Lenge leve skepsisen...Sol@ngelica skrev:Noe kan jeg være enig i, men en skjult bunker under bakken med sensitiv informasjon?dannys skrev:Forøvrig er forklaringene om at bygningene kan rase, pasientene i de andre avdelingene blir forstyrret etc.. bare tull. Bygningene er solide nok til å holde i flere titalls år fremover, det verste som kan skje er at taklampene faller og man får litt murpuss i håret.. dessuten blir pasientene i nabobygningene neppe forstyrret av at noen lister seg rundt i de forfalne bygningene...pasienter med superhørsel kanskje,men de vil jo uansett bare tro at de innbiller seg noe.
Nei, det sykehusets ansatte (eller innsatte?) kommer med som unnskyldninger er det dummeste jeg har hørt. Det de muligens er redd for,er at noen skal finne dokumenter eller annet som avslører sykehusets historie,behandlingsmåter o.l.. det er visst en del hysj-hysj og ting som ikke skal frem for offentligheten... iflg. noen klarsynte jeg kjenner er det en bunker under bakken med masse sensitiv informasjon/arkivmateriale som man kan komme frem til via en tunnel fra den ene bygningen..så jeg skjønner hvorfor det er avstengt i så måte.. men likevel..let's kick some asses
Ha ha ha, hva har du sniffa for noe a? LOL, artigste jeg har hørt i hele dag
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vær litt ops på dette, lier psykiatriske.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 228
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |