Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNattevakt på Solheim Demens avdeling i nord-odal!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bolla90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Jun 2008 14:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord-Odal

Nattevakt på Solheim Demens avdeling i nord-odal!!

Innlegg av Bolla90 »

Jeg har vært på Solheim 6 uker ute i praksis, og fikk sommer jobb for bare 1-2 uker siden. Første vakta mi ble jo så klart hvilende nattevakt!

Jeg hjalt toril litt mer oppgaver før ejg skulle legge meg rundt ett tiden og vi satt ute og røyka å snakka litt om disse lydene som kommer fra noen rør i taket. " Det er nok 122 som kommer tilbake for å ta hevn" erta jeg, for ejg veit at toril er litt skremt. ( kaller denne pasienten 122).

Jeg går å legger meg å aner fred og ingen fare.Men så kommer første drømmen.

" Jeg sitter på en stol ved kottet, mens toril hjelper en pasient inne på tommet vis-á-vis. Så hører jeg knirke lyder og ut av døren kommer det våte fottrinn!!"

Da jeg våkner er jeg kliss våt av svette og tør verken snu eller røre på meg. Lå bare å håpet på at klokken skulle bli 05.45. På det tidspungtet var den bare 03.00.

Så ejg sovner igjen. Og da kommer andre drømmen. Enda værre enn den første.

"123 hadde rommet til 124 og 2 dører ut til stua. Så hver gang ejg hjalp han i seng, kom ahn altid ut den andre døra fra do. Så når jeg gikk bort for å se etter han kom han plutserlig rett oopi fjeset mitt med et grynt. Da jeg hadde lagt han i senga så jeg at han hadde på seg briller (noe han ikke bruker), og spurte om jeg kunne få legge dem på nattbordet. Han ble sint og holdt så hart i hendene mine at ejg lå å ynka meg på gulvet."

Når ejg våknet lå ejg helt stiv og kunne enda kjenne at det var noen som hadde klemt hardt rundt hennene mine. Da var enderlig klokken 05.30, men jeg turte ikke stå opp før toril banket på døre å sa jeg måtte komme ut.

Ekkelt var det! lurer på hvordan det går neste nattevakt.
Antall ord: 353
Det spøker!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Mystisk, det kan jo ha vertt at du har hatt en ut av kroppen drøm, og at pasienten vile si deg noe. Han vile antaglivis fortelle at han fortsatt er der, og at han ikke har glemt deg eller noe i den duren. Har du arbeidet mye med pasienten når han hvar i live? Kan være det som er grunnen til at du drømmer om han. :)
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bolla90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Jun 2008 14:57
16
Lokalisering: Nord-Odal

Innlegg av Bolla90 »

Mr.Angel skrev:Mystisk, det kan jo ha vertt at du har hatt en ut av kroppen drøm, og at pasienten vile si deg noe. Han vile antaglivis fortelle at han fortsatt er der, og at han ikke har glemt deg eller noe i den duren. Har du arbeidet mye med pasienten når han hvar i live? Kan være det som er grunnen til at du drømmer om han. :)
u har missforstått.. han jg drømte om ER i live, og ejg har ikke jobba på den siden han bor på. Men han pleier jo å holde hart rundt hendene på oss pleiere når vi hjelper han opp av en stol ol.
Antall ord: 117
Det spøker!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hvor i Odarn er detta a?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Bolla90 skrev:
Mr.Angel skrev:Mystisk, det kan jo ha vertt at du har hatt en ut av kroppen drøm, og at pasienten vile si deg noe. Han vile antaglivis fortelle at han fortsatt er der, og at han ikke har glemt deg eller noe i den duren. Har du arbeidet mye med pasienten når han hvar i live? Kan være det som er grunnen til at du drømmer om han. :)
u har missforstått.. han jg drømte om ER i live, og ejg har ikke jobba på den siden han bor på. Men han pleier jo å holde hart rundt hendene på oss pleiere når vi hjelper han opp av en stol ol.
Hei!

Jeg ber deg være litt varsom med opplysningene du oppgir her...Du har en taushetsplikt som er veldig streng.... Så for din egen del, prøv å kamuflere litt bedre. Håper ikke du blir fornærma, men du vet aldri hvem som leser her :mozilla_wink:
Antall ord: 167
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Lokalisering: sør-trøndelag

Innlegg av line81 »

Hei!

Jeg ber deg være litt varsom med opplysningene du oppgir her...Du har en taushetsplikt som er veldig streng.... Så for din egen del, prøv å kamuflere litt bedre. Håper ikke du blir fornærma, men du vet aldri hvem som leser her :mozilla_wink:[/quote]

Hei hei

Må nok si meg litt enig der. Hvis det er feil person som leser dette, og kanskje kjenner deg.. så kan du faktisk få sparken med umiddelbar virkning pga brudd i taushetsplikt.
Men du kommer sikkert til å oppleve en god del(iallfall hvis du jobber nattskift), og helt greit at du forteller det. Men kanskje utelate visse detaljer.
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Robsan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Jan 2008 22:34
16
Lokalisering: Kongsvinger

Ennå enn spennede histore fra Odal :)

Innlegg av Robsan »

Neste gang du har Nattskift! Ta med deg enn lydopptaker kjør litt (Evp),Det kan få noen ekstra brikker på pusslespille ditt til og gå opp.. Trenger du Tips send et Brev
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Disse drømmene dine kan være helt tilfeldig.
Siden dere snakket om disse lydene dere hørte osv, kan det hende at du ikke har fått dette ut av hodet og de tankene du tenkte om dette kan ha kommet opp til noe litt skummelt i drømmene dine. :mozilla_wink:
Antall ord: 53
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links