Healing og annen alternativ medisinhealing olje--kan noen hjelpe meg....

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

raven666
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2008 23:00
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: verdal

healing olje--kan noen hjelpe meg....

Innlegg av raven666 »

hei! jeg er en 34 år gammel jente som har drevet aktivt med healing de siste 3-4 årene. healingene mine de har vokst og vokst, og de siste månedene har d inntruffet noe som jeg vil kalle mirakler av en grad jeg aldri har hørt om.. ved tre annledninger nå, har healende olje piplet frem fra pasientenes hud og dekket problemområdet... de har blitt helt friske innen timer. ved en annledning så jeg sår lukke seg forran øynene mine. jeg har aldri hørt om noe slikt før. jeg har hørt om olje som drypper fra hendene til healere, men ikke at det trekkes ut fra huden til pasienter på denne måten. håper at d finnes noen der ute som kan hjelpe meg og forstå, eller kanskje har noen teorier? jeg føler meg meget ydmyk..dette blir nesten for stor for meg å fatte... blessings, raven666
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

så flott.. jeg får klump i halsen! fortsett å følg ditt hjerte.. stillhet i sinnet-
Jeg ber en bønn for deg og sender deg masse enerig.
* bukker og sender den høyeste tanke i fra min største visjon
Antall ord: 41
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2008 21:59
16
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Multatuli »

Healende olje? Hvor kommer den fra da?

Om du virkelig kan heale åpne sår mens du ser på, er det sannsynligvis et skrikende behov for dine tjenester i eldreomsorgen. Mange der som sliter med sår som ikke vil gro.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av raven666 »

Multatuli skrev:Healende olje? Hvor kommer den fra da?

Om du virkelig kan heale åpne sår mens du ser på, er det sannsynligvis et skrikende behov for dine tjenester i eldreomsorgen. Mange der som sliter med sår som ikke vil gro.
ja, hvor kommer den fra...og hvorfor...??? jeg er mere blank enn noen. hehe, å ta av å springe rundt og erklere at dette er noe JEG kan, er virkelig å ta i.. det var ved den siste olje healingen at dette skjedde...og om jeg kan få d til å hende flere ganger, er vel kun opp til den gode kraften... jeg er forferdelig nyskjerrig på om noen har hørt om noe slikt... og er helt enig med deg, det er skrikende behov innen eldretjenesten, for mere enn bare sår-lukking.. vil sende med et tips med det samme her jeg da, og det er at om du kjenner noen som sliter med sår som ikke lukkes, kok opp vann, ha i gro-blad, og blader fra lavendel, la trekke til det er lunkent, og vask sårene med dette flere ganger om dag...virkningen er nesten umiddelbar..:-) blessings fra raven
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heal
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2007 19:50
17
Lokalisering: Et hus, hvor ellers?

Innlegg av Heal »

Det er noen som bruker oljer mot f.eks. tett nese
Tetre olje utblandet innhaleres.
hvis ikke utblandet:FARLIG
Antall ord: 19
Heal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Aner ikke hva det er, men det som slår meg er at healingen åpner opp for sekresjon av stoffer kroppen normalt ikke produserer.....?
Antall ord: 24
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av raven666 »

Hecate skrev:Aner ikke hva det er, men det som slår meg er at healingen åpner opp for sekresjon av stoffer kroppen normalt ikke produserer.....?
takk for denne innputten, tror du har noe her....:-)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av raven666 »

er d virkelig INGEN som vet noe om dette????????
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2005 13:15
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Nei,dette har jeg aldri hørt om-men googlet litt for det hørtes jo spennende ut og fant dette:

Første mai -Dagen er i tillegg knyttet til Valborgsmesse, etter den engelske prinsessen Walburga (710-779) hvis grav angivelig utsondret en helbredende væske (Walburga olje).

Den hellige Maria Magdalena de'Pazzi (1566-1607)
I året etter hennes død ble det oppnådd tillatelse til å flytte hennes relikvier inn i klosteret. Kisten ble åpnet, og legemet ble funnet like friskt. Klærne var imidlertid fuktige, for det rant vann like i nærheten av graven. Hennes legeme utsondret en væske som lignet på olje, et fenomen som fortsatte de neste tolv årene før det plutselig opphørte i 1620

...men dette har jo lite med hva du har opplevd under healing.Nærmeste jeg kom utsondring av olje.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av raven666 »

takk for svar likevel, setter pris på at du prøvde og hjelpe meg:-)))
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links