Healing og annen alternativ medisin ⇒ uhh...spørsmål hær..
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2008 20:21
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Narvik
uhh...spørsmål hær..
e d mulig å lære sæ healing?[/list]
Antall ord: 8
SEE YA IN MA GRAVExD
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
hvis du benytter deg av søkefunksjonen, så finner du masse om healing
eller om du bare leser gjennom hele underforumet om healing
eller om du bare leser gjennom hele underforumet om healing
Antall ord: 23
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |
hvis d ikke var mulig å lære seg healing, hvordan skal healere kunne det da??
Antall ord: 15
Hide post links |
ALLE har evnen. Den trengs ikke læres, bare trenes.
Om du ikke har brukt en muskel på flere år vil muskelen falme og bli svak. Samme er det med healing egenskapen og alle andre "overnaturlige" egenskaper.
Søk på healing her på para, så finner du nok ut av ossen du trener.
Jeg anbefaler deg og lese "Vekk din indre healer." av Eric Pearl. Healing helt utenom det vanlige.
Lykke til!
Om du ikke har brukt en muskel på flere år vil muskelen falme og bli svak. Samme er det med healing egenskapen og alle andre "overnaturlige" egenskaper.
Søk på healing her på para, så finner du nok ut av ossen du trener.
Jeg anbefaler deg og lese "Vekk din indre healer." av Eric Pearl. Healing helt utenom det vanlige.
Lykke til!
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Nei. Healing går det ikke an å lære seg. Healing er bare humbug.
Nå skal det bli artig å se hvor lang tid det går før noen reagerer på at jeg er så bastant, i forhold til forrige innlegg, som er minst like bastant, men med motsatt konklusjon.
Nå skal det bli artig å se hvor lang tid det går før noen reagerer på at jeg er så bastant, i forhold til forrige innlegg, som er minst like bastant, men med motsatt konklusjon.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
BA. skrev:Nei. Healing går det ikke an å lære seg. Healing er bare humbug.
Hva er vitsen med og svare hviss du er så skeptisk ?;)
Antall ord: 63
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Hvorfor er det ikke relevant om healing er humbug?Loffedotten skrev:Hva er vitsen med og svare hviss du er så skeptisk ?;)
Sist redigert av rhonersen på 01 Jun 2008 21:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Skeptikere er som kristne, de er over alt!Loffedotten skrev:Hva er vitsen med og svare hviss du er så skeptisk ?;)
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
hahajon blund skrev:Skeptikere er som kristne, de er over alt!Loffedotten skrev:Hva er vitsen med og svare hviss du er så skeptisk ?;)
Antall ord: 25
what's on your mind?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
BA. skrev:Nei. Healing går det ikke an å lære seg. Healing er bare humbug.
haha like mye hambug som deg
Antall ord: 58
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er vel mange som er vant med den tendensen?BA. skrev:Nei. Healing går det ikke an å lære seg. Healing er bare humbug.
Hvorfor mener du healing er humbug - på hvilket plan?
At det i det hele tatt går an å samle energi i nevene til en person og føre denne inn i en annen kropp, eventuelt å trekke/tappe ut energi fra en annen kropp til nevene?
Jeg vil si at jeg har både sett, hørt og følt at dette er mulig.
Men om det er mulig å "modifisere" energien ut og/eller inn slik at det skal ha helbredende effekter, stiller jeg meg uviten og åpen til. Det er foreløpig ikke noe jeg har erfart.
Så litt skeptisk er jeg.
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Ville vært spennende å høre om noen her har opplevd varig helbredelse av en fysisk sykdom ved hjelp av healing.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Hehehe....jon blund skrev:Skeptikere er som kristne, de er over alt!Loffedotten skrev:Hva er vitsen med og svare hviss du er så skeptisk ?;)
Antall ord: 25
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er ingenting som skulle tilsi at vi med viljestyrke skulle kunne trekke energien ut av kroppen til et annet menneske, eller å samle energi på denne måten i det heletatt. Her er det igrunn ikke opp til noen å forklare hvorfor det ikke går an, det får heller bli opp til den som fremsetter disse påstandene å forklare hvordan det går an. Hvordan mener du dette går an?ludoburgero skrev: At det i det hele tatt går an å samle energi i nevene til en person og føre denne inn i en annen kropp, eventuelt å trekke/tappe ut energi fra en annen kropp til nevene?
Men om det er mulig å "modifisere" energien ut og/eller inn slik at det skal ha helbredende effekter, stiller jeg meg uviten og åpen til. Det er foreløpig ikke noe jeg har erfart.
Så litt skeptisk er jeg.
Antall ord: 167
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
På lik linje som at det finnes statisk elektrisitet, elektromagnetisk stråling, radiobølger, trådløse tilkoblinger av alt mulig (og snart trådløs elektrisitet, som er i full utvikling i disse dager), så tror jeg også at det er mulig å overføre noe energi mennesker i mellom.Kimbara skrev:Det er ingenting som skulle tilsi at vi med viljestyrke skulle kunne trekke energien ut av kroppen til et annet menneske, eller å samle energi på denne måten i det heletatt. Her er det igrunn ikke opp til noen å forklare hvorfor det ikke går an, det får heller bli opp til den som fremsetter disse påstandene å forklare hvordan det går an. Hvordan mener du dette går an?ludoburgero skrev: At det i det hele tatt går an å samle energi i nevene til en person og føre denne inn i en annen kropp, eventuelt å trekke/tappe ut energi fra en annen kropp til nevene?
Så litt skeptisk er jeg.
Også tatt i betraktning at noen kan føle en stemning i et rom, uten å se på mennesker eller ved bruk av elementære sanser (f.eks. hørsel, eller for den saks skyld kinestetiske sanser som å kjenne på "temperatur").
Synes du virkelig at det er så utrolig at noen kan trekke ut energi fra en kropp ved hjelp av å holde sine egne hender i nærheten?
Jeg kunne fortalt deg ting jeg har opplevd, men jeg kunne også vist deg.
Selv har jeg sett og følt disse utroligste ting skje.
Jeg har sett telekinese i praksis flere ganger. Og jeg har blitt tilført energi i håndflatene mine fra en annens avdøde besteforeldre (ihvertfall som jeg fikk forklart).
Vel, jeg vet ihvertfall hvordan det gnistret i hendene mine og hvor varme de ble.
Jeg vet også at det rent fysisk (om vi skal begrense det til det) skyldtes at denne andres hender var plassert en 20-25 centimeter ovenfor mine.
Antall ord: 383
Hide post links |