Healing og annen alternativ medisin ⇒ JEG LURER PÅ EN TING!
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
JEG LURER PÅ EN TING!
jeg er usikker, hvis jeg er på en kald plass, blir energi-ballen min kald/iskald
varm plass glovarm :mozilla_smile:
jeg vet dumt spørsmål men, er dette positivt, jeg mener det da, men hvorfor kjer det slik+ er det pga jeg healer med energien rundt meg?????
'
føler meg usikker og håper på svar
jeg ønsker ikke skeptisk diskusjon og annet snakk om det
mvh FEUER
jeg vet dumt spørsmål men, er dette positivt, jeg mener det da, men hvorfor kjer det slik+ er det pga jeg healer med energien rundt meg?????
'
mvh FEUER
Antall ord: 70
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Nå glemmer du jo å ta i betraktning om PSI-ball faktisk eksist....neida, bare tuller
Du skal få ha denne i fred.
Antall ord: 22
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2006 00:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
En mulighet er at du rett og slett lager dem sånn fordi du forventer at de skal bli kalde når det er kaldt og vica versa. Forventninger/tro lekker gjerne over i konstruksjoner. En annen, og kanskje mer trolig, mulighet er at de slett ikke er varme/kalde, men at kroppen din har lært seg å innbille seg temperaturer som symbolikk for psiballen.
Hvis du er nysgjerrig og vil finne ut mer om dette, prøv å lage disse psiballene på et termometer en dag det er kaldt, og sjekk om det faktisk blir enda kaldere. Husk å la termometeret ligge noen timer i rommet først for å justere seg til temperaturen.
PS. Psiballer/energiballer behøver ikke ha noe med healing å gjøre.
PPS. Kimbara, psi er ikke en forkortelse;P Men ja, la oss kalle det en hypotetisk diskjusjonstråd.
Hvis du er nysgjerrig og vil finne ut mer om dette, prøv å lage disse psiballene på et termometer en dag det er kaldt, og sjekk om det faktisk blir enda kaldere. Husk å la termometeret ligge noen timer i rommet først for å justere seg til temperaturen.
PPS. Kimbara, psi er ikke en forkortelse;P Men ja, la oss kalle det en hypotetisk diskjusjonstråd.
Antall ord: 142
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Kimbara skrev:Nå glemmer du jo å ta i betraktning om PSI-ball faktisk eksist....neida, bare tuller
xD
Antall ord: 25
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Godt å se litt selvironiKimbara skrev:Nå glemmer du jo å ta i betraktning om PSI-ball faktisk eksist....neida, bare tuller
Antall ord: 28
Hide post links |
Kimbara skrev:Nå glemmer du jo å ta i betraktning om PSI-ball faktisk eksist....neida, bare tuller
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Re: JEG LURER PÅ EN TING!
FEUER skrev:jeg er usikker, hvis jeg er på en kald plass, blir energi-ballen min kald/iskald
'
mvh FEUER
Min blir varm uansett den .
Antall ord: 77
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Bob_stew skrev:En mulighet er at du rett og slett lager dem sånn fordi du forventer at de skal bli kalde når det er kaldt og vica versa. Forventninger/tro lekker gjerne over i konstruksjoner. En annen, og kanskje mer trolig, mulighet er at de slett ikke er varme/kalde, men at kroppen din har lært seg å innbille seg temperaturer som symbolikk for psiballen.
det burde jeg hvist, jeg er jo trås allt nesten ''uttfanna healer''
Antall ord: 158
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Re: JEG LURER PÅ EN TING!
Loffedotten skrev:FEUER skrev:jeg er usikker, hvis jeg er på en kald plass, blir energi-ballen min kald/iskald
'
mvh FEUER
Min blir varm uansett den .
prøv og se for deg månen eller ''en snø energi ball '' det hjelper meg ialle fall
Antall ord: 97
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Spørs det....Tenker du på noe som er varmt så blir den varm og tenke du på noe kaldt blir det kald. Så vis du er på en varm plass så går vel varmen innpå deg og du begynner å tenke på det. Tror vertfall det.
Antall ord: 47
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
nå lager jeg energi baller med en energi type kalt chi
har sett en film på you tube (tror det er sant) han fikk en avis til og brenne :mozilla_surprised:
ta en titt her http://youtube.com/watch?v=iM_E6sRQQAg
og her er en: hvordan man lager en energi ball (flamme) http://youtube.com/watch?v=yb3Ok9WeDTA
håper det var noe nytte og legge de ut snakkes
har sett en film på you tube (tror det er sant) han fikk en avis til og brenne :mozilla_surprised:
og her er en: hvordan man lager en energi ball (flamme) http://youtube.com/watch?v=yb3Ok9WeDTA
Antall ord: 70
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Wow! Helt utrolig!FEUER skrev:nå lager jeg energi baller med en energi type kalt chi
Jeg vil å klare å få fyr på ting bare ved å ta på det
Antall ord: 87
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
han brukte chi energien!
den har jeg lyst til og trene opp
den har jeg lyst til og trene opp
Antall ord: 12
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Man ser at ilden begynner inni det sammenkrøllede avispapiret. Hvorfor gjør det det, når "energien" kommer fra hånden hans? Burde det ikke begynne å brenne utenfra? Tviler på at dette er autentiske greier.FEUER skrev:nå lager jeg energi baller med en energi type kalt chi
Alt denne mannen gjør er å snakke på en overbevisende måte om hvordan man skal kunne frembringe følelsen av å holde en kule og kjenne temperatursvingninger. Det er ikke vanskelig - det kan til og med jeg gjøre uten noen særlig form for meditasjon.og her er en: hvordan man lager en energi ball (flamme) http://youtube.com/watch?v=yb3Ok9WeDTA
Bare det at han påstår at han via videoen på YouTube skal kunne styre "chi"en til seeren er ganske betenkelig i seg selv. Har han lagt igjen digitale spor av "energi" i videofilen?
Antall ord: 179
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Pokker...Sorry, jeg glemte at jeg lovte å la dere ha denne i fred.
Antall ord: 13
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |