UFO, Kornsirkler & fenomenNy kornsirkel

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av FandenTa »

ja
Antall ord: 1
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Man har også sand sirkler. Hva dette er vet jeg ikke.
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
17
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

jaha skrev:
Sol@ngelica skrev:Seriøst, dere som tror aliens har så stor inteligens?
Å så skal de tegne tegn på en åker, seriøst, hvor dumme er dere?
Jeg gleder meg såå veldig til alt blir bevist, å ikke tro at mennesker kan gjøre en så enkel å ussel ting gjør meg redd, å tegne et par ussle sirkle i en åker?, herregud!!
Hvor langt har dere kommet...
Ja hele greia her helt corny. He he hehe-!
Omtrent like corny som å tro på spøkelser vil jeg tro, noe som fører meg til spørsmålet, hvorfor er Solangelica her inne på paranormal?, hun tror tydeligvis ikke at Aliens har lager kornsirkler, så da står vi igjen med spøkelser,healing,"orber" og UKO,jeg vil tro sol brenner for ting som det, om det da ikke skulle stemme, så kan vi slå fast at hun bare er her inne for å diskutere pisspreik.
Og det gjelder mange andre her inne også, spøkelser er minst like fjernt, om ikke langt mer fjernere.

Jeg lurer faktisk på om jeg skal ta utfordringen på strak arm og lage en kornsirkel selv.
Antall ord: 191
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Ashtar »

Amunet skrev:Uhu. Enda en tråd om kornsirkler...
Jeg kunne sagt det samme om spøkelsene og Psi-ballene dine.

UHU
Antall ord: 22
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ashtar skrev:
jaha skrev:
Jeg gleder meg såå veldig til alt blir bevist, å ikke tro at mennesker kan gjøre en så enkel å ussel ting gjør meg redd, å tegne et par ussle sirkle i en åker?, herregud!!
Omtrent like corny som å tro på spøkelser vil jeg tro, noe som fører meg til spørsmålet, hvorfor er Solangelica her inne på paranormal?, hun tror tydeligvis ikke at Aliens har lager kornsirkler, så da står vi igjen med spøkelser,healing,"orber" og UKO,jeg vil tro sol brenner for ting som det, om det da ikke skulle stemme, så kan vi slå fast at hun bare er her inne for å diskutere pisspreik.
Og det gjelder mange andre her inne også, spøkelser er minst like fjernt, om ikke langt mer fjernere.

Jeg lurer faktisk på om jeg skal ta utfordringen på strak arm og lage en kornsirkel selv.
Å beklager, når jeg meldte meg inn her sto det ingenting om at jeg måtte tro på korsirkler lagd av små menn, som kiddnapper folk i søvne, er du fortsatt sur over den litt sure PMen jeg sendte deg?
Må være hardt å være så hevngjerrig, og ser heller ikke at det kommer så mye annet enn pisspreik ifra kjeften din heller!
Den småtarvlige kjeklinga di kan du jo ta med noen som er interessert, ser at du prøver så godt du kan, lykke til :D
Sist redigert av Konto avsluttet på 18 Jun 2008 04:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19

Innlegg av jaha »

Ashtar skrev:
jaha skrev:

Det var ett corny innlegg.
Antall ord: 198
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Ashtar »

Sol@ngelica skrev:
Ashtar skrev:
jaha skrev:

Å beklager, når jeg meldte meg inn her sto det ingenting om at jeg måtte tro på korsirkler lagd av små menn, som kiddnapper folk i søvne, er du fortsatt sur over den litt sure PMen jeg sendte deg?
Må være hardt å være så hevngjerrig, og ser heller ikke at det kommer så mye annet enn pisspreik ifra kjeften din heller!
Den småtarvlige kjeklinga di kan du jo ta med noen som er interessert, ser at du prøver så godt du kan, lykke til :D
Nei, det gjorde nok ikke det.
Jeg er langt ifra hevngjerrig,spesielt ikke fra den PM'en som du sendte om hvor jævlig dagen din hadde vært og at alle var slemme mot deg, buhu . ](*,)
Antall ord: 323
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Sol@ngelica skrev:Hallo folkens, se på all teknologien dere har foran dere i øyeblikket, hva ser dere?
Data ja, tv, kjøleskap, osv osv., men nei da, folk som tegner i en åker og er grønne?
Ja de tror vi på!
Men mennesker kan ikke tegne en ussel runding i en jævla hillbillis åker????
Ha ha ha ha :D
Det som fascinerer folk flest vil jeg tro, er at kornsirkler er et mye mer konkret "bevis" (dokumentasjon) som ennå ikke er blitt motbevist, enn noe annet fenomen i den paranormale verden.

Det er det som forundrer meg mest, nemlig at noen ennå ikke har filma eller tatt bilde av noen som faktisk lager en kornsirkel. Så enten er dette snakk om en velorganisert lukket gruppe som driver med dette, eller er det bonden sjøl som har fått seg en overdimensjonert avansert GPS til traktoren sin :mozilla_cool:

Hvis det da ikke er det det gir seg ut for å være. Jeg gleder meg uansett til å reise til de britiske øyer i sommer for å få et litt bedre innblikk i fenomenet...
Antall ord: 184
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Baronen skrev: Det som fascinerer folk flest vil jeg tro, er at kornsirkler er et mye mer konkret "bevis" (dokumentasjon) som ennå ikke er blitt motbevist, enn noe annet fenomen i den paranormale verden.
Det er jo bare tull. Det er flere ganger bevist at mennesker kan lage og lager slike sirkler og figurer.
Det er lett å tenke seg hvorfor ikke flere står fram:

A) Det er hærverk på privat eller offentlig eiendom
B) Det er en måte å spre mystikk for egen underholdnings skyld
C) Det er en egen kunstform hvor det prinsipielt ikke skal avsløres hvem som lagde det
Det er det som forundrer meg mest, nemlig at noen ennå ikke har filma eller tatt bilde av noen som faktisk lager en kornsirkel.
Da har du ikke gjort noe særlig forsøk på å finne det heller. Det er blant annet laget en dokumentar på Nat Geo om det.
Så enten er dette snakk om en velorganisert lukket gruppe som driver med dette, eller er det bonden sjøl som har fått seg en overdimensjonert avansert GPS til traktoren sin :mozilla_cool:
Det finnes organiserte grupper som ikke er noe hemmelige, som f.eks. bruker denne kunstformen innen reklame. Forøvrig kan det eksistere vennegjenger og kunstnermiljøer, eller mer organiserte grupper, som bedriver denne kunstformen for moro skyld eller for å nyte en form for berømmelse når sirkelen blir oppdaget.
Antall ord: 238
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
18
Lokalisering: Norra Skandinavien

Innlegg av First Day »

Baronen skrev:
Sol@ngelica skrev:Hallo folkens, se på all teknologien dere har foran dere i øyeblikket, hva ser dere?
Data ja, tv, kjøleskap, osv osv., men nei da, folk som tegner i en åker og er grønne?
Ja de tror vi på!
Men mennesker kan ikke tegne en ussel runding i en jævla hillbillis åker????
Ha ha ha ha :D
Det som fascinerer folk flest vil jeg tro, er at kornsirkler er et mye mer konkret "bevis" (dokumentasjon) som ennå ikke er blitt motbevist, enn noe annet fenomen i den paranormale verden.

Det er det som forundrer meg mest, nemlig at noen ennå ikke har filma eller tatt bilde av noen som faktisk lager en kornsirkel. Så enten er dette snakk om en velorganisert lukket gruppe som driver med dette, eller er det bonden sjøl som har fått seg en overdimensjonert avansert GPS til traktoren sin :mozilla_cool:

Hvis det da ikke er det det gir seg ut for å være. Jeg gleder meg uansett til å reise til de britiske øyer i sommer for å få et litt bedre innblikk i fenomenet...
Du tänker helt rätt !
Betänk sedan forskning som kan nyttja satellitter för observations underlag.
Ingen rapport har rapporterats. ???
Antall ord: 208
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

First Day skrev:
Du tänker helt rätt !
Nei, han tenker ikke rett. Jeg har jo vist at det meste var feil.

Jeg vil tro man ikke bruker ressurser på å overvåke jorder med satelitt fordi vi for det første ikke vet hvor slike sirkler dukker opp neste gang, og for det andre fordi vi allerede har masse dokumentasjon på at mennesker er i stand til å lage slike sirkler.

Men for å bruke ditt argument tilbake på deg; vi har ingen rapporter fra satelitter om at sirkler har dukket opp på null komma nix heller. Ingen rapporter om lysende kuler som tegner i kornet.
Antall ord: 121
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
18
Lokalisering: Norra Skandinavien

Innlegg av First Day »

Kimbara skrev:
First Day skrev:
Du tänker helt rätt !

Jeg vil tro man ikke bruker ressurser på å overvåke jorder med satelitt fordi vi for det første ikke vet hvor slike sirkler dukker opp neste gang, og for det andre fordi vi allerede har masse dokumentasjon på at mennesker er i stand til å lage slike sirkler.

Men for å bruke ditt argument tilbake på deg; vi har ingen rapporter fra satelitter om at sirkler har dukket opp på null komma nix heller. Ingen rapporter om lysende kuler som tegner i kornet.
Helt rätt !
Låt oss säga att det finns 50.000 dokumenterade kornscirklar.
Människan har hur mycket tillgänglig teknik som helst för att fotografera eller fillma skapandet av korncirklar. Var finns all dokumentation angående detta. ?

Lek med tanken att du själv tillsammans med några vänner skall skapa en korncirkel, vill du inte då dokumentera din skapelse med foto eller film. Antar att du måste anvnda någon slags belysning för att kunna arbeta nattetid.

När det gäller observationer med satellit har myndigheter och organisationer känt till platser där kornsirkel bildas med jämna mellanrum. Ingen dokumentation har ej heller lämnats angående detta. ?
Inga bönder har ej heller fotat eller filmat människor som skapat kornsirkel. ?

Det enda vi har på foto och film på är kornsirkel skapningar som sker på ett nästan mirakulöst sätt. ?

En del försök har gjorts av människor där media medverkat för filmdokumentation. Alla försök hittills av kompliserade korncirklar har misslyckats. Dels har mörkret och tidsaspekten en avgörande betydelse.

Sedan har vi kvar människors olika berättelser som sett detta med sina egna ögon.

Fenomen som ljus, lyskulor, kameror och telefoner som slutar fungera när man besöker platsen etc har rapporterats.

Du får dra vilka slutsatser du vill men jag är övertygad om att forskning pågår i smyg och inget lämnas ut förrän man säkert vet vad det handlar om. Åtminstone hade jag i min grupp handlat på liknande sätt.
Antall ord: 397
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Kimbara skrev:
First Day skrev:
Du tänker helt rätt !

Om du sikter til den "Is it real"-dokumentaren, så består den stort sett av påstander og teorier. Veldig lite harde fakta. De lager riktig nok en kornsirkel, men uten at den er noe videre imponerende, pluss at de brukte hele fem timer på å lage en liten sirkel. Ikke fikk vi se noe godt bilde av den heller.
Jeg skal lete videre, men det hadde vært fint om du kunne komme med noen henvisninger til skikkelig dokumentasjon på at disse er menneskelagde.

Misforstå meg rett, jeg tror hverken det ene eller andre før noen legger fram ubestritte bevis på hvordan disse faktisk er lagd!
Antall ord: 231
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Hva skjer i England. Synes jeg får en ny mail om nye imponerende kornsirkler hver eneste dag nå.?

Er det SÅ mange "korsirkelmakere" engasjert der borte. Det er godt gjort å produsere i slik skala

Hvorfor er det så mange slike sirkler i nettopp England. Hva med Norge.
Har vi ingen "produsenter" her ? ;-)
Antall ord: 53
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

First Day skrev:
Kimbara skrev:
First Day skrev:
Du tänker helt rätt !

Helt rätt !
Låt oss säga att det finns 50.000 dokumenterade kornscirklar.
Människan har hur mycket tillgänglig teknik som helst för att fotografera eller fillma skapandet av korncirklar. Var finns all dokumentation angående detta. ?

Lek med tanken att du själv tillsammans med några vänner skall skapa en korncirkel, vill du inte då dokumentera din skapelse med foto eller film. Antar att du måste anvnda någon slags belysning för att kunna arbeta nattetid.

När det gäller observationer med satellit har myndigheter och organisationer känt till platser där kornsirkel bildas med jämna mellanrum. Ingen dokumentation har ej heller lämnats angående detta. ?
Inga bönder har ej heller fotat eller filmat människor som skapat kornsirkel. ?

Det enda vi har på foto och film på är kornsirkel skapningar som sker på ett nästan mirakulöst sätt. ?

En del försök har gjorts av människor där media medverkat för filmdokumentation. Alla försök hittills av kompliserade korncirklar har misslyckats. Dels har mörkret och tidsaspekten en avgörande betydelse.

Sedan har vi kvar människors olika berättelser som sett detta med sina egna ögon.

Fenomen som ljus, lyskulor, kameror och telefoner som slutar fungera när man besöker platsen etc har rapporterats.

Du får dra vilka slutsatser du vill men jag är övertygad om att forskning pågår i smyg och inget lämnas ut förrän man säkert vet vad det handlar om. Åtminstone hade jag i min grupp handlat på liknande sätt.
Enig med siste taler. :-)
Antall ord: 404
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links