hehe joda skjønner de gsånn sett...men uansett kilder kan ikke tale for en sannhet elller en overbevising til noe uansett...Astarte skrev:Hehe...de fleste her inne vil nok ikke klassifisere meg som en skeptiker, men en gang skal jo være den første :mozilla_wink:jente 27 skrev:astarte:
hvordan lan jeg bevise mer enn jeg opplever og forteller?!?
je ghar sett demoner og hvordan de oppfører seg og er ... hvordan noen av dem ser ut også..hva mer trenger du...vitenskap?
Jeg sier IKKE at jeg ikke tror deg på ditt ord, les svaret mitt en gang til...
Jeg føler du kanskje er litt i forsvarsposisjon. Hvis det er tilfellet, så kan jeg si deg at jeg vet hvor vanskelig det er å ikke bli trodd.
Som sagt; det var "kildene" dine jeg reagerte på.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det finnes ikke spøkelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 142
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Det finnes ikke spøkelser
"Kan du fortelle litt om fysikk og medisin ang demoner og sykdom" er et generelt spørsmål. Som sagt er det alt for mye å skrive om jeg skal skrive en avhandling om medisin kontra demoner i menneskers helse. Jeg kan komme med noe til deg når jeg har litt bedre tid, men i mellomtiden er det enklest å få et mer konkret spørsmål.jente 27 skrev:kimbara:
jeg spurte deg jo konkret om du kunne forklare
Blair Witch Project og Fargo er også filmer hvor det står at enten filmen er ekte eller historien er sann. Er de også sanne da?ang emily rose så står det på filmen og på slutten av filmen er det tatt ut av en sann historie...samt at dt står i historiebøkene.
Men kjære deg - det er en film!sjekk denne: http://www.showtime.no/the-exorcism-of- ... 95025.html
skjelvingene, anfallene står på mere enn valige anfall i tid og minutter...dem stopper ikke uansett legehjelp av ulike medisiner. skjelvingen pågår i samme stund som regel når man får en annens stemme som taler enn sin egen...
Antall ord: 197
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Nei, men å falle for å bruke en slik film som argument er å skyte seg litt i foten :mozilla_wink:
Men jeg har sett og hørt mye uforklarlig selv,jeg har googlet og lest og klødd meg i hodet..
Nå virker jeg sikkert litt dum, men jeg lurer på hva du mener å si? Hva er egentlig bakgrunnen for debatten? Og det er oppriktig ment :mozilla_wink:
Men jeg har sett og hørt mye uforklarlig selv,jeg har googlet og lest og klødd meg i hodet..
Nå virker jeg sikkert litt dum, men jeg lurer på hva du mener å si? Hva er egentlig bakgrunnen for debatten? Og det er oppriktig ment :mozilla_wink:
Antall ord: 66
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
hehe opprinnelig ..om spøkelser hehe men så snurra de trundt til demoner..men jaaa la oss gå til bake til tema... hehe
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Om du ikke selv har nok kunnskap om medisinvitenskap og psykologi, som du selv har sagt, så er det kanskje en idé å ta til seg den kunnskapen som strengt tatt blir servert her på forumet av forskjellige personer? Hvis det er vanskelig å forstå så er det ikke verre enn å spørre mer konkret hva du lurer på, eller om man kan forklare vanskelige ord etc.jente 27 skrev:
je ghar sett demoner og hvordan de oppfører seg og er ... hvordan noen av dem ser ut også..hva mer trenger du...vitenskap?
Du sier ikke noe om omstendighetene rundt dine opplevelser. Var det om natten? Sov du? Slike ting er ganske viktige å vite om man skal finne ut hva som kan være årsaken.
Antall ord: 134
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
våken er jeg.. så absolutt. men det r veldig rart dette. jeg ser gjenferd, nisser (skygger og skritt)heh og demoner...hmm rare grier altså.Kimbara skrev:Om du ikke selv har nok kunnskap om medisinvitenskap og psykologi, som du selv har sagt, så er det kanskje en idé å ta til seg den kunnskapen som strengt tatt blir servert her på forumet av forskjellige personer? Hvis det er vanskelig å forstå så er det ikke verre enn å spørre mer konkret hva du lurer på, eller om man kan forklare vanskelige ord etc.jente 27 skrev:
Du sier ikke noe om omstendighetene rundt dine opplevelser. Var det om natten? Sov du? Slike ting er ganske viktige å vite om man skal finne ut hva som kan være årsaken.
Antall ord: 162
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?jente 27 skrev:
våken er jeg.. så absolutt. men det r veldig rart dette. jeg ser gjenferd, nisser (skygger og skritt)heh og demoner...hmm rare grier altså.
Antall ord: 38
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Nisser og ja, da har jeg hørt det ogjente 27 skrev:våken er jeg.. så absolutt. men det r veldig rart dette. jeg ser gjenferd, nisser (skygger og skritt)heh og demoner...hmm rare grier altså.Kimbara skrev:Om du ikke selv har nok kunnskap om medisinvitenskap og psykologi, som du selv har sagt, så er det kanskje en idé å ta til seg den kunnskapen som strengt tatt blir servert her på forumet av forskjellige personer? Hvis det er vanskelig å forstå så er det ikke verre enn å spørre mer konkret hva du lurer på, eller om man kan forklare vanskelige ord etc.jente 27 skrev:
Antall ord: 175
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
F.eks er du ute/inne, hjemme,borte?Kimbara skrev:Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?jente 27 skrev:
våken er jeg.. så absolutt. men det r veldig rart dette. jeg ser gjenferd, nisser (skygger og skritt)heh og demoner...hmm rare grier altså.
Skjer dette på dagtid, morgen, kveld?
Skjer det lettere når du er i et visst humør, eller ute i naturen?
Antall ord: 70
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
både ute,inne hjemme og borte.Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?
F.eks er du ute/inne, hjemme,borte?
dagtid og kveld...uansett når....
skjer uansett hvilket humør jeg er i.
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Re: Det finnes ikke spøkelser
Denne delen av forumet er for "fortellinger" om spøkelser og slikt, tråder som dette her kan du godt lempe inn i "Fakta, teori og skepsis" delen av forumet.Micheal250 skrev:Det finnes ikke spøkelser, onde ånder, gjenferd osv. Jeg vet at det er mange av dere som hevder at dere har sett dette. Og det kan altså hende. Men er det bare en illusjon?
Det er det nok ikke med mindre dere lider av noe psykisk.
Jeg har gjordt en del research og jeg er selv personlig kristen. Jeg tror at demoner finnes.
Satan har engler på samme måte som Gud har engler, englene til satan blir kalt for demoner. Disse er fordelige skapninger som gjør nesten absolut ALT for å få mennesker til å gjøre onde ting. Men nok om det.
Temaet er jo at det ikke finnes spøkelser. Mange her på forumet hevder de har sett slike skapninger, men er det bare fantasi? Det kan hende, selv tror jeg at mange har hatt et møte med en demon.
I bibelen står det masse skrevet om demoner. De er skapninger som gjør alt for å skremme mennesker. Du har kanskje en bestemor som døde for lenge siden og du tror du ser gjenferdet hennes. Dette er ikke tilfelle, det er en demon som tar skikkelsen hennes og prøver og skremme deg.
Alt av onde ånder, spøkelser osv er demoner. Jeg har lest om mange som har hatt møter med disse skapningene. De vet mye, de snakker forskjellige språk ofte. De liker å få deg sint eller deprimert.
Så til alle dere, jeg har et forslag det virker. Føler dere dere redde fordi dere tror det er en demon i huset aka spøkelser prøv å rop ordet JESUS. "I Jesu navn Forsvinn" Bare prøv det for det virker, demoner hater Jesus og alt ved han. Jesus er et antivirus mot disse skapningene. Prøv det!
Antall ord: 329
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jente 27 skrev:både ute,inne hjemme og borte.Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?
Heeeeeeele tiden?
Antall ord: 65
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
nei ikke heeeeele tiden på døgnet..men det skjer innimellom..det er en stund siden nå...Astarte skrev:jente 27 skrev:både ute,inne hjemme og borte.Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?
Heeeeeeele tiden?
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det var tydeligvis litt vanskelig dette her...jente 27 skrev:både ute,inne hjemme og borte.Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?
Kan du fortelle en detaljert beskrivelse av en slik opplevelse?
Antall ord: 80
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
vil ikke innpå det her inne...er ikke nødvendig ... vil ikke skremme folk...kan bli utestengt på pga detKimbara skrev:Det var tydeligvis litt vanskelig dette her...jente 27 skrev:både ute,inne hjemme og borte.Ja, men kan du fortelle mer om omstendighetene rundt?
Kan du fortelle en detaljert beskrivelse av en slik opplevelse?
Antall ord: 102
Hide post links |