Send meg en PM da, så skal jeg ta en titt på det.jente 27 skrev: vil ikke innpå det her inne...er ikke nødvendig ... vil ikke skremme folk...kan bli utestengt på pga det
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det finnes ikke spøkelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Antall ord: 36
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hvis det er det samme du sente meg på pm, så kan du trygt legge det ut her.
Bor du alene, eller er dere flere som opplever dette?
Hvis du er veldig ung, så synes jeg du skal ta det opp med foreldrene dine. Kanskje det er noe som "ligger til slekta"?
Hvis du er veldig ung, så synes jeg du skal ta det opp med foreldrene dine. Kanskje det er noe som "ligger til slekta"?
Antall ord: 52
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
ja kunne sikkert tatt dt her, men tryggest på pm likegreit så slipper jeg å tenke på det om det skulle være noen som reagerer på detAstarte skrev:Hvis det er det samme du sente meg på pm, så kan du trygt legge det ut her.
jeg bor ikke alene...vi er flere som har sett slikt. har venner og kjente som ser og merker slikt. ligger ikke til familien. vet ikke om noen i familien som ser slikt...dem er heller ikke åpne for det åndelige jeg vet om i alle fall.
jeg er ikke ung. jeg er nærmere 30 år.
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
Re: Det finnes ikke spøkelser
og jesus ditt jesus datt! hvis bevis er så viktig, så finn et GODT xempel på at jesus finns.Micheal250 skrev:Det finnes ikke spøkelser, onde ånder, gjenferd osv. Jeg vet at det er mange av dere som hevder at dere har sett dette. Og det kan altså hende. Men er det bare en illusjon?
Det er det nok ikke med mindre dere lider av noe psykisk.
Jeg har gjordt en del research og jeg er selv personlig kristen. Jeg tror at demoner finnes.
Satan har engler på samme måte som Gud har engler, englene til satan blir kalt for demoner. Disse er fordelige skapninger som gjør nesten absolut ALT for å få mennesker til å gjøre onde ting. Men nok om det.
Temaet er jo at det ikke finnes spøkelser. Mange her på forumet hevder de har sett slike skapninger, men er det bare fantasi? Det kan hende, selv tror jeg at mange har hatt et møte med en demon.
I bibelen står det masse skrevet om demoner. De er skapninger som gjør alt for å skremme mennesker. Du har kanskje en bestemor som døde for lenge siden og du tror du ser gjenferdet hennes. Dette er ikke tilfelle, det er en demon som tar skikkelsen hennes og prøver og skremme deg.
Alt av onde ånder, spøkelser osv er demoner. Jeg har lest om mange som har hatt møter med disse skapningene. De vet mye, de snakker forskjellige språk ofte. De liker å få deg sint eller deprimert.
Så til alle dere, jeg har et forslag det virker. Føler dere dere redde fordi dere tror det er en demon i huset aka spøkelser prøv å rop ordet JESUS. "I Jesu navn Forsvinn" Bare prøv det for det virker, demoner hater Jesus og alt ved han. Jesus er et antivirus mot disse skapningene. Prøv det!
du er ikkke tøff i trynet med den du! et bevis! jeg tror MYE mer på gjenferd demoner healing en jesus
Antall ord: 340
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nå er jo dette et diskusjonsforum, og utfra det du sendte meg, så ser jeg ikke problemet med å legge det ut? Men det er jo opp til deg, jeg diskuterer på forumet, ikke på pm :mozilla_wink:jente 27 skrev:ja kunne sikkert tatt dt her, men tryggest på pm likegreit så slipper jeg å tenke på det om det skulle være noen som reagerer på detAstarte skrev:Hvis det er det samme du sente meg på pm, så kan du trygt legge det ut her.
jeg bor ikke alene...vi er flere som har sett slikt. har venner og kjente som ser og merker slikt. ligger ikke til familien. vet ikke om noen i familien som ser slikt...dem er heller ikke åpne for det åndelige jeg vet om i alle fall.
jeg er ikke ung. jeg er nærmere 30 år.
Antall ord: 178
Memento mori
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
legg d nå ut da. Holder på å dø av nyskjerrighet. Jeg lover jeg skal ikke begynne å kverulere eller noe.
Antall ord: 19
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg KUNNE lagt ut den pm-en jeg fikk, men det ville ikke føles riktig. Folk får selv velge hva de vil gå ut med på forumet her. Men ut fra den pm-en jeg fikk, så er det ingenting som er sjokkerende eller skremmende i forhold til andre ting som ligger ute her.
Jeg blir generelt skeptisk når folk kun vil ta ting på pm, så jeg vet ikke hviket motiv som ligger bak. Noen kan tenkes å prøve å få oppmerksomhet, eller gjøre seg interresant. Jeg sier ikke at det er tilfelle her, men jeg må ærlig innrømme at jeg undres
Jeg blir generelt skeptisk når folk kun vil ta ting på pm, så jeg vet ikke hviket motiv som ligger bak. Noen kan tenkes å prøve å få oppmerksomhet, eller gjøre seg interresant. Jeg sier ikke at det er tilfelle her, men jeg må ærlig innrømme at jeg undres
Antall ord: 107
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2008 22:00
- 16
hvis du tar og googler bare litt så finner du nokk noen så kalte eksempler om at jesus kan hatt levd osv. men, har du noen bevis på de spøkelsene dine som du så mye heller vill tro på finnes?FEUER skrev:og jesus ditt jesus datt! hvis bevis er så viktig, så finn et GODT xempel på at jesus finns.Micheal250 skrev:Det finnes ikke spøkelser, onde ånder, gjenferd osv. Jeg vet at det er mange av dere som hevder at dere har sett dette. Og det kan altså hende. Men er det bare en illusjon?
Jeg har gjordt en del research og jeg er selv personlig kristen. Jeg tror at demoner finnes.
Satan har engler på samme måte som Gud har engler, englene til satan blir kalt for demoner. Disse er fordelige skapninger som gjør nesten absolut ALT for å få mennesker til å gjøre onde ting. Men nok om det.
Temaet er jo at det ikke finnes spøkelser. Mange her på forumet hevder de har sett slike skapninger, men er det bare fantasi? Det kan hende, selv tror jeg at mange har hatt et møte med en demon.
I bibelen står det masse skrevet om demoner. De er skapninger som gjør alt for å skremme mennesker. Du har kanskje en bestemor som døde for lenge siden og du tror du ser gjenferdet hennes. Dette er ikke tilfelle, det er en demon som tar skikkelsen hennes og prøver og skremme deg.
Alt av onde ånder, spøkelser osv er demoner. Jeg har lest om mange som har hatt møter med disse skapningene. De vet mye, de snakker forskjellige språk ofte. De liker å få deg sint eller deprimert.
Så til alle dere, jeg har et forslag det virker. Føler dere dere redde fordi dere tror det er en demon i huset aka spøkelser prøv å rop ordet JESUS. "I Jesu navn Forsvinn" Bare prøv det for det virker, demoner hater Jesus og alt ved han. Jesus er et antivirus mot disse skapningene. Prøv det!
du er ikkke tøff i trynet med den du! et bevis! jeg tror MYE mer på gjenferd demoner healing en jesus
tror selv på gjenferd og jesus, står jo om båede om demoner og gjemferd i biblenen så vidt jeg husker og hatt lest, så skjønner ikke hvorfor micheal250 ikke tror på gjenferd?
Antall ord: 418
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Du har fått med deg at bibelen ikke er en faktabok?malamute skrev:tror selv på gjenferd og jesus, står jo om båede om demoner og gjemferd i biblenen så vidt jeg husker og hatt lest, så skjønner ikke hvorfor micheal250 ikke tror på gjenferd?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 23:00
- 16
- Lokalisering: verdal
hehe, jeg må le her---ikke ondskapsfullt, heller overbærende.. hvorfor lar vi mennesker oss provosere av at andre har sin egen oppfattning..? vi er alle forskjellige, som alle snøfnugg er, men vi er like vakre og gode, om man tror på spøkelser, demoner jesus eller vinden.... vi har alle samme verdi, og bør heller være litt mere overbærende med hverandre, og godta at i en så stor verden, kan vi ikke alle være like..d hadde da vært utrolig kjedelig?----og vise litt mere respekt for hverandres forskjeller, hadde ikke det vært mere på sin plass? ---blessings--- grymalamute skrev:hvis du tar og googler bare litt så finner du nokk noen så kalte eksempler om at jesus kan hatt levd osv. men, har du noen bevis på de spøkelsene dine som du så mye heller vill tro på finnes?FEUER skrev:og jesus ditt jesus datt! hvis bevis er så viktig, så finn et GODT xempel på at jesus finns.Micheal250 skrev:Det finnes ikke spøkelser, onde ånder, gjenferd osv. Jeg vet at det er mange av dere som hevder at dere har sett dette. Og det kan altså hende. Men er det bare en illusjon?
tror selv på gjenferd og jesus, står jo om båede om demoner og gjemferd i biblenen så vidt jeg husker og hatt lest, så skjønner ikke hvorfor micheal250 ikke tror på gjenferd?
Antall ord: 527
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
for meg er det en gfaktabokrhonersen skrev:Du har fått med deg at bibelen ikke er en faktabok?malamute skrev:tror selv på gjenferd og jesus, står jo om båede om demoner og gjemferd i biblenen så vidt jeg husker og hatt lest, så skjønner ikke hvorfor micheal250 ikke tror på gjenferd?
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
raven666 skrev:[hehe, jeg må le her---ikke ondskapsfullt, heller overbærende.. hvorfor lar vi mennesker oss provosere av at andre har sin egen oppfattning..? vi er alle forskjellige, som alle snøfnugg er, men vi er like vakre og gode, om man tror på spøkelser, demoner jesus eller vinden.... vi har alle samme verdi, og bør heller være litt mere overbærende med hverandre, og godta at i en så stor verden, kan vi ikke alle være like..d hadde da vært utrolig kjedelig?----og vise litt mere respekt for hverandres forskjeller, hadde ikke det vært mere på sin plass? ---blessings--- gry
helt enig med deg. noen bruker bibel og gud til hjelp...andre bruker heealing og vinden eller steiner og alt mulig annet... hvorfor skal vi kverulere..hvorfor ikke bare godta hverandre..helt enig.. vi snakker jo generelt..i alle fall prøver jeg å gjør det da.
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
La meg heller spørre; hvorfor skal man godta alt?
Jeg mener - det er forskjell på å godta at noen har en tro, og å godta troen i seg selv. Det er viktig å stille spørsmålstegn ved utsagn for ikke å lulles inn i en fantasiverden basert på misforståelser og feilinformasjon.
Jeg mener - det er forskjell på å godta at noen har en tro, og å godta troen i seg selv. Det er viktig å stille spørsmålstegn ved utsagn for ikke å lulles inn i en fantasiverden basert på misforståelser og feilinformasjon.
Antall ord: 50
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Så sant, så sant...Kimbara skrev:La meg heller spørre; hvorfor skal man godta alt?
Antall ord: 56
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |