Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Besatt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2008 11:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
Besatt?
Jeg tenkte å dele en sak med dere.
Men først til alle skeptikere: Jeg vil ikke ha noen useriøse kommentarer eller lignende. Dere får selvfølgelig si deres mening, men jeg vet at dette er sant fordi jeg opplevde dette. Takk .
Dette skjedde med meg for en lite stund tilbake. Kanskje en måned siden.
Jeg var hos noen venner og slappet av, men så sa den ene vennina mi plutselig: La oss prøve litt spiritisme! Jeg ble med en gang veldig skeptisk, for jeg hadde bare hørt veldig dårlige rykter om det. Derfor satt jeg å så på den første gangen. Det var da det merkelige skjedde.
De var godt igang i spiritismen og hadde fått kontakt med en som het Adrian. Han var bare en 13 år gammel gutt, men han hadde mye på hjertet han måtte få ut.
Han var heller ikke en norskstatsborger.
Jeg satt skremt borte i sofaen og satt sammen med en annen vennine av meg som var ganske redd. Plutselig følte jeg et ekstremt ubehag. Det føltes nesten som om noen holdt et slags kvele tak på meg. Selv om jeg visste at det var ingen som kunne gjøre det, for det var ingen der.
Det holdt på en god stund, og det ble ikke akkurat bedre.
Etter hvert begynte jeg plutselig å føle meg ekstremt tung og veldig trist. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kan forklare det bedre. Det jeg følte var ubeskrivelig merkelig og skremmende. Til slutt, ble alt bare svart. Jeg tror jeg besvimte eller noe, for jeg husker ingenting av det. Da jeg våkna, stod en av kameratene mine over meg å prøvde å få kontakt med meg. Til slutt satt jeg meg opp, veldig forvirret.
Jeg husket faktisk ikke mye av det som skjedde for jeg prøver å glemme det, selv om det kan bli vanskelig.
Det var en av de merkeligste tingene jeg noen gang har vært med på.
Det var veldig ubehagelig og veldig skremmende. Dette er en hendelse jeg ikke har fortalt til mine foreldre, for de vil tro jeg er gal.
Vel det var vel egentlig alt jeg hadde å skrive. Takk for at dere leser dette og deler deres mening på om dette kunne være en slags besettelse av noe slag.
Men først til alle skeptikere: Jeg vil ikke ha noen useriøse kommentarer eller lignende. Dere får selvfølgelig si deres mening, men jeg vet at dette er sant fordi jeg opplevde dette. Takk .
Jeg var hos noen venner og slappet av, men så sa den ene vennina mi plutselig: La oss prøve litt spiritisme! Jeg ble med en gang veldig skeptisk, for jeg hadde bare hørt veldig dårlige rykter om det. Derfor satt jeg å så på den første gangen. Det var da det merkelige skjedde.
De var godt igang i spiritismen og hadde fått kontakt med en som het Adrian. Han var bare en 13 år gammel gutt, men han hadde mye på hjertet han måtte få ut.
Jeg satt skremt borte i sofaen og satt sammen med en annen vennine av meg som var ganske redd. Plutselig følte jeg et ekstremt ubehag. Det føltes nesten som om noen holdt et slags kvele tak på meg. Selv om jeg visste at det var ingen som kunne gjøre det, for det var ingen der.
Etter hvert begynte jeg plutselig å føle meg ekstremt tung og veldig trist. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kan forklare det bedre. Det jeg følte var ubeskrivelig merkelig og skremmende. Til slutt, ble alt bare svart. Jeg tror jeg besvimte eller noe, for jeg husker ingenting av det. Da jeg våkna, stod en av kameratene mine over meg å prøvde å få kontakt med meg. Til slutt satt jeg meg opp, veldig forvirret.
Jeg husket faktisk ikke mye av det som skjedde for jeg prøver å glemme det, selv om det kan bli vanskelig.
Det var veldig ubehagelig og veldig skremmende. Dette er en hendelse jeg ikke har fortalt til mine foreldre, for de vil tro jeg er gal.
Vel det var vel egentlig alt jeg hadde å skrive. Takk for at dere leser dette og deler deres mening på om dette kunne være en slags besettelse av noe slag.
Antall ord: 391
" We are here to search the unknown "
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2008 15:59
- 16
- Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet
ok....hvordan fikk dere kontakt m denne adrian?brukte dere ouja brett eller lignende eller
holdt dere hender m tente lys? har prøvd ouja brett før skremmende opplevelse assa.
uansett...jeg har ivhertfall lært at besettelse er noe som er der hele tiden! har du følt denne følelsen bare 1gang?
klemz
holdt dere hender m tente lys? har prøvd ouja brett før skremmende opplevelse assa.
uansett...jeg har ivhertfall lært at besettelse er noe som er der hele tiden! har du følt denne følelsen bare 1gang?
klemz
Antall ord: 56
tro kan flytte fjell. du er jo kjempe grei!!:):)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
det kan være det var en demon eller gjenferd som ville skremme deg bare.
de er å teite de derre.
de er å teite de derre.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Ingen vet om ouija faktisk er reelt eller om det bare er underbevisst(nå vet ikke jeg om det var slik spiritisme dere brukte). Så nå skal jeg svare det jeg tror i begge tilfeller.
Hele situasjonen med ouija kan være veldig skremmende, og til mer man faktisk tror på det, til mer kan man ''innbille'' seg, og skremme opp seg selv. Opplevelsen din kan nok godt hva vært noe slikt, for slik fungerer fantasien. Mener ikke å gjøre narr av det du opplevde i det hele tatt, bare holder muligheten åpen.
Om det faktisk VAR noe der, tror jeg ikke at du har blitt besatt. Besettelser tror jeg generelt ikke noe særlig på, uten at jeg skal si det for sikkert. Men det jeg tror er at ånders tilstedeværelse kan ha mye større påvirkning på noen enn på andre, ting som sikkert har med åpenhet, empati og slike ting å gjøre. Kanskje ånden valgte deg for å føle på sin egen smerte. Jeg tror ikke du har noe å være redd for nå senere
Hele situasjonen med ouija kan være veldig skremmende, og til mer man faktisk tror på det, til mer kan man ''innbille'' seg, og skremme opp seg selv. Opplevelsen din kan nok godt hva vært noe slikt, for slik fungerer fantasien. Mener ikke å gjøre narr av det du opplevde i det hele tatt, bare holder muligheten åpen.
Om det faktisk VAR noe der, tror jeg ikke at du har blitt besatt. Besettelser tror jeg generelt ikke noe særlig på, uten at jeg skal si det for sikkert. Men det jeg tror er at ånders tilstedeværelse kan ha mye større påvirkning på noen enn på andre, ting som sikkert har med åpenhet, empati og slike ting å gjøre. Kanskje ånden valgte deg for å føle på sin egen smerte. Jeg tror ikke du har noe å være redd for nå senere
Antall ord: 181
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
!!
det er derfor jeg ikke har med sånne brett å gjøre i de thele tatt. sykt !
jeg kontakter gjenferd o.l uten jeg så slipper jeg mange andre ånder samtidig som kan forvirre hehe
jeg kontakter gjenferd o.l uten jeg så slipper jeg mange andre ånder samtidig som kan forvirre hehe
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg er ikke sikker på hva jeg skal si....Vel spiritisme er et ganske skummelt spill og ikke noe å leke med. Min søster kjenner en som ble gal av det. Så jeg vil ikke ha prøvd for masse ikke for å skremme deg,men hun prøvde litt for masse kan enn si jeg tror at spiretismen ødelagte henne. Men ikke vær redd jeg er amatør vet nesten aldri hva jeg snakker omxD
Antall ord: 76
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Etter beskrivelsen din, med frykt, tungt å puste etc, synes jeg det hørtes mest som et angstanfall. Alle kan få dette. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig.
Du er neppe besatt. Da ville du nok, som de andre sier, vært det hele tiden og ikke bare den kvelden.
Du er neppe besatt. Da ville du nok, som de andre sier, vært det hele tiden og ikke bare den kvelden.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 19:03
- 16
- Lokalisering: Rauma
Man ka ikke bli bestatt! Ingen kan ta over kroppen din uten at du tillater det..
Det som skjedde var enten at du ble så redd at du rett og slett svimte av, eller så hadde vennenne dine som spilte trekt til seg dålig energi fra den ånden de snakket med slik at du ble "PÅVIRKET" <-- Legg merke til dette ..Påvirket og IKKE besatt..
Det som skjedde var enten at du ble så redd at du rett og slett svimte av, eller så hadde vennenne dine som spilte trekt til seg dålig energi fra den ånden de snakket med slik at du ble "PÅVIRKET" <-- Legg merke til dette ..Påvirket og IKKE besatt..
Antall ord: 67
Hide post links |
Jeg kan ivertfall bekrefte at det var oujia de drev med.
