Healing og annen alternativ medisin ⇒ magnet reaksjon
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 15:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
magnet reaksjon
lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
er dette noe som skal styrke meg bare jeg ikke vet hvordan den skal teas inn eller er det noe som ikke skal ta i og la være eller andre tips/meninger?...
*blessings* :mozilla_smile:
er dette noe som skal styrke meg bare jeg ikke vet hvordan den skal teas inn eller er det noe som ikke skal ta i og la være eller andre tips/meninger?...
Antall ord: 117
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- 16
dette er vel ikke akuratt legens tro ..tror jeg.. derfor søker jeg hitrhonersen skrev:Prat med lege.
dette har vel med healing å gjøre på ett eller annet hvis.
får det samme når jeg finner ødelakt sted på en venn der han sliter på kroppen healer jeg den plassen føles det samme type smerte på meg. så vet ikke.
*blessings*
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Ta en prat med legen likevel. Siden du etter sigende får en fysisk reaksjon på magneten kan nok kanskje legen hjelpe deg med å finne ut hva årsaken kan være.tinalouise86 skrev:dette er vel ikke akuratt legens tro ..tror jeg.. derfor søker jeg hitrhonersen skrev:Prat med lege.
får det samme når jeg finner ødelakt sted på en venn der han sliter på kroppen healer jeg den plassen føles det samme type smerte på meg. så vet ikke.
*blessings*
Antall ord: 98
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
da blir jeg sikkert lakt inn for galskap hot hands..hurts while tuch of MAGNETKimbara skrev:Ta en prat med legen likevel. Siden du etter sigende får en fysisk reaksjon på magneten kan nok kanskje legen hjelpe deg med å finne ut hva årsaken kan være.tinalouise86 skrev:dette er vel ikke akuratt legens tro ..tror jeg.. derfor søker jeg hitrhonersen skrev:Prat med lege.
*blessings*
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Re: magnet reaksjon
Hei :mozilla_smile:tinalouise86 skrev:lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
Vet ikke hva dette kommer av, men jeg tror ikke det er så uvanlig...
Har selv opplevd dette i perioder, også hørt om flere andre,
men ingen har kunnet gi noen forklaring...
Jeg har tatt MR-undersøkelse flere ganger, og jeg syns det var helt jæ***!!!
Direkte smertefullt, det kjentes ut som om noe rev og slet i alle muskler og ledd.
Det påstås at man ikke skal føle noe av magnetismen, men jeg har erfart noe annet...
Jeg snakket både med de som jobber på radiologisk på ullevål sykehus, og med nevrologen "min" om dette, og de visste ikke hva det kom av. Det skal som sagt ikke være mulig å føle noen fysisk påvirkning ved en sånn undersøkelse, men jeg var i det minste ikke den eneste som hadde følt det sånn.. Et mysterium, kanskje... :mozilla_wink:rhonersen skrev:
Prat med lege.
Mvh Lilja
Antall ord: 281
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Vi har strømmer i kroppen som setter opp egne felt, men også ioner med dipolmoment som påvirkes av ytre magnetfelt (det er jo det MR bygger på).
Så for meg virker det ikke så underlig at ytre magnetfelt kan gi ubehag, og er det sterkt nok er det farlig. Snakk med biofysikeren neste gang, så kanskje du får mer vettugt svar enn fra en lege
Så for meg virker det ikke så underlig at ytre magnetfelt kan gi ubehag, og er det sterkt nok er det farlig. Snakk med biofysikeren neste gang, så kanskje du får mer vettugt svar enn fra en lege
Antall ord: 68
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Trenger ikke det, har jo degHecate skrev:Vi har strømmer i kroppen som setter opp egne felt, men også ioner med dipolmoment som påvirkes av ytre magnetfelt (det er jo det MR bygger på).
Tusen takk for forklaring!!!
Men syns det er rart at de som jobber med det ikke vet...
Da noen endelig i det hele tatt trodde meg på det jeg sa, så kunne de som sagt likevel ikke si hvorfor...
Lilja
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 23:00
- 16
- Lokalisering: verdal
har noen tips til deg, men vil ta d på pm, send meg en du når du har tid, så svarer jeg så fort jeg kan:-) blessed be:-)tinalouise86 skrev:lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvorfor kan du ikke legge de ut her?raven666 skrev:har noen tips til deg, men vil ta d på pm, send meg en du når du har tid, så svarer jeg så fort jeg kan:-) blessed be:-)tinalouise86 skrev:lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
Vi er flere som lurer... :mozilla_wink:
Mvh Lilja
Antall ord: 167
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Ja...det er mulig jeg er para-noid ( :mozilla_wink: ), men jeg er litt skeptisk til de som kun skal "ta ting" på pm....
Antall ord: 24
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Du er ikke den eneste...Astarte skrev:Ja...det er mulig jeg er para-noid ( :mozilla_wink: ), men jeg er litt skeptisk til de som kun skal "ta ting" på pm....
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Kanskje du har et høyt jernnivå i blodet? Jeg vet ikke om jernet i blodet er magnetisk jeg, men kanskje. Mange får jo helt røde hender eller blodet danner rare formasjoner, og det er mye magnetisme i kornsirkler.
Det var er teori, jeg kan ikke mye om blod, for jeg blir kvalm av å tenke på det
Det var er teori, jeg kan ikke mye om blod, for jeg blir kvalm av å tenke på det
Antall ord: 59
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Da lurer jeg på hvor sterkt magnetfeltet er i en kornsirkel?
Men du er absolutt inne på noe, da magnetfelt får blodårene til å utvide seg. Om det er jernet eller ioner som påvirkes, vet jeg ikke. Det er jo ikke så mye dokumentasjon vedrørende magnetterapi, men det kommer
Men du er absolutt inne på noe, da magnetfelt får blodårene til å utvide seg. Om det er jernet eller ioner som påvirkes, vet jeg ikke. Det er jo ikke så mye dokumentasjon vedrørende magnetterapi, men det kommer
Antall ord: 52
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Aug 2007 23:15
- 17