Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Vilma skrev:I am the Candyman - Coming from Bountyland.
I am the Candyman - Coming from Bountyland.
I wish that you were my Lollipop.
Sweet things, I will never get enough.
If you show me to the sugar tree,
will you give me a sodapop for free.
Come with me Honey,
I'm your sweet sugar Candyman. http://www.youtube.com/watch?v=wM-Mk26N ... re=related
Det var tider det...
Nei å nei, nå fikk jeg skikkelig lyst på sånne store kjærlighet på pinner!! Sånne store som man får på tivoli!!
Eneste klippet jeg fant, dårlig kvalitet og dårlig lyd (Skru opp lyden). Men dog morsomt. Episoden det er henta fra tar kaka. "Satans My Super Sweet 16", eller noe slikt. Hoho.
Dette med navnet Candyman kommer vel av at han(candyman) som slave fikk den ene hånden kappet av, deretter smurte de såret inn med honning, så kom biene for å spise..
Si navnet hans i speilet 5 ganger og du får en slikke pinn 10 ganger så får du en sjokolade og 20 ganger for en snope pose....
Hva?Det er CANDY MAN det er snakk om!
Antall ord: 38
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Nja jeg tar meg alltids en sjokolade i helgene vis ikke så er helgen ødelagt for megxP
Antall ord: 17
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…