UFO, Kornsirkler & fenomen21.Des 2012!

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

reina skrev:2012 må da ikke nødvendigvis være"game over"det er vel mest sansynlig ett skritt videre i utviklings stadiet for oss mennesker.vi er vel allerede på vei inn i noe nytt :mozilla_smile:
Det er ikke slik at vi er på forskjellige nivåer eller statier - vi er i en utvikling hele tiden.
Antall ord: 58
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av FandenTa »

Kimbara skrev:
reina skrev:2012 må da ikke nødvendigvis være"game over"det er vel mest sansynlig ett skritt videre i utviklings stadiet for oss mennesker.vi er vel allerede på vei inn i noe nytt :mozilla_smile:
Det er ikke slik at vi er på forskjellige nivåer eller statier - vi er i en utvikling hele tiden.

Ååååå Neei.... Siden du Kimbara sier det, så er det vel ikke det da...
Antall ord: 73
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

FandenTa skrev:
Kimbara skrev:

Istedet for å være spydig kan du heller forsøke å gi et godt argument MOT at vi ikke er under utvikling hele tiden?
Antall ord: 98
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

det tror jeg også :D

vi er i en tid der det er noe nytt på vei... je gtror at verden skal bli mere åndelig..ja å kunne tolerere, se, og at flere opplever åndelige ting.

å verden går ikke under. ingen vet timen og dagen. dessutten hvorfor skulle verden gå under etter menneskets gjetning. og i tillegg at mayakalenderen avslutter...herlighet... hvorfor skal verden gå under fordi mayafolkene IKKE GADD å lage kalenderen lenger liksom heheh...ehhhhhhhhh...
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av FandenTa »

Kimbara skrev:
FandenTa skrev:
Kimbara skrev:

Istedet for å være spydig kan du heller forsøke å gi et godt argument MOT at vi ikke er under utvikling hele tiden?
http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel ... tid=513375

Verden nærmer seg enden! Tornado i Sverige!
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

FandenTa skrev:

Hva er poenget ditt? Tornadoer forekommer i både Norge og Sverige og de fleste andre land. Denne tornadoen var en typisk liten og svak tornado. Hadde du vist meg en artikkel som omhandlet en slik stor, svart tornado som vi ser i f.eks. USA, så hadde jeg skjønt at noe er galt, men da ville det også blitt slått stort opp i rikspressa - ikke bare en liten tulleartikkel om en hundeutstilling hvor det kun oppstod noen materielle skader.
Antall ord: 101
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av FandenTa »

Kimbara skrev:
FandenTa skrev:

Hva er poenget ditt? Tornadoer forekommer i både Norge og Sverige og de fleste andre land. Denne tornadoen var en typisk liten og svak tornado. Hadde du vist meg en artikkel som omhandlet en slik stor, svart tornado som vi ser i f.eks. USA, så hadde jeg skjønt at noe er galt, men da ville det også blitt slått stort opp i rikspressa - ikke bare en liten tulleartikkel om en hundeutstilling hvor det kun oppstod noen materielle skader.

Her er jeg dypt seriøs, så svarer du på den måten, helt urealistisk og uten mening. Skjerp deg!
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

FandenTa skrev: Her er jeg dypt seriøs, så svarer du på den måten, helt urealistisk og uten mening. Skjerp deg!
http://en.wikipedia.org/wiki/Forum_troll
Antall ord: 29
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av FandenTa »

Kimbara skrev:
FandenTa skrev: Her er jeg dypt seriøs, så svarer du på den måten, helt urealistisk og uten mening. Skjerp deg!
http://en.wikipedia.org/wiki/Forum_troll
hehe, det viste jeg for lenge siden Kimbara, du skriver bare urealistiske, kjedelige svar her hele tiden.

