Healing og annen alternativ medisin ⇒ Drømmekropp
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jul 2006 14:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sunnmøre
Drømmekropp
Kan nokon fortelle noko om kva drømmekropp er?
Skal på kurs i sommar og lære det, men det hadde vore artig å lese om det på forhånd.
så er det nokon som kan anbefale bøker, nettstadar eller å forklare det, ville eg bli veldig glad.
Skal på kurs i sommar og lære det, men det hadde vore artig å lese om det på forhånd.
så er det nokon som kan anbefale bøker, nettstadar eller å forklare det, ville eg bli veldig glad.
Antall ord: 47
undringa
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: Drømmekropp
En drømmekopp er en som er stor nok til og romme en hel halvliter pils i slengen :mozilla_smile:undringa skrev:Kan nokon fortelle noko om kva drømmekropp er?
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det er vel et relativt begrep, men jeg syns faktisk at man har drømmekropp om man bare er komfortabel og fornøyd med seg selv
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2008 21:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Great Britain
Enig med Karina :mozilla_wink:
Antall ord: 5
A rich person is not the one who has the most, but the one who needs the least
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2007 09:36
- 17
Jeg mener att drømmekropp kan være så mye da...
om man lever ett liv uten sykdom og er frisk og rask, da må man vel ha en drømmekropp...
og passer man på helsa med sundt kosthold og litt morsjon så blir man mere fornøyd med seg selv:)
Mennesker har forskjellig syn på hva som er en drømmekropp også, noen liker slanke mennesker og andre blir mere tilltrekt av fyldige mennesker:)
om man lever ett liv uten sykdom og er frisk og rask, da må man vel ha en drømmekropp...
og passer man på helsa med sundt kosthold og litt morsjon så blir man mere fornøyd med seg selv:)
Mennesker har forskjellig syn på hva som er en drømmekropp også, noen liker slanke mennesker og andre blir mere tilltrekt av fyldige mennesker:)
Antall ord: 75
Ikke be om ett enkelt liv, -Be om å bli et sterkt menneske*..**..*.*★
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
undringa skrev:Kan nokon fortelle noko om kva drømmekropp er?
Hehe, ser du har fått mange svar her, men forstår jeg deg rett når jeg tror du mener den kroppen du bruker i drømme?
Antall ord: 77
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2007 09:36
- 17
hehehehehehehehehehehe
I så fall så er svaret mitt litt ut på vidda hvertfall
I så fall så er svaret mitt litt ut på vidda hvertfall
Antall ord: 13
Ikke be om ett enkelt liv, -Be om å bli et sterkt menneske*..**..*.*★
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Oj, hehe, det misforstod jeg og i såfall. Men det gjør vel ikke så mye. Drømmekropp på den måten har jeg aldri hørt om.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Hvis man gikk ut på gata og spurte folk hva de ville forandret med kroppen sin, ville de fleste sikkert svart at de ville hatt mindre fett, større pupper kanskje, altså helt lik som rollemodelene i vårt vakre samfunn. Og som du vet, er man ikke pen hvis man er perfekt.
Jeg ville bare hatt litt penere tenner uten alt det tannlegestyret. Ellers er jeg fornøyd med meg selv!
Jeg ville bare hatt litt penere tenner uten alt det tannlegestyret. Ellers er jeg fornøyd med meg selv!
Antall ord: 72
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tro meg, jeg har det fra sikre kilder at store pupper er kraftig overvurdert!!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
En drømmekropp.. Det må vel være enn sunn og frisk kropp det, god helse.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Det kan jeg godt tro på, men folk ønsker seg det alikavell..karina skrev:Tro meg, jeg har det fra sikre kilder at store pupper er kraftig overvurdert!!
"What happened to the dreams of a girl president?
She's dancing in the video next to 50 Cent"
jeg syns synd på mange jenter som vokser opp nå om dagen, fordi livet er et kappløp om å få pupper fra de er 11 år, kanskje.. Det er bare ekstremt.
Pippi er forresten en bra rollemodell!
Antall ord: 84
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det lille jeg har funnet om dette tyder på at "drømmekropp" er den legemsfølelsen du bruker i drømmene dine. Ved meditering er det det kroppen du "reiser" med.Astarte skrev:undringa skrev:Kan nokon fortelle noko om kva drømmekropp er?
Hehe, ser du har fått mange svar her, men forstår jeg deg rett når jeg tror du mener den kroppen du bruker i drømme?
Det virker som om det er veldig lite stoff om dette..
Antall ord: 121
Memento mori
Hide post links |