Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTunge skritt på Stenberg.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Tunge skritt på Stenberg.

Innlegg av MonkeyDKrissy »

En dag i Mai var vi på klassetur til Stenberg.

Vi fikk omvisning i hovedbygget å da merket vi noe som kan være paranormalt.
Vi hadde en guide og hun fortalte om alle de forskjellige rommene. Det var ofte vi hørte tungeskritt ovenfra og når vi var i andre etasje hørte man skritt og at følte at det var noen nede. ( vi var helt alene der ). Når vi har vært i spisestua går vi inn mot kjøkkenet, da alle har kommet inn i rommet og guiden begynner å snakke går døren inn mot tjeneste pikenes rom opp med et langt og gammelt knirk. Det var jo en litt artig opplevelse men det som var merkelig var at det ikke var vind eller noe lufttrykk som kunne ha tatt opp døra, å disse dørene er jo også ganske tunge. Senere på dagen måtte vi besvare noen oppgaver, noen av oss gikk bak hovedbygget og jeg blir hengende litt bak de andre. Etter de har passert hjørnet og jeg går etter de andre ser jeg en katt som går rundt det samme hjørnet som de andre. Jeg prøvde å gå etter den, men når jeg kommer rundt hjørnet så ser jeg ingen katt, jeg spurte de andre og de sa at det ikke hadde vært noen katt der.
Senere så spurte vi guiden om det spøkte her på Stenberg, men hun svarte ikke og sa at hun ikke visste noe om det mens hun smilte et lurt smil.

Det kan jo hende alt dette ikke har noe med noe paranormalt å gjøre, men når 20 personer hører og ser at en dør går opp og tunge skritt, da finnes det ikke en logisk forklaring..
Antall ord: 305
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Vet ikke hvor gammel du er, men kan hende de bare skulle skremme dere med den døra.
Husker vi var på en klassetur i begynnelsenn av ungdomskolen, der ble vi ihvertfall servert en historie om at det spøkte, dette var på en festning på Kongsvinger, husker ikke hva den heter.
Plutselig listet han ene av guidene seg ut, og vi hørte at noen begynte å skrike og bære seg der ute, bare for å skremme oss da, men he he..
Han andre sa, det er Svensken som kommer tilbake, beklager har ikke et bedre ord på Svensker så rett meg hvis noen føler seg urettferdig behandlet....
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links