, om det skulle være av interesse.

ref. hecate, kanskje..
Hvordan foregår dette?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links