Fortell meg noe nytt
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Det er ikke noe nytt. Det er bare deg som finner underholdning i å være forumtroll. Sikkert kjempegøy - men du blir nok moden en gang du også.
Antall ord: 28
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

FandenTa skrev:
Kimbara skrev:
FandenTa skrev:
Kimbara skrev:

ja vi nærmer oss enden, men det er MERE som skal skje før den tiden.
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre

Innlegg av Skarabè »

Jeg må bare skrive i denne tråden hva jeg drømte i natt, selv om jeg skrev det på "drømmetråden"....

Jeg drømte i natt at vi sat hjemme i mitt barndomshjem og kikket ut vinduet.. Så begynte det plutselig og ryke en merkelig hvit farge ut av alle pipene i alle husene i hele bygden... Såg at det ikke var vanelig røyk... Blutselig begynte røyken å komme opp pipen våres også og inn i rommet via peisen i stua... Jeg skulle bort og kike og merket at det luktet litt "gass-aktigt"... Jeg ble svimmel og jeg datt i gulvet... Hørte at pappa sa at "det er jo gift jo".. Så plutselig slo det meg at vi var kommet til 21 desember 2012...

Alt ble svart, men jeg fungerte fortsatt i toppen... Det var en form for angst og spenning og en blanding av alle følelser... For jeg merket at jeg ikke var "død" og det var spennende for "hva nå", liksom... Hvor skal jeg.. kjente at jeg ble dradd av gårde i en rask fart, men jeg såg ingenting, bare følelsen av å flyge raskt fremover...

Husket at jeg tenkt at "det var virkelig sant, FandenTa hadde rett!! hahaha..

Merkelig drøm som virket kjempevirkelig når jeg var i den, og som jeg husket veldig godt etterpå... Kan også si at jeg ikke tror på verdens undergang i 2012...
Men hadde nå vært spennende hadde noe sjedd...hehe...
Antall ord: 253
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av FandenTa »

Skarabè skrev:Jeg må bare skrive i denne tråden hva jeg drømte i natt, selv om jeg skrev det på "drømmetråden"....

Jeg drømte i natt at vi sat hjemme i mitt barndomshjem og kikket ut vinduet.. Så begynte det plutselig og ryke en merkelig hvit farge ut av alle pipene i alle husene i hele bygden... Såg at det ikke var vanelig røyk... Blutselig begynte røyken å komme opp pipen våres også og inn i rommet via peisen i stua... Jeg skulle bort og kike og merket at det luktet litt "gass-aktigt"... Jeg ble svimmel og jeg datt i gulvet... Hørte at pappa sa at "det er jo gift jo".. Så plutselig slo det meg at vi var kommet til 21 desember 2012...

Alt ble svart, men jeg fungerte fortsatt i toppen... Det var en form for angst og spenning og en blanding av alle følelser... For jeg merket at jeg ikke var "død" og det var spennende for "hva nå", liksom... Hvor skal jeg.. kjente at jeg ble dradd av gårde i en rask fart, men jeg såg ingenting, bare følelsen av å flyge raskt fremover...

Husket at jeg tenkt at "det var virkelig sant, FandenTa hadde rett!! hahaha..

Merkelig drøm som virket kjempevirkelig når jeg var i den, og som jeg husket veldig godt etterpå... Kan også si at jeg ikke tror på verdens undergang i 2012...
Men hadde nå vært spennende hadde noe sjedd...hehe...
Jeg vil og drømme detta !!
PS : FandenTa har alltid rett! Det vil mange merke om noen år
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Nei, tror ikke noe på det, å jeg skal le, le og le og le og le og le, også skal jeg le.
Og drikke ei kasse Bud!
Og le enda litt til, gå på do, tisse litt og le, og så skal jeg ta resten av kassa og le og le, helt til år 2014
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lullie<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mai 2008 20:38
16

Innlegg av Lullie<3 »

helledussen det kommer ikke til å skje noe som helst... det eneste folk kommer til å tenke på er at det er tre dager til julaften... julehandel er det eneste som lyser ut av øya på folk... så hvis det var det mayane forutså så hadde de rett, WOW. :mozilla_surprised:
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links