Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerÅ kommunisere med sin hjelper.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

MH
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 08 Jun 2008 18:10
16

Å kommunisere med sin hjelper.

Innlegg av MH »

Er det mulig å kommunisere med sin(e) hjelpere?
Hvordan?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jupp!Jeg snakker ofte via tankene mine,men du kan også tilkalle dem til vise seg det har ikke jeg prøvd,men det skal vist gå :mozilla_wink:
Antall ord: 29
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Rosalind skrev:Jupp!Jeg snakker ofte via tankene mine,men du kan også tilkalle dem til vise seg det har ikke jeg prøvd,men det skal vist gå :mozilla_wink:
jeg tørr ikke der, åsså vet jeg ikke hvorfor jeg ikke tørr, for jeg vet at min hjelper er der for å hjelpe meg... Så føler meg litt "pysete" når jeg ikke tørr det.. Er bare redd jeg skal bli skikkelig skremt... hehehe... :mozilla_tongue:

Når du kommuniserer via tanker hvordan får du svar?? Via dine tanker, eller hører du en annens stemme i hodet, i dine tanker??
Antall ord: 104
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Jupp!Jeg snakker ofte via tankene mine,men du kan også tilkalle dem til vise seg det har ikke jeg prøvd,men det skal vist gå :mozilla_wink:
jeg tørr ikke der, åsså vet jeg ikke hvorfor jeg ikke tørr, for jeg vet at min hjelper er der for å hjelpe meg... Så føler meg litt "pysete" når jeg ikke tørr det.. Er bare redd jeg skal bli skikkelig skremt... hehehe... :mozilla_tongue:

Når du kommuniserer via tanker hvordan får du svar?? Via dine tanker, eller hører du en annens stemme i hodet, i dine tanker??
Prøv, du kommer ikke til å se en ting.

"Men tenk om jeg gjør det da?!"
-Nei du kommer ikke til å se noe.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Nei, tviler på det, har prøvd å meditere mange ganger og ingenting skjer, men tror på det paranormale fortsatt, men meditasjon, og tro at jeg er et jævla fu***** egg full av kjærlighet??
Nope!
Uff da kanskje bare meg, men synes det blir for kvalmt å ekkelt, æsj!
Jeg er ikke et egg full av jævla kjærlighet, sorry bannespråket, håper dere tilgir meg!
Jeg er dessverre bare meg!

Finnes det en meditasjons måte for oss som ikke eier egg full av kjærlighet tar jeg takknemlig i mot, men skal det være noe sånt bullshit,( beklager ordspråket), så lar jeg det være!

Jeg er ikke en person full av kjærlighet, hos meg rommer det så mye annet, og jeg har aldri møtt et menneske, verken mediumer fra para eller annet sted som er fullt med dfnoe sånt, for et sånt menneske finnes ikke, vi er alle en blanding av hevngjerrighet ++++ mye annet, ikke alt negativt, men heller ikke alt positivt heller, noe sånt menneske finnes ikke på den jorden vi trår på, uansett hva alle her tro, og det er da godt å vite at vi alle her mennesklige følelser i oss, både på godt og vondt!

Noen overmennesker, finnes ikke her eller noe annet sted!
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ja, det finnes mange måter å meditere på. Og drit nå i det egget! Det bare holder deg i venstre hjernehalvdel og der vil du ikke være når du mediterer!
Den beste meditasjonen er den du får når du slapper helt av og lar alt bare flyte forbi. Da vil du sakte, men sikkert tømmes for tanker i hodet og da kan du kanskje lykkes å få din yoga/connection. Kanskje du får se bilder, kjenne lukter og høre stemmer som ikke "er der" og en følelse av intens kjærlighet eller å "ha kommet hjem."
Antall ord: 102
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Å kommunisere med sin hjelper.

Innlegg av puma/f »

MH skrev:Er det mulig å kommunisere med sin(e) hjelpere?
Hvordan?
ja men det trengs trening
og ikke alle hjelpere snakker, så det kan være andre ting du opplever.

Beste måren er og sette seg ned å meditere. så øve og og øve og øver

lykke til


Puma/f
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Sol@ngelica skrev:Nei, tviler på det, har prøvd å meditere mange ganger og ingenting skjer, men tror på det paranormale fortsatt, men meditasjon, og tro at jeg er et jævla fu***** egg full av kjærlighet??
Nope!
Uff da kanskje bare meg, men synes det blir for kvalmt å ekkelt, æsj!
Jeg er ikke et egg full av jævla kjærlighet, sorry bannespråket, håper dere tilgir meg!
Jeg er dessverre bare meg!

