Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Eyes_only skrev:energiball er noe du innbilder deg:)
NO WAY!
like dumt og si du innbiler deg ar du kan se, jeg hvill ha et bevis på at du kan se, send ett bilde som beviser at du kan se, like dumt :mozilla_wink:
Nei? Kimbara nevnte tidligere at han kan få en slik energiball bare ved å forestille seg en.
Eyes_only ba deg ikke ta et bilde som beviser det, så hvor vil du med den tullete sammenlikningen? Å kunne se regnes jo å være normalt (om du ikke visste det).
matias, skrev detaljert. da føler man ofte at, (oi det var vannskeligt!jeg kommer aldri til og lere det :mozilla_frown: )
det er så lett at du blir overasket, bare stol på deg selv,
er nesten utdannet som HEALER....kan snart begynne og heale folk og sånnt :mozilla_cool:
har studert buddisme (har om d på skolen)
det er veldig mye innen HEALING og chacraer og sånnt i relgionen,
nå begynnte jeg og bable litt her og dær xD
Okei Feuer .. jeg mener ikke og vere slem eller noe sont men.. En Healer skall kunne se klart, skall kunne Heale med resultater , han skall kunne det meste hviss du skjønner ? Og jeg tviler att du i ditt 13 årige liv har lært deg alle kunnskaper om Healing .
Jeg vet du studerer det nå men tror du bure vente noen år før du kan kalle deg ''Healer'' .
Alle har Healer gaven , det vet du : ). Og ja jeg vet du kan gjøre mye rart Feuer som da du gjorde det klart for meg hva jeg var( du skjønner hva jeg mener ).
Men du burde kanskje øve litt mer i noen år..?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her