Hei jeg satt på rommet mitt for noen timer siden, og prøvde å lage en PSI ball. Greia var at jeg hadde ikke mye PSI , men så skulle jeg prøve noe nytt jeg verken hadde hørt om eller prøvd før. Jeg visualiserte at en tråd av PSI gikk fra PSI ballen min som var nesten uten PSI, til base chakraen til søsteren min som spilte på dataen utenfor rommet mitt. (http://www.wingmakers.co.nz/Chakras.html) Så visualiserte jeg at masse PSI gikk gjennom PSI tråden og til ballen, og plutselig ble ballen mye større, og jeg kunne så vidt se noe rød aktig mellom hendene mine. Den ble kjempe stor, og jeg følte meg ikke engang sliten eller kvalm som jeg vanligvis blir! Men med en gang hun gikk ned ble ballen svakere og til slutt nesten ikke mer PSI igjen mellom hendene mine. Senere hørte jeg at hun snakket om at hun var så sliten at hun kansje var syk. Jeg ble litt usikker om jeg brukte min egen PSI eller hennes... Hvis noen andre prøver dette, så si ifra om det virker.
Serriøst dere burde prøve har aldrig lagd så stor PSI ball før
Healing og annen alternativ medisin ⇒ PSI ball med andres PSI?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Takk for tipset, må prøve det der. PSI ballen min er ganske stor, men jeg har problemer med å få den synlig, kanskje dette hjelper :mozilla_wink:
Antall ord: 27
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Re: PSI ball med andres PSI?
Aiai, dette høres jo ut som et klassisk energi-tyveri. Jeg liker signaturen din, men akkurat nå burde det heller stått "Andre menneskers energi er hellig. IKKE RØR DEN!"Liza skrev:Hei jeg satt på rommet mitt for noen timer siden, og prøvde å lage en PSI ball. Greia var at jeg hadde ikke mye PSI , men så skulle jeg prøve noe nytt jeg verken hadde hørt om eller prøvd før. Jeg visualiserte at en tråd av PSI gikk fra PSI ballen min som var nesten uten PSI, til base chakraen til søsteren min som spilte på dataen utenfor rommet mitt. (http://www.wingmakers.co.nz/Chakras.html) Så visualiserte jeg at masse PSI gikk gjennom PSI tråden og til ballen, og plutselig ble ballen mye større, og jeg kunne så vidt se noe rød aktig mellom hendene mine. Den ble kjempe stor, og jeg følte meg ikke engang sliten eller kvalm som jeg vanligvis blir! Men med en gang hun gikk ned ble ballen svakere og til slutt nesten ikke mer PSI igjen mellom hendene mine. Senere hørte jeg at hun snakket om at hun var så sliten at hun kansje var syk. Jeg ble litt usikker om jeg brukte min egen PSI eller hennes... Hvis noen andre prøver dette, så si ifra om det virker.
Serriøst dere burde prøve har aldrig lagd så stor PSI ball før
Antall ord: 247
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2007 23:14
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Norge
dette høres ut som en jeg kjenner, hun greier alltid å stjele min energi men hun vet det ikke selv.
hun gjør meg så utrolig sliten, mange ganger tror jeg at jeg skal besvime, jeg må få lært henne å kontrolere det. men jeg skal prøve det du sa.
hun gjør meg så utrolig sliten, mange ganger tror jeg at jeg skal besvime, jeg må få lært henne å kontrolere det. men jeg skal prøve det du sa.
Antall ord: 51
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Jeg kaller dem "energi-vampyrer".
Jeg velger å tro at de aller fleste ikke gjør dette bevisst :mozilla_wink:
Jeg velger å tro at de aller fleste ikke gjør dette bevisst :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2007 23:14
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Norge
kan en person merke om man gir PSI ballen til den personen?
Antall ord: 12
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!
Hide post links |
de merker det ved at de får mer energi (tror jeg. har ikke prøvd)
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
jeg har gitt energi-ballen min til mange andre og fått fra de, man kjenner på en måte et varmt/kaldt magnetfelt, som stikker/prikker/brenner osv. av og til gjør det nesten voundt men det er en artig opplevelse
Antall ord: 43
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
hmm, nå er det bare et tidspørsmål før skeptikerne kommer
min psi ball kan bli så stor armene mine rekker, jeg skulle hatt lengre armer.......
et tips: det er enklere og lage psi-ballen synelig hvis du ser for deg, eks-hvite lynnedslag,eller en slags form for aktiv energi, se for deg at energien strømmer i sirkel,føl energien,''bli energien''
det var i alle fall sånn jeg begynnte og se energi'er
min psi ball kan bli så stor armene mine rekker, jeg skulle hatt lengre armer.......
et tips: det er enklere og lage psi-ballen synelig hvis du ser for deg, eks-hvite lynnedslag,eller en slags form for aktiv energi, se for deg at energien strømmer i sirkel,føl energien,''bli energien''
det var i alle fall sånn jeg begynnte og se energi'er
Antall ord: 80
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |