Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spøkelse helvette:S
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
spøkelse helvette:S
der søstra mi og eksen hennes bodde før, spøkte det veldig..
lys som skrudde seg av og på, strømmen gikk hele tia osv..
og en natt, så hørte de et forferdelig knus nede, men når de var nede for å se, var alt som normalt..
å en gang når søstra mi var på do, sto eksen hennes utafor døra å sto å vingla..øya hans var helt åpne, å det han hadde sett var ei lita jente med svart hår, å det fæleste tryne..da var søstra mi redd da..det skjønner jeg..
å ofte når katarina(søstra mi) dusja, følte hu at noen sto å så på hu hele tia..
å så var det et hull i taket på doen, å plutselig detter det ned en flaske som var driit gammel:S flere år..
å en gang når eksen hennes å broren hans kom hjem, hørte de noen som snakka oppe, å da tok de sånn sverd greier opp, for de var jo redde, men når de gikk opp for å se, så var det ingen der..men plutselig slår radioen seg på selv om kontakten ikke står i:S
å en gang så var jeg og ei annen søster av meg alene der, for katarina skulle hente en kompis av henne..så dreiv jeg og snakka om spøkelser å sånt, så sa jeg: hvis det er noen der så gi et vennlig tegn..men vi hørte ikke no, så vi tenkte ikke no mer over det..men plutselig så hørte vi at det var noen som løp oppe..hehe..da var jeg ganske redd egentlig..
katarina og eksen hadde medium der, å det viste seg at det var 17 spøkelser der..
å at huset var bygd på en gravplass:S
ikke særlig smart egentlig..
eller hva sier dere?:)
lys som skrudde seg av og på, strømmen gikk hele tia osv..
og en natt, så hørte de et forferdelig knus nede, men når de var nede for å se, var alt som normalt..
å en gang når søstra mi var på do, sto eksen hennes utafor døra å sto å vingla..øya hans var helt åpne, å det han hadde sett var ei lita jente med svart hår, å det fæleste tryne..da var søstra mi redd da..det skjønner jeg..
å ofte når katarina(søstra mi) dusja, følte hu at noen sto å så på hu hele tia..
å så var det et hull i taket på doen, å plutselig detter det ned en flaske som var driit gammel:S flere år..
å en gang når eksen hennes å broren hans kom hjem, hørte de noen som snakka oppe, å da tok de sånn sverd greier opp, for de var jo redde, men når de gikk opp for å se, så var det ingen der..men plutselig slår radioen seg på selv om kontakten ikke står i:S
å en gang så var jeg og ei annen søster av meg alene der, for katarina skulle hente en kompis av henne..så dreiv jeg og snakka om spøkelser å sånt, så sa jeg: hvis det er noen der så gi et vennlig tegn..men vi hørte ikke no, så vi tenkte ikke no mer over det..men plutselig så hørte vi at det var noen som løp oppe..hehe..da var jeg ganske redd egentlig..
katarina og eksen hadde medium der, å det viste seg at det var 17 spøkelser der..
å at huset var bygd på en gravplass:S
ikke særlig smart egentlig..
eller hva sier dere?:)
Sist redigert av Gjest på 19 Jun 2008 15:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 312
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Du kan ikke forvente deg svar med engang da.
Har ikke noe å skrive akkurat nå, annet enn at jeg synes det var litt slitsomt å lese det uten mellomrom, punktum eller store bokstaver. Ble litt stresset jeg hehe Men skal lese det engang til.
Hilsen pirkevilma
Har ikke noe å skrive akkurat nå, annet enn at jeg synes det var litt slitsomt å lese det uten mellomrom, punktum eller store bokstaver. Ble litt stresset jeg hehe Men skal lese det engang til.
Hilsen pirkevilma
Antall ord: 45
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Skal si det var litt aktivitet der ja.
Men å være redd i sitt eget hjem skal man jo ikke være, så fikk dere fjernet åndene?
Eller solgte de huset og lot alle disse fredløse sjelene være igjen?
Men å være redd i sitt eget hjem skal man jo ikke være, så fikk dere fjernet åndene?
Eller solgte de huset og lot alle disse fredløse sjelene være igjen?
Antall ord: 41
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
det er da punktum der:P
hehe
men takk for at du gadd å lese det:)
medium klarte å fjerne spøkelsene,men tviler litt på at dem klarte å fjerne alle, siden det var så mange:P
hehe
men takk for at du gadd å lese det:)
medium klarte å fjerne spøkelsene,men tviler litt på at dem klarte å fjerne alle, siden det var så mange:P
Antall ord: 35
Hide post links |
jo også må jeg fortelle en annen ting som skjedde:
eksen til søstra mi og broren hans, skulle ta ut asken fra ovnen, og de putta det i en plastikk bøtte.
