Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg prøvde automatskrift og følgende skjedde.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Jeg prøvde automatskrift og følgende skjedde.

Innlegg av Mr.Angel »

Jeg satt ved dataen en kveld og søkte rundt på nettet, da jeg kom over noe som heter automatskrift. Jeg ble veldig interisert og tenkte at dette må jeg prøve, så jeg gikk inn på word et skriveprogram på dataen for å prøve meg.

Det første jeg gjorde hvar å slappe helt av å la hendene ligge avslappet på tastaturet og ha øynene igjenn. Der etter begynte jeg og prøve å ta inn åndeverdenen ved å be til dem og prate med dem slik at en ånd kunne ta over meg. Når jeg hvar ferdig og hadde lukket opp øynene, så følte jeg ingen ting etter på eller at noen ånd hadde tatt over meg, men jeg følte en trang for å skrive.

Så jeg begynte å skrive som om jeg viste hva jeg skulle skrive, alt bare rant ut av meg nesten trengte ikke tenke i det hele tatt nesten.
Følgende ble skrevet: Jorda vil gå under i løpet av år 2009. Du skal sjarmere verden med sjarmen din og bli en verdensborger.

Så plutselig skrev jeg på svensk, det lyder som følgende: Jag er kjær i deg. Jag vil ha deg. Så begynte jeg og skrive på norsk igjenn som lyder følgende: Din oppgave i livet er altså å bruke din sjarm til å sjarmere hele verdens befolkning og bli en verdensborger, sitat slutt.

Når jeg hvar ferdig å skrive dette så følte jeg ingen trang for å skrive mer for en eller annen grunn, så jeg gikk ut av skrive programmet å slo av dataen. Hva hvar det egentlig som skjedde? Hvar det bare jeg som hadde god fantasi eller hvar det virkelig noen som hadde tatt over meg uten at jeg la merke til det? Hva mener dere? :mozilla_smile:
Antall ord: 297

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Siden du spør...

Jeg tror du har god fantasi, ørlitegranne høye tanker om deg selv, og at du muligens er typen til å krisemaksimere litt :mozilla_wink:

Og nei, jeg tror neppe jorda går under i 2009 (det ville isåfall være synd dersom den gjør det rett etter du har blitt en verdensborger) :mozilla_tongue:

Men prøv igjen, for temaet er spennende!
Et tips er å skru av pc`n og prøve med penn og papir!!

Mvh Lilja
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Jeg prøvde automatskrift og følgende skjedde.

Innlegg av puma/f »

Mr.Angel skrev:Jeg satt ved dataen en kveld og søkte rundt på nettet, da jeg kom over noe som heter automatskrift. Jeg ble veldig interisert og tenkte at dette må jeg prøve, så jeg gikk inn på word et skriveprogram på dataen for å prøve meg.

Det første jeg gjorde hvar å slappe helt av å la hendene ligge avslappet på tastaturet og ha øynene igjenn. Der etter begynte jeg og prøve å ta inn åndeverdenen ved å be til dem og prate med dem slik at en ånd kunne ta over meg. Når jeg hvar ferdig og hadde lukket opp øynene, så følte jeg ingen ting etter på eller at noen ånd hadde tatt over meg, men jeg følte en trang for å skrive.

Så jeg begynte å skrive som om jeg viste hva jeg skulle skrive, alt bare rant ut av meg nesten trengte ikke tenke i det hele tatt nesten.
Følgende ble skrevet: Jorda vil gå under i løpet av år 2009. Du skal sjarmere verden med sjarmen din og bli en verdensborger.

Så plutselig skrev jeg på svensk, det lyder som følgende: Jag er kjær i deg. Jag vil ha deg. Så begynte jeg og skrive på norsk igjenn som lyder følgende: Din oppgave i livet er altså å bruke din sjarm til å sjarmere hele verdens befolkning og bli en verdensborger, sitat slutt.

Når jeg hvar ferdig å skrive dette så følte jeg ingen trang for å skrive mer for en eller annen grunn, så jeg gikk ut av skrive programmet å slo av dataen. Hva hvar det egentlig som skjedde? Hvar det bare jeg som hadde god fantasi eller hvar det virkelig noen som hadde tatt over meg uten at jeg la merke til det? Hva mener dere? :mozilla_smile:
jeg er kjevihendt så jeg liker og bruka dataen til automatskrift

og sprø du meg tror jeg det at du ikke skal lese alt så bokstavlig. for meg høres det ut som noen sier til deg ;
LEV LIVET REIS OG NYT DET DU OPPLEVER

men det er bare meg da

puma*f
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Uansett om det var fantasi eller et budskap, så er det et veldig godt råd, Puma! :D
Antall ord: 17
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links