heisann alle sammen
jeg er helt ny på forum og i healing vet jeg lite hvordan ting fungerer,
jeg har energi i hendene mine som er så vondt at det holder, og når jeg skyller i kaldt vann eller lunket blir de knall rød, jeg får også sånn energi stømmninger som gjør vondt langt oppover armen for exsempel tar i ting som magnet.
men jeg tror det er healing men vet ikke hvordan jeg bruker det.
noen forslag eller noen som vet hvem jeg kan kontakte får å hjelpe meg til å få ting til å fungere?,merker energi blir sterkere av lærdommer jeg har i livet men vet hverken hva jeg skal fokusere på eller hva jeg skal tenke får å hjelpe andre enn at det bare er masse energi som flyter rundt på hendene.. :mozilla_smile:
vennelig hilsen tinalouise
Healing og annen alternativ medisin ⇒ hei jeg er ny i dette...
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 15:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hei!
Her får du nok gode svar fra folk som kan mye mer enn meg.. :mozilla_wink:
Jeg vil bare ønske deg velkommen til oss!
Her får du nok gode svar fra folk som kan mye mer enn meg.. :mozilla_wink:
Jeg vil bare ønske deg velkommen til oss!
Antall ord: 26
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
tusen takk gleder meg til hva som er i vente
trenger bare litt råd fra forum til de som har dette selv det hadde vært mere enn supert. trist å ikke kunne hjelpe andre når man vet man har muligheten til det
trenger bare litt råd fra forum til de som har dette selv det hadde vært mere enn supert. trist å ikke kunne hjelpe andre når man vet man har muligheten til det
Antall ord: 44
Hide post links |
Jeg vil aller først fortelle deg å passe på å gjøre kun det du føler trengs.
Foreksempel idag så er det helt vannvittig mye teknikker for alt ting, hvor du skal holde, hva du skal se for deg, hvordan du bør føle osv. Til og med hva slags steiner og blomster du skal ha i nerheten for beskyttelse og altmuligrart.
Husk at noe som lissom skal beskytte deg ikke gjør annet en å bekrefte for deg at du har noe og frykte. Dermed virker det mot sin hensikt.
Lek med energiene til og begynne med Før hendene mot hverandre å kjenn. Når du får tak i energien, trekk litt i den, form den og gjør akkurat det som passer deg. Dette gjør deg kjent med energien.
Så kan du begynne å føre hendene over et menneske. Sett en hånd på hver side av en hånd eller hode eller fot. Og nå også, later du som at det andre mennesket ikke er der og at du bare leker med energien som vanlig. Ikke tenk på noe spesielt, husk at det ikke er DU som styrer du bare kanaliserer energien igjennom deg fra dine omgivelser.
Selvsagt vil det jo sikkert vere bedre å tenke positivt en negativt da men det er det..
Dette er ivertfall en start LYKKE TIL!
Foreksempel idag så er det helt vannvittig mye teknikker for alt ting, hvor du skal holde, hva du skal se for deg, hvordan du bør føle osv. Til og med hva slags steiner og blomster du skal ha i nerheten for beskyttelse og altmuligrart.
Husk at noe som lissom skal beskytte deg ikke gjør annet en å bekrefte for deg at du har noe og frykte. Dermed virker det mot sin hensikt.
Lek med energiene til og begynne med Før hendene mot hverandre å kjenn. Når du får tak i energien, trekk litt i den, form den og gjør akkurat det som passer deg. Dette gjør deg kjent med energien.
Så kan du begynne å føre hendene over et menneske. Sett en hånd på hver side av en hånd eller hode eller fot. Og nå også, later du som at det andre mennesket ikke er der og at du bare leker med energien som vanlig. Ikke tenk på noe spesielt, husk at det ikke er DU som styrer du bare kanaliserer energien igjennom deg fra dine omgivelser.
Selvsagt vil det jo sikkert vere bedre å tenke positivt en negativt da men det er det..
Dette er ivertfall en start LYKKE TIL!
Antall ord: 225
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
tusen takk det er en start føler hendene men nå lærte jeg noe nytt her .
tusen takk igjen
tusen takk igjen
Antall ord: 20
Hide post links |
Bare morro å hjelpe til
Dette er riktignok veldig enkle øvelser men dog veldig morsomme :mozilla_wink:
Energiarbeid skal aldri vere noe vanskelig :mozilla_wink:
Dette er riktignok veldig enkle øvelser men dog veldig morsomme :mozilla_wink:
Energiarbeid skal aldri vere noe vanskelig :mozilla_wink: