Jeg satset på at dette er riktig tema og legge dette inn under.
HEr er det altså, forige høst måtte vi avlive hunden vår pga en hofte sykdom som labradorer ofte får, og selvfølgelig var de enste ukene fylt med sorg.
men det som er rart etter jeg "kom" over tapet, så har det begynnt å skje merkelige ting
og nå i det siste har det vært verst. jeg bor jo sammen med mor og far men de har ikke lagt merke til noe av det jeg beskriver.
det som skjer er at jeg våkner nesten hver natt av å høre henne snorke, men hun er jo død. og det er såpass kraftig som om hun hadde ligget rett ved siden av meg, og i det siste har jeg begynnt å sette meg opp når jeg våkner av dette for å se om jeg ser noe som helst unormalt og hver gang jeg har satt meg opp så kommer det et dunk, som om hun falt ned fra senga, hun brukte alltid å ligge i senga mi når jeg var syk og hun nektet å flytte seg, som om hun ville passe på. og de nettene datt hun ofte ut, siden verken jeg eller hun lå stille. og det er da det som er skummelt siden det har begynnt å si dunk etter jeg har våknet av den snorkingen.
Det har også skjedd mye i det siste at når jeg har kommet hjem fra skolen og låser opp døra, så hører jeg lyden av at hun løper ned trappen og mellom døra(altså mellom hovedøren og trappa) bare blir "blåst" opp og jeg føler som om noe løper rett igjenom meg. og det rareste er at jeg enda kjenner lukten av henne, noe resten av familien ikke gjør.
det virker nesten som om hun ikke vil at jeg skal komme over henne. men dette påvirker livet mitt, jeg får ikke sove skikkelig, jeg har fått masse rare tanker i hodet og jeg klarer ikke opprett holde et normalt liv. så jeg vil gjerne ha noen andres syn på dette om hvorfor hun er her..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Fremdeles her?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2006 03:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bærum
Fremdeles her?
Antall ord: 375
Opp fra asken vil du oppstå på ny!<3
meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt!
meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
tøff bikkje =)
Antall ord: 3
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 17:23
- 16
- Lokalisering: Norge
Jeg kjente en dame som hadde en schäfer, hun var veldig knyttet til hunden. hunden døde av alder.
En ting som hunden pleide å gjøre var å sove under kjøkkenbordet, og hver morgen når hun sitter ved kjøkkenbordet hevder hun at hun hører hunden puste.
Viss hundens "ånd" er fortsatt ved eieren kan jo det skyldes et veldig nært bånd. Kanskje den vil våke over deg.
Vil tro det bare er positivt ment at den er der.
En ting som hunden pleide å gjøre var å sove under kjøkkenbordet, og hver morgen når hun sitter ved kjøkkenbordet hevder hun at hun hører hunden puste.
Viss hundens "ånd" er fortsatt ved eieren kan jo det skyldes et veldig nært bånd. Kanskje den vil våke over deg.
Vil tro det bare er positivt ment at den er der.
Antall ord: 85
Hvis ingenting er noe, blir noe da ingenting?
Hide post links |