Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoe som skjedde i Syden.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Gina87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 16 Jun 2008 14:46
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Heaven

Noe som skjedde i Syden.

Innlegg av Gina87 »

:mozilla_undecided:
Jeg opplevde noe veldig merkerlig da jeg var i Syden(Kreta) nå sist. Dette skjedde på natt til fredag forrige uke.
Må også nevne at jeg dette var en dag jeg faktisk IKKE hadde drekt noenting, så var ikke noe jeg så i drita tilstand :mozilla_tongue:
Jeg våkna på natta(i 3-4 tiden ca),og bare så meg rundt i rommet(lå ved siden av kjæresten min), det var da jeg plutselig fikk øye på en litt uklar person som satt i enden av senga, så på han at han var gresk, og han smilte til meg. Trodde med en gang at jeg så syner,men jeg fortsatte å se på han og han var jo fortsatt der...(tar vanligvis bare noen få sekunder før jeg slutter å se syner), var da jeg skjønte at jeg faktisk IKKE så syner, så da tilta det nesten for meg! Jeg begynte å slå på kjæresten min i magen for å vekke han, og når jeg kikket bort mot enden av senga igjen,så satt personen fortsatt der,men stirret nå mot veggen. Så kikket jeg ned på kjæresten min igjen og fortsatte å slå på han(han våknet jo selvfølgelig ikke!),men da jeg skulle kikke mot personen i enden av senga igjen,så forsvant han plutselig i løse lufta :mozilla_undecided:

Hva betyr det når et gjenferd smiler egentlig? :mozilla_undecided:

Må forresten nevne at hotellet jeg sov på var ganske nytt,ble bygd i 2001. Men dagen før(også en dag tidligere) gikk jeg litt rundt og kikket på et gammelt hotell ikke langt fra hotellet jeg var. Hotellet hadde blitt bomba pga eierne skyldte noen penger, var også mange andre små hus rundt som var blitt bomba. Lurer på om kanskje det gjenferdet var fra det gamle hotellet?At han på en måte følgte etter meg til mitt hotell :mozilla_undecided:
Antall ord: 315
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Vis han smiler så er han vel glad for å se deg. Han ville kanskje ikke skremme deg og prøvde å smile det vekk. Jeg har ikke tenkt på ånder som skummle ånder de er som deg og meg bare....døde(?) Så det er bare av ren høffelighet å smile til noen.

Når det gjelder det nye hotellet. Har du tenkt på hva som kan ha vært der FØR hotellet ble bygd? Du skjønner selv om et hus eller noe blir revet betyr ikke det at ånden forlater stedet. Så se om du finner ut hva som var der før hotellet ble bygt :mozilla_wink:
Antall ord: 110
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Har titta litt på historien til noen av disse øyne. Kreta, kypros o.l.
Dette er steder med meget lang historie, og temmelig blodig sådan også.
Der levde de og blomstret nesten før isen slapp her oppe.

Men ofte drar vi nordboere dit bare for å sole oss og feste. Kanskje han bare ville minne deg om at det har vært noe der lenge. Det ligger så og si i jorda.

Jeg kjenner flere som har dratt nedover til syden, og har fått et nytt møte med seg selv. Sine egne tidligere liv, bånd som ikke kan forklares osv. Og reisen har forvandlet deres liv.
Antall ord: 110
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anette32
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 17 Des 2007 18:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

Re: Noe som skjedde i Syden.

Innlegg av anette32 »

Hva het dette stedet på Kreta?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links