Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jesus sitt gjenferd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2008 20:38
- 16
Jesus sitt gjenferd?
http://tv2nyhetene.no/snop/article1996790.ece
Noen påstår dette er Jesus, men jeg tviler.. hva tror dere?
Noen påstår dette er Jesus, men jeg tviler.. hva tror dere?
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Det er mulig det er et hologram.
Jeg har beskrevet slik teknologi før, og hvordan det (potensiellt) kan misbrukes
Jeg har beskrevet slik teknologi før, og hvordan det (potensiellt) kan misbrukes
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Er det ikke dette "St Elmos Fire"?
Antall ord: 7
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Kan du forklare kort hva det er? Er ny her serru :mozilla_smile:KB skrev:Det er mulig det er et hologram.
Antall ord: 35
Hide post links |
jeg har ikke konstantert noe.
Men et hologram er bilder prosjektert ut. Ikoner i 3d som kan vises i løse luften og se ganske "ekte" ut.
En teori da, "prosject bluebeam" beskriver hvordan hologrammer kan bli brukt til å "vinne folket".
Dersom et jesus ikon blir visst på himmelen (med teknologi) så kan dette ikonet, hvis det for en stemme få folk med på nesten hva som helst, fordi en misbruker elementer som allerede står i bibelen osv om at jesus skal komme tilbake eller hva det står.
Slik at det som alle venter på, - vil tilsynelatende skje. "tusenstjernes natt, som alle kristne skal beskue"
De som styrer denne teknologien, 3d hologrammer og stemme kan lede millioner av mennesker i hvilken retning de vil. det samme gjelder andre relgioner...
Men et hologram er bilder prosjektert ut. Ikoner i 3d som kan vises i løse luften og se ganske "ekte" ut.
En teori da, "prosject bluebeam" beskriver hvordan hologrammer kan bli brukt til å "vinne folket".
Dersom et jesus ikon blir visst på himmelen (med teknologi) så kan dette ikonet, hvis det for en stemme få folk med på nesten hva som helst, fordi en misbruker elementer som allerede står i bibelen osv om at jesus skal komme tilbake eller hva det står.
Slik at det som alle venter på, - vil tilsynelatende skje. "tusenstjernes natt, som alle kristne skal beskue"
De som styrer denne teknologien, 3d hologrammer og stemme kan lede millioner av mennesker i hvilken retning de vil. det samme gjelder andre relgioner...
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
wow stilig.. selvom det fort kan bli misbruktKB skrev:jeg har ikke konstantert noe.
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 18:15
- 16
- Lokalisering: fer alt æ veit,norge
tja..isåfall har billedhuggere og malerne vært"snille"når de laget bilder av han.litt breiere over hoftepartiet i denne filmsnuttn ser jeg
Antall ord: 26
reina
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
For oss som var for unge til å interessere seg for "voksenfilmer" på 80-tallet, hva er St. Elmos fire?jaha skrev:Er det ikke dette "St Elmos Fire"?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Elmo%27s_fireSatsuki skrev:For oss som var for unge til å interessere seg for "voksenfilmer" på 80-tallet, hva er St. Elmos fire?jaha skrev:Er det ikke dette "St Elmos Fire"?
Antall ord: 39
Don't be so open assed. Your poop falls out.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
Aha! Latskapen lenge leve, dette kunne jeg jo strengt tatt funnet ut selv.
Takk
Takk
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Jesus viste seg jo som gjenferd for disiplene rett etter henrettelsen.
De så ham "som om han var midt i blandt dem", omtrent.
Om man skal tro bibelen da.
De så ham "som om han var midt i blandt dem", omtrent.
Om man skal tro bibelen da.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Det er det dummeste jeg har sett på lenge...
Antall ord: 9
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
Hadde det vært en flygende grønn mann med antenner hadde nok flere trodd på det, bedre lykke neste gang.
Antall ord: 21
Hide post links |
Åmaigad...hvis ikke det der er hèsus så vet ikke altfor mange amerikanere hvor usa ligger på verdenskartet...
Antall ord: 19
Hide post links |