Fakta, teori & skepsisAura?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Snx:P
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jun 2008 20:56
16

Aura?

Innlegg av Snx:P »

her om dagen var jeg ute sammen med noen folk, også skulle jeg hente en film og da ble jeg stående nært en kompis, som jeg er litt små forelsket i.. og så ble jeg plutselig svimmer og utrolig glad, som om jeg var virkelig forelsket og ble liksom svimmel av nærværet hans, skjønt jeg var mye mer forelsket i han før, men det hadde dempet seg, og da brukte jeg å sitte ved siden av han og diverse men jeg hadde aldri hatt en slik følelse før,. jeg undret meg litt over dette, og jeg pratet med en vennine av meg som leser mye om det, og hun sa at det jeg følte kunne være at hans aura klemte auran min eller noe slikt, men det hørtes litt rart ut. Er det noen som vet hva det kunne være, eller at det hun sa stemte?
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Jeg tror på aura jeg, altså. Men vet ikke helt om hans aura kan klemme din aura. If so, så er det jo veldig koselig =)

Men det finnes jo visse mennesker som har et nærvær som bare gjør oss glade. Om det er aura eller ei, vet jeg ikke.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Om man bruker ordet Aura, utstråling, ubevisst kommunikasjon, eller ren skjær ønsketenkning fra din side. :mozilla_innocent:
så er det nok det samme.
Det der ubeskrivelig og sansbare. (viser til andre tråden om å se, kjenner) Det er akkurat den samme evnen som du bruker. Men ta det inn og aksepter deg, gled deg over det og åpne deg for det.
Ikke prøv å forstå det med rette ord. Det er ditt
Antall ord: 72
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links