Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
shaman24 skrev:Alle kan kanalisere CHI fra seg selv til pasienten om man har åndelig åpning.
DETTE er healing.
Men det er bare tåkeprat, for både "chi" og "åndelig åpning" er udefinerbare ord.
Jaja.. Kimbara, enda en av de uten bevissthet, kjærlighet og åndelighet.
Well well.
Er da fullt mulig å være kritisk (og mer benektende enn bare kritisk eller skeptisk av og til) uten at man skal bli dømt for å være bevisstløse, kjærlighetsløse og ikke være åndelige? Synes noen tar vann over hodet når de skal motargumentere.
Om Kimbara synes dette er tåkeprat, så er det fordi hun oppfatter det som udefinerbart. Er kanskje ikke nødvendig å si det, siden du helt sikkert av erfaring har en helt annen oppfatning av hva Chi er. Men så marsjerte du kanskje litt arrogant inn i tråden selv da du så påsto at ALLE kan gjøre dette og at det er DETTE som er healing.
Andre kan ha en annen oppfatning av hva healing er igjen.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
BA. skrev:Nei. Healing går det ikke an å lære seg. Healing er bare humbug.
Nå skal det bli artig å se hvor lang tid det går før noen reagerer på at jeg er så bastant, i forhold til forrige innlegg, som er minst like bastant, men med motsatt konklusjon.
Det er vel mange som er vant med den tendensen?
Hvorfor mener du healing er humbug - på hvilket plan?
At det i det hele tatt går an å samle energi i nevene til en person og føre denne inn i en annen kropp, eventuelt å trekke/tappe ut energi fra en annen kropp til nevene?
Jeg vil si at jeg har både sett, hørt og følt at dette er mulig.
Men om det er mulig å "modifisere" energien ut og/eller inn slik at det skal ha helbredende effekter, stiller jeg meg uviten og åpen til. Det er foreløpig ikke noe jeg har erfart.
Så litt skeptisk er jeg.
Alt vi har fått dokumentert av healing er bare humbug.
Vi har aldri kunnet dokumentere reell healing. Hver gang det er forsøkt å dokumentere det, så har det vist seg å være humbug eller misforståelser.
Vis meg hvordan det er mulig å samle energien i hendene, og gjør det på en måte som jeg forstår, så øker sannsynligheten for at jeg kan tro på dette betraktelig, men hvis det bare er dogmer man forholder seg til, så stiller jeg meg fortsatt tvilende.
Nå skal det bli artig å se hvor lang tid det går før noen reagerer på at jeg er så bastant, i forhold til forrige innlegg, som er minst like bastant, men med motsatt konklusjon.
nesten som og si: jeg har aldri smakt saft derfor finns det ikke!
DemonenTrym skrev:e d mulig å lære sæ healing?[/list]
min erfaring som haeler og medium har lært meg at nei, faktisk så ligger ikke haeling for alle. like lite som d å male vidunderlige bilder, eller skjære ut de vakreste figurer i tre, er for alle. vi er alle sammen født med en oppgave her i livet vi valgte før vi ble født inn i dette livet, for å kunne komme oss videre fra liv til liv. vi er ALLE født med vidunderlige gaver, noen er som skapt til å ta vare på barn, noen til å dyrke jorden, noen til å studere universet...vi kan alle lære å skjære i tre eller male, men de vidundeligste bilder, kommer fra en sjel som var ment å sette farve på, og gi glede til sjelen vår..en sjel som var skapt akkurat til denne oppgaven... :mozilla_smile: blessings :mozilla_smile: raven666
nesten som og si: jeg har aldri smakt saft derfor finns det ikke!