Finnes det en meditasjons måte for oss som ikke eier egg full av kjærlighet tar jeg takknemlig i mot, men skal det være noe sånt bullshit,( beklager ordspråket), så lar jeg det være!

Jeg er ikke en person full av kjærlighet, hos meg rommer det så mye annet, og jeg har aldri møtt et menneske, verken mediumer fra para eller annet sted som er fullt med dfnoe sånt, for et sånt menneske finnes ikke, vi er alle en blanding av hevngjerrighet ++++ mye annet, ikke alt negativt, men heller ikke alt positivt heller, noe sånt menneske finnes ikke på den jorden vi trår på, uansett hva alle her tro, og det er da godt å vite at vi alle her mennesklige følelser i oss, både på godt og vondt!

Noen overmennesker, finnes ikke her eller noe annet sted!
HAHAHAHAHA, nå fikk du meg til å le.. Takk for det... Må si jeg hadde synes det var merkelig og skulle medistere meg til ett egg fult av kjærlighet... Den har jeg ikke hørt før....
Antall ord: 263
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av FandenTa »

Jeg har perioder der jeg snakker med noen, men jeg vet ikke hvem det er, noen ganger føler jeg det er moren min, andre ganger en hjelper, andre ganger noe ondskap som vil vilrede meg til gale ting...

Men å snakke via tanker gjøres dagelig, tror dette gjelder mange indigobarn/krystallbarn
Antall ord: 52
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Jeg har alletide snakket og fått svar i hodet mitt, av og til det eg vil høre, av og til noe jeg ikke vil høre, men jeg har alltid tenkt at det er jeg selv som svarer... :mozilla_undecided:
Antall ord: 40
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Sol@ngelica skrev:Finnes det en meditasjons måte for oss som ikke eier egg full av kjærlighet tar jeg takknemlig i mot, men skal det være noe sånt bullshit,( beklager ordspråket), så lar jeg det være!

Jeg er ikke en person full av kjærlighet, hos meg rommer det så mye annet, og jeg har aldri møtt et menneske, verken mediumer fra para eller annet sted som er fullt med dfnoe sånt, for et sånt menneske finnes ikke, vi er alle en blanding av hevngjerrighet ++++ mye annet, ikke alt negativt, men heller ikke alt positivt heller, noe sånt menneske finnes ikke på den jorden vi trår på, uansett hva alle her tro, og det er da godt å vite at vi alle her mennesklige følelser i oss, både på godt og vondt!

Noen overmennesker, finnes ikke her eller noe annet sted!
Jeg er helt enig! Egg full av f**** kjærlighet er bare tulle-egg med fantasi-kjærlighet.

Men meditasjon er ikke noe å kimse av den grunn. Meditasjon er en enorm samle-sekk av forskjellige begreper og definisjoner.

En måte å meditere på som ikke gjør deg til ett f***** egg, er å bare fokusere på å puste stille gjennom nesa og lytte etter stillhet. Gjør det i 20 minutter. Meditasjon er veldig enkelt, ekstremt nyttig og overraskende effektivt til ting man ikke skulle tro det var effektivt til.

Visualisering derimot, slik som å visualisere at du er et egg, eller at du blir fyllt av kjærlighet, eller blablabla, det kan likegjerne gjør folk ubalanserte og bare skape flere illusjoner.
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Første gangen jeg snakket med min hjelper var ved hjelp av en øvelse jeg lærte fra en bok. Jeg satte meg ned, gjorde øvelsen, stillte et spørsmål, og hørte klart og tydelig en mørk stemme som svarte.

Jeg ble livredd og forvirret og trodde egentlig ikke at det var mulig. Jeg hadde aldri forestilt meg at det kunne være så tydelig.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

om du ikke komuniserer med din hjelper,vil den alltids gi deg noen steikpanner i hodet så du skjønner tegninga :D
Antall ord: 21
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

reina skrev:om du ikke komuniserer med din hjelper,vil den alltids gi deg noen steikpanner i hodet så du skjønner tegninga :D
Det er sant, men steikepannene kommer sørenmeg likevel...
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

jeg fikk påvist 14 hjelpere under en seanse(å det var ikke hverdags)men jeg kunne fortelle den personen at det var ikke enkelt å nå fram til en sta egen bedrevitende :mozilla_smile: meg hva de enn nå ville fortelle,så det å ha mange hjelpere er ikke ett synonym med oppstigelse,bare en indikasjon på at KAN DU IKKE VASKE ØRENE DINE Å HØRE PÅ HVA VI SIER :D
Antall ord: 68
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links