Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermannen tilbake??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
line81
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sør-trøndelag

mannen tilbake??

Innlegg av line81 »

Har før fortalt hva jeg har opplevd i dette huset det siste året. Det er tydelig en eldre mann som går igjen. Selv om jeg ikke har sett han (fordi jeg ikke tørr å se) så føler jeg han.
Men for en stund siden så følte jeg han fulgte etter meg overalt. til og med på badet da jeg skulle dusje. Mange ganger jeg ropte,"gå ut, jeg vil dusje i fred" ... og det har blitt rolig i den stunden jeg dusjet... men etterpå så har jeg følt han.. hunden min har også reagert på noe.. bjeffet på gangen, på badet på stuagulvet.. bjeffer på "ingenting"...

en dag jeg var alene, så ble fikk jeg nok av å være redd for å gå ned. er jo voksen for svingende.
så da gikk jeg ned, og sa i løse luften der jeg har følt mest aktivitet.. "jeg vet du er der, og jeg vet du trenger hjelp til noe. Men jeg føler meg ikke klar for å hjelpe deg fordi jeg er litt redd for slike ting. Men en dag jeg føler meg klar, så skal jeg tilkalle deg og hjelpe deg med det du trenger hjelp til"... Og etter at jeg sa dette så har det vært helt rolig. bikkja har ikke bjeffet eller knurret.. han har til og med turt å sove nede igjen.

En dag i forrige uke så ble det avklart at vi skulle flytte til et annet hus. Mens vi venter på at huset vi eier blir pusset opp.Det er ganske stort, og tar minst to år til at det er innflytningsklart. Og begynte sånn smått og planlegge flyttingen.
jeg bestemte meg for å starte med bua nede,der det er mest rot. og ble rimelig svett. bestemte meg så for å gå i dusjen. barna var fortsatt våken innen jeg da gikk på badet.
så ble det stilt og jeg gikk i dusjen. plutselig hørte jeg at noen prøvde å få opp døra. døra er veldig tung å få opp. så det hørtes ut som om det var minstemann som prøvde å åpne døra. jeg ropte at nå må du gå å legge deg, det er sent. men noen prøvde fortsatt å få opp døra. da ropte jeg , jeg teller til tre å da bør du være i senga. jeg gikk ut av dusjen og inn på rommet til barna. joda, de lå å sov. veldig tungt også. i all verden tenkte jeg. gikk så inn på badet igjen, og lukket døren såvidt.. da hørte jeg noen som prøvde å åpne døren igjen, og jeg gikk bort til døren å åpnet den .. men ingen der, bortsett fra en iskald gufs... jeg lukket fort døren igjen. ble rimelig redd. så sprang jeg omtrent opp igjen. men de siste nettene så har begge barna kommet inn på rommet vårt og vil ikke være alene. de er redd, sier begge to.. så da spørs det om mannen er tilbake. har tenkt på kanskje han vil ha hjelp før jeg flytter.
tanten min ringte en dag, og fortalte at jeg ikke kan flytte før jeg har hjulpet mannen, skjønte ingenting..iallfall siden jeg ikke har fortalt henne om dette.
så hva tror dere, skjønner mannen at vi skal flytte og han vil ha min hjelp før jeg flytter? vi l ha seriøse svar, selv om dette kanskje ikke virker så seriøst. er litt små redd....så ble litt rotete skrevet
Antall ord: 599

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Helene83
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Mar 2008 22:30
16

Innlegg av Helene83 »

Ja, det kan hører ut som det er det han vil. Kanskje du kan prøve å hjelpe han eller forklare han at du ikke kan.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2008 23:00
16
Lokalisering: verdal

Innlegg av raven666 »

kjære deg, du har gitt ham et løfte, han vet at du skal flytte så klart, selv om du ikke ser og hører ham, er han hele tiden der og observerer og lytter..og nå er han nok redd for at du drar, uten at du har hjulpet ham...viss du vil ha noen råd om hvordan du best kan hjelpe ham over, send meg en privatmelding du, så skal vi se hva vi får til..:-) klem fra raven666
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av line81 »

sier ja takk til alle gode råd!!!!
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Utrolig interessant å lese om hvordan du har klart å kommunisere så tydelig med ham, og at han faktisk gjør som du ber ham om. Men det er nok riktig som Raven666 sier, et løfte er et løfte, enten man er død eller levende. Akkurat hvordan du skal klare å holde løftet ditt, det vet jeg ikke. Har ikke så mye peiling på akkurat sånt, men hva med å få et medium eller en klarsynt med hjem, som kanskje kan finne hva det er han vil ha hjelp til?
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av line81 »

håper jeg klarer å hjelpe denne mannen... selv om jeg ikke har en anelse om hvordan jeg skal klare det... håper på det beste....
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Tror ikke det var så lurt og gi ham et løfte om at du skulle hjelpe ham da du var klar.
For nå kommer han til og være rundt deg og familien din til du kan hjelpe ham, muligens oxo
Følge med da dere flytter.Jeg tror at grunnen til at han er tilbake er at han kanskje har blitt
Utolmodig av ventingen. Jeg tenker bare hvordan jeg ville regert om jeg var død og trengdte hjelp og noen sa det til meg. for spøkelser er jo døde mennesker :)
Han prøver og få din oppmerksomhet.Det jeg ville sett på som det lureste i denne situsjonen
Er å kontakte et ånde medie som kan hjelpe han over til den andre siden,det er den eneste måten du kan bli av med ham. For jo mere du venter jo mere vil dere mærke ham. overser du det som skjer kan det hende det blir mere ting som skjer i huset eller rundt dere.
Her et åndemedie du kan kontakte som jeg vet er seriøs og kan sakene sine, for ikke alle ånde medier er like bra , noen er oxo bare en bløff , men jeg har brukt dette medie selv så jeg vet at han kan det han driver med. Tlf og adresse er på internet siden hans som er :
Håkon Marius Skog http://www.klarsyntmedium.com/

Håper dette kan hjelpe deg .
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av line81 »

akkurat der og da, så føltes det så riktig å si det. Iallfall siden det ble stilt. Flere sier at de ser at jeg har evner der jeg kan kommunisere med de døde. Men for å si det sånn, så har jeg ikke turt å finne det ut. Har sett på sjette sansen 20 ganger for mye :D
Men jeg skal nok holde løfte mitt, men må nok be om hjelp fra noen som har vært borti det før og som vet hva de gjør. Og tror jeg har funnet den rette personen som kan hjelpe meg. Må bare finne en dag der gubbe og barn ikke er hjemme.og jeg er sjelden hjemme alene....

Og jeg som ikke trodde på slike ting før ... vel, nå har jeg ikke noe annet valg enn å tro på det...
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links