å broren til eksen til katarina hadde plutselig våkna av at han sto midt uti gangen uten at han skjønte hvordan han kom dit.
å han lukta skikkelig røyk nede, å løp ned å så. å det som hadde skjedd, var at asken i bøtta hadde begynt å ulme, å det tok fyr i bøtta.
men det jeg tror var at det var spøkelsene som kanskje brakte ham ut i gangen, for å kanskje varsle at det brant eller noe?
eksen til søstra mi og broren hans, skulle ta ut asken fra ovnen, og de putta det i en plastikk bøtte.
å broren til eksen til katarina hadde plutselig våkna av at han sto midt uti gangen uten at han skjønte hvordan han kom dit.
å han lukta skikkelig røyk nede, å løp ned å så. å det som hadde skjedd, var at asken i bøtta hadde begynt å ulme, å det tok fyr i bøtta.
men det jeg tror var at det var spøkelsene som kanskje brakte ham ut i gangen, for å kanskje varsle at det brant eller noe?
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Skal si det var liv der.momsegullet skrev:jo også må jeg fortelle en annen ting som skjedde:
Det du beskriver er ganske fantastisk egentlig. Og når ting er fantastisk, så vil folk med en gang lure litt på om du finner på dette her, eller om det er sant.
Så sier du ingenting om det bor folk oppe f.eks.
En annen ting du gjør er og ha en låst mening på forhånd. Du mener uten videre att det er spøkelser. Da kan folk tro att du har opplevd ting som egentlig ikke er laget av spøkelser, men att du tolker det dithen fordi du uten videre tror det. Skjønner... :mozilla_smile:
Er det derimot som du tror...ja da får du bare være glad for og ha opplevd noe helt spesiellt ikke mange andre får oppleve.
Antall ord: 250
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
At man ikke skal bygge hus på en gammel gravgård kan du se her.Metodisten skrev:Skal si det var liv der.momsegullet skrev:jo også må jeg fortelle en annen ting som skjedde:
Det du beskriver er ganske fantastisk egentlig. Og når ting er fantastisk, så vil folk med en gang lure litt på om du finner på dette her, eller om det er sant.
Så sier du ingenting om det bor folk oppe f.eks.
En annen ting du gjør er og ha en låst mening på forhånd. Du mener uten videre att det er spøkelser. Da kan folk tro att du har opplevd ting som egentlig ikke er laget av spøkelser, men att du tolker det dithen fordi du uten videre tror det. Skjønner... :mozilla_smile:
Er det derimot som du tror...ja da får du bare være glad for og ha opplevd noe helt spesiellt ikke mange andre får oppleve.
Men du må ikke se den før du skal legge deg da...
http://www.youtube.com/watch?v=Hr7k-5vqHWI
Antall ord: 288
Hide post links |
dette som skjedde er helt sant.. De kom til og med i avisa om det:)
Det jeg tror er en ting, å jeg sier bare at dette er min teori.
For syns det er så rart at han står ut i gangen plutselig, uten å vite det, å så brenner det.
Det jeg tror er en ting, å jeg sier bare at dette er min teori.
For syns det er så rart at han står ut i gangen plutselig, uten å vite det, å så brenner det.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Fantastisk at de tok med seg et sverd for å ta spøkelsene
Men ja, der var det liv og røre. Herlighet, jeg hadde nok flytta ganske fort =)
Men ja, der var det liv og røre. Herlighet, jeg hadde nok flytta ganske fort =)
Antall ord: 28
Hide post links |
hehe=)
tror ikke de tenkte at det var spøkelser der:P
men når jeg var der en gang, så gikk strømmen, å da sa søstra mi at det var pga lynet.
men det var for å ikke gjøre meg så redd:)
det var et eldre par der og, og ei lita jente:S
så det eksen hadde sett, var nok ikke innbilning:S
men når jeg var der en gang, så gikk strømmen, å da sa søstra mi at det var pga lynet.
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Må bare si at nicket ditt er helt herlig... Momsegullet! Haha!
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Tviler ikke på noe av det du skriver, jeg. Synes det er kjempespennende! Prøvde dere å ta opp noe lyd eller video der? Det hadde vært interessant =)momsegullet skrev:hehe=)
Antall ord: 96
Hide post links |
nei det gjorde ikke jeg der når jeg var på besøk i hvertfall:P
men det huset er solgt for en god del stund siden da:P
men skjønner at de flytta:)
men det huset er solgt for en god del stund siden da:P
men skjønner at de flytta:)