Hei!
Jeg bor i et ganske stort hus som ble nybygt i 1987. Det ligger på en åpen plass, og det har ikke stått noe hus der tidligere (etter hva foreldrene mine sa). Det er et koselig, lyst hus, men til tross for dette har jeg aldri følt meg trygg i 2. etasje, hvor jeg og søstra mi har soverom. Helt fra jeg var liten har jeg vært redd for å se i speilet på veggen på rommet mitt, og jeg har alltid følt det har vært noen på rommet. Mamma måtte alltid følge meg opp, og jeg sov aldri oppe, alene, om søstra mi var bortreist...
Dette gikk gradvis over etter noen år. Nå er jeg 21, og har det riktig koselig på rommet -Men dette snudde brått da søstern min for noen mnd. siden begynte å oppleve ubehag på rommet sitt (like over gangen, for mitt)! Vi hadde vært endel på Kirkeruinene i Nes, samt på Lier Mentalsykehus denne perioden. Kansje innbilte hun seg noe etter å ha blitt litt skremt og oppjaget etter disse besøkene. Eller hadde hun "dratt med seg noe"??
Hun merket fysisk kontakt da hun kjente at noen drog henne i håret, klemte henne i hånden, på brystet osv. Så også forskjellige ting som beveget seg på rommet hennes som. ovnen som gikk bortover golvet, vase som stadig flyttet på seg, sengen som ristet osv. Hun er 18 år og er som regel ikke lettskremt. Men i denne perioden da dette pågikk, var hun livredd (mildt sagt) så mamma(!!) måtte sove med henne.. Hun gråt seg i søvn, stakkar. Mamma (som MENTE hun ikke trodde på dette) ble helomvendt av dette. Hun var livredd hun også..
Vi var så heldige å få hjelp av en snill mann, som jeg i dette innlegget vil kalle Trond. Vi hadde blitt litt kjent med han etter å ha møtt han på Kirkeruinene på Nes, og fant ut at denne karen hadde mye "ekstra". I mine øyne, -synsk!!
Han kom på besøk i huset våres og han konstaterte at det var mye negativ energi!! Han nevnte flere gjengangere i huset vårt, og det var spesielt urolig på mitt rom og mamma og pappa`s som lå rett under. Han var helt svett i pannen og det var tydelig at han anstrengte seg kraftig hos oss. Skremmende..
Hans sjekket alle rom, deriblandt mitt. Jeg satt i sengen og jeg ble filmet av Trond. Det ble fanget oppen lyskule som gikk rundt og rundt meg i en fart. *Film kommer*.. Sminken min ble kastet i rommet!! Tydelig at vi irriterte noen, da Trond kom til oss med evnene sine..
På soverommet til mamma og pappa har det alltid vært fryktelig kaldt. Dette tenkte mamma nærmere på, etter dette utrivelige ankom huset våres. Trond sjekket dette rommet og han fant masse energier. Han snakket et rart språk (som fikk meg til å grøsse) og filmet med kamera. Der var det masse orber i aksjon. Det var ihvertfall det vi alle kom frem til at det MÅTTE være. Det var lyskuler som flakket i hele rommet! :mozilla_surprised: Samtidig smalt skapdører opp og igjen...!!
Han tok en titt i kjelleren også. Der ble han holdt igjen av kjellerdøren da han skulle ut igjen!! Den var hardt lukket, selv om det ikke var en kjeft der!! What??!!
Det ble en slags utdrivelse og ting roet seg etterhvert. Men ikke med en gang!
Nå er det en stund siden sist, og ting er som vanlig. Rommet til foreldrene mine er mer lunkent, søstra mi er ikke så redd lengre og det er varmt og koselig.
Men jeg tenker stadig tilbake på det som skjedde...
Hva var det der egentlig?
Hva var den lyskulen, egentlig?
En ting er sikkert,- Nå VET jeg at det finnes MYE mer mellom himmel og jord etter denne opplevelsen!
Skriv gjerne kommentarer på inlegget/filmen
Ser mongis ut på filmen da jeg sitter i et mørkt rom og er LITT redd...
Vh, L[/code][/url]
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skummel opplevelse i huset mitt!! (langt)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jun 2008 12:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sør-Odal
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ikke si at ingen filmet skapdører som smeller, sminke som flyr gjennom rommet, en svett åndeutriver eller noen ting? =/
Antall ord: 20
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2008 11:23
- 16