Jeg kjenner BloodFlower.
Jeg kjenner BloodFlower.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mai 2008 14:14
- 16
Hva er egentlig Spritisme, jeg vet man "kaller" på ånder..
Men hva skjer og hvordan gjør man det??
Men hva skjer og hvordan gjør man det??
Antall ord: 19
Elisabeth\\
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Det med spiritisme, er en sak som kan sammenlignes med å bo i en storby.....
Ute på gata finnes alle slags folk, fra den snille gamle bestemor, til voldtektsforbrytere, og lystmordere.
Når man leker med spiritisme, uten å beskytte seg, så åpner man alle dører, både til hovedgata og bakgata, og hvasomhelst kan komme inn døra.
Da kan også hvasomhelst komme inn, noen av disse er ærlige, men mange av de er ute etter egen vinning.
Det som skjedde med besvimelsen, KAN ha vært egen frykt, men kan og ha vært en åndelig sak som var ute etter å få mer energi.
Å bli besatt skal det mye til, det er hvis en annen overtar kroppen din, og styrer den...
Derimot å bli påvirket, og merke "energityveriet" er ikke å bli besatt, men utsatt for tyveri.
Spiritisme skal ikke lekes med, fordi man ikke vet hva som kan skje.
Spennende men farlig....
En som kan litt om dette, vet at beskyttelse er en viktig forutsetning, man tillater ikke at "hvemsomhelst" skal få komme inn å gjøre hva de vil.
Ikke lek med spiritisme, en som vet hva det virkelig er , bruker det som et verktøy, og da med nødvendig beskyttelse...
( med andre ord, ikke ha motorsaga inne på barnerommet,
bruk den til det den skal brukes til, OG med rett beskyttelse, hjelm, visir, spesialbukser laget for motorsag, skikkelige hansker, osv...)
Asbjørn
Ute på gata finnes alle slags folk, fra den snille gamle bestemor, til voldtektsforbrytere, og lystmordere.
Når man leker med spiritisme, uten å beskytte seg, så åpner man alle dører, både til hovedgata og bakgata, og hvasomhelst kan komme inn døra.
Da kan også hvasomhelst komme inn, noen av disse er ærlige, men mange av de er ute etter egen vinning.
Det som skjedde med besvimelsen, KAN ha vært egen frykt, men kan og ha vært en åndelig sak som var ute etter å få mer energi.
Å bli besatt skal det mye til, det er hvis en annen overtar kroppen din, og styrer den...
Derimot å bli påvirket, og merke "energityveriet" er ikke å bli besatt, men utsatt for tyveri.
Spennende men farlig....
En som kan litt om dette, vet at beskyttelse er en viktig forutsetning, man tillater ikke at "hvemsomhelst" skal få komme inn å gjøre hva de vil.
Ikke lek med spiritisme, en som vet hva det virkelig er , bruker det som et verktøy, og da med nødvendig beskyttelse...
bruk den til det den skal brukes til, OG med rett beskyttelse, hjelm, visir, spesialbukser laget for motorsag, skikkelige hansker, osv...)
Asbjørn
Antall ord: 235
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Besatt?
Det første eg tenker her er at du har fått eit angstanfall...at redselen for spiritismen var sterkare enn nyskjerrigheten din.BloodFlower skrev:Jeg tenkte å dele en sak med dere.
Det du tolker som besettelse er din redsel og reaksjon på ein situasjon du ikkje likte deg i. For meg blir besettelsen ein bortforklaring.
Antall ord: 440
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Spiritisme er kjempefarlig...før man har gjort dette minst 100 ganger utan å være redd kan kven som helst komme gjennom døra...postmannen oxo...åsså kan energipolitiet komme gjennom etter energityver...alt går bra viss man ber "fader vår" baklengs før og etter spiritismen...da kommer det bare snille demoner...Asbjørn skrev:Det med spiritisme, er en sak som kan sammenlignes med å bo i en storby.....
Spennende men farlig....
Asbjørn
Antall ord: 293
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
madjava skrev:<klippet ned bittelitt... >
Spiritisme er kjempefarlig...før man har gjort dette minst 100 ganger utan å være redd kan kven som helst komme gjennom døra...postmannen oxo...åsså kan energipolitiet komme gjennom etter energityver...alt går bra viss man ber "fader vår" baklengs før og etter spiritismen...da kommer det bare snille demoner...
;-) hehe, med den innstillingen burde du ha en sjans.... ;-)
A
Antall ord: 70
Hide post links |