Sånn omtrent før du kunne krabbe og gåSol@ngelica skrev:Ja, på 80 tallet når jeg var 3 årsonya skrev:Innlagt?Sol@ngelica skrev:He he, ja har vært en god del på Lier ja, så har lagt merke til det, he he.Mireille skrev:Ha ha.... Vært mye i Lier? Riktig ang traktor rånere.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vær litt ops på dette, lier psykiatriske.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Antall ord: 63
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jun 2008 09:29
- 16
- Lokalisering: Oslo
Synes det er synd at det er så mange som drar ut til Lier uten respekt for omerådet!
Ingen tar jeg tid til å finne historien om stedet og sjekke ut tidligere hendelser som kan komme fra media! (vet det er noen som gjør dette, men da snakker man fåtall)..
Hadde folk kanskje hatt litt guts og ringt inn til lier og spurt om å få undersøkt, hørt med politiet osv, så hadde det kanskje vært litt lettere å få sett hele bygningen i dagslys!
Mange kommer sikkert til å si at det ikke er noen som helst mulighet for å komme seg inn der med politiets godkjennelse, men det er hvertfall verdt forsøket!
Hvis dere tror at politiet og personalet kommer til å le av dere hvis dere spør om tillatelse, hva tror dere de kommer til å gjøre når dere blir tatt på fersk gjerning?
Bare nevner det!!
Ingen tar jeg tid til å finne historien om stedet og sjekke ut tidligere hendelser som kan komme fra media! (vet det er noen som gjør dette, men da snakker man fåtall)..
Hadde folk kanskje hatt litt guts og ringt inn til lier og spurt om å få undersøkt, hørt med politiet osv, så hadde det kanskje vært litt lettere å få sett hele bygningen i dagslys!
Mange kommer sikkert til å si at det ikke er noen som helst mulighet for å komme seg inn der med politiets godkjennelse, men det er hvertfall verdt forsøket!
Hvis dere tror at politiet og personalet kommer til å le av dere hvis dere spør om tillatelse, hva tror dere de kommer til å gjøre når dere blir tatt på fersk gjerning?
Bare nevner det!!
Antall ord: 153
Hide post links |
Ingen respekt for et forlatt bygg,(eller 3) fy skamme seg!
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mai 2008 18:54
- 16
- Lokalisering: Lier
Tror ikke at politiet sier: JA JØSS BARE GÅ INN DERE, BYGNINGENE RASER SNART SAMMEN MEN DET GJØR IKKE NO. VI FINNER DERE NOK ETTERPÅ.
Dikemark har sånt et museum, man kan bestille rundtur med guide. Blir kanskje ikke like spennende
Dikemark har sånt et museum, man kan bestille rundtur med guide. Blir kanskje ikke like spennende
Antall ord: 44
Ikke lev livet ditt for noen andre
Hide post links |
Bygge raser nok ikke på en stund, men trappa knirker godt, bare spennende, vi tar loddtrekkning først for å sjekke, er det noen som detter igjennom, så springer vi laaangt unna, ringer ambulansen, det er et av Liers 10 bud!
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hehehe.Sol@ngelica skrev:Bygge raser nok ikke på en stund, men trappa knirker godt, bare spennende, vi tar loddtrekkning først for å sjekke, er det noen som detter igjennom, så springer vi laaangt unna, ringer ambulansen, det er et av Liers 10 bud!
Få høre de restrerende ni, da =)
Antall ord: 51
Hide post links |
Nå har jeg glemt boka mi da, så vi kommer tilbake til det litt seinere
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Isj...jaja, jeg vil vente i spenningSol@ngelica skrev:Nå har jeg glemt boka mi da, så vi kommer tilbake til det litt seinere
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mai 2008 18:54
- 16
- Lokalisering: Lier
He he.......
Trå forsiktig da, itte no løping i gangene
Trå forsiktig da, itte no løping i gangene
Antall ord: 11
Ikke lev livet ditt for noen andre
Hide post links |
Har prøvd..men blir bare henvist til ledelsen i Sykehuset Buskerud,og de er svært negative.... klinikksjefen som har anmeldt ungdommene er visst litt pissed....,så kanskje han burde finne seg en ny jobb?CamillaN skrev:Hadde folk kanskje hatt litt guts og ringt inn til lier og spurt om å få undersøkt, hørt med politiet osv, så hadde det kanskje vært litt lettere å få sett hele bygningen i dagslys!
Antall ord: 102
Hide post links |
Ha ha ha, husker vi fikk en gammal stakkar springende etter oss jeg, jeg ler enda, han må da ha pådratt seg brokk stakkars kroken
Antall ord: 26
Hide post links |
Forøvrig er forklaringene om at bygningene kan rase, pasientene i de andre avdelingene blir forstyrret etc.. bare tull. Bygningene er solide nok til å holde i flere titalls år fremover, det verste som kan skje er at taklampene faller og man får litt murpuss i håret.. dessuten blir pasientene i nabobygningene neppe forstyrret av at noen lister seg rundt i de forfalne bygningene...pasienter med superhørsel kanskje,men de vil jo uansett bare tro at de innbiller seg noe.
Nei, det sykehusets ansatte (eller innsatte?) kommer med som unnskyldninger er det dummeste jeg har hørt. Det de muligens er redd for,er at noen skal finne dokumenter eller annet som avslører sykehusets historie,behandlingsmåter o.l.. det er visst en del hysj-hysj og ting som ikke skal frem for offentligheten... iflg. noen klarsynte jeg kjenner er det en bunker under bakken med masse sensitiv informasjon/arkivmateriale som man kan komme frem til via en tunnel fra den ene bygningen..så jeg skjønner hvorfor det er avstengt i så måte.. men likevel..let's kick some asses
Nei, det sykehusets ansatte (eller innsatte?) kommer med som unnskyldninger er det dummeste jeg har hørt. Det de muligens er redd for,er at noen skal finne dokumenter eller annet som avslører sykehusets historie,behandlingsmåter o.l.. det er visst en del hysj-hysj og ting som ikke skal frem for offentligheten... iflg. noen klarsynte jeg kjenner er det en bunker under bakken med masse sensitiv informasjon/arkivmateriale som man kan komme frem til via en tunnel fra den ene bygningen..så jeg skjønner hvorfor det er avstengt i så måte.. men likevel..let's kick some asses
Antall ord: 185
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Tenk om det er en kospirasjon :mozilla_surprised:
Antall ord: 8
Memento mori
Hide post links |
Noe kan jeg være enig i, men en skjult bunker under bakken med sensitiv informasjon?dannys skrev:Forøvrig er forklaringene om at bygningene kan rase, pasientene i de andre avdelingene blir forstyrret etc.. bare tull. Bygningene er solide nok til å holde i flere titalls år fremover, det verste som kan skje er at taklampene faller og man får litt murpuss i håret.. dessuten blir pasientene i nabobygningene neppe forstyrret av at noen lister seg rundt i de forfalne bygningene...pasienter med superhørsel kanskje,men de vil jo uansett bare tro at de innbiller seg noe.
Ha ha ha, hva har du sniffa for noe a? LOL, artigste jeg har hørt i hele dag
Sist redigert av Konto avsluttet på 17 Jun 2008 05:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 222
Hide post links |