jeg har aldri før snakket med mamma om uforklarlige ting og sånt, men her om dagen skjedde det, vi satt og så åndenes makt eller den slags, så etter programmet kom jo det temaet opp. Mamma har aldri ville trodd på sånt, men da fortalte hun meg at en dag da hun var på jobb (hun jobber på et eldrehjem) så hørte fikk hun den følelsen av at nå må jeg gå på rommet til trine. Da lå trine der død. En annen gang hørte hun at nå må jeg gå til olga, (da hørte hun en stemme inni hodet) da møtte hun ei som også hadde hørt det at hun måtte gå dit. da de kom til rommet lå hun dær død.
rare greier:P
hva skjer?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ mamman min
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2007 19:09
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: lita bygd i sør-trøndelag:)
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy.
Det er nokk en av hjelperene til moren din som fikk hun til å føle å høre det. Det sies at vi alle har en hjelper ved vår side som hjelper oss sånn av og til. Sikkert det som er grunnen.
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: mamman min
Hva som skjer vet jeg ikke.mystifistiskt skrev:jeg har aldri før snakket med mamma om uforklarlige ting og sånt, men her om dagen skjedde det, vi satt og så åndenes makt eller den slags, så etter programmet kom jo det temaet opp. Mamma har aldri ville trodd på sånt, men da fortalte hun meg at en dag da hun var på jobb (hun jobber på et eldrehjem) så hørte fikk hun den følelsen av at nå må jeg gå på rommet til trine. Da lå trine der død. En annen gang hørte hun at nå må jeg gå til olga, (da hørte hun en stemme inni hodet) da møtte hun ei som også hadde hørt det at hun måtte gå dit. da de kom til rommet lå hun dær død.
hva skjer?
Og det er det som gjør det interessant. Det som blir stadig tydligere er att, noe er det som skjer.
Antall ord: 170
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Re: mamman min
Er ikkje så spesiellt detta da. Di fleste av oss legger merke til store forandringer ved personer mens di små forandringane gjerne får ein til å reagere litt tregere. Mest trulig har mor di reagert underbevisst på eit eller anna ved desse personane som var døden nærmare enn før og når så mor di vert bevisst at det var noko forandra med personen oppsøkt ho personen pga indre uro. Dette har eg fått høre fra sjukepleiere som jobber på eldrehjem og er visst ganske vanlig pga hektiske arbeidsdager og liten bemanning i forhold til det eldre mennesker burde fått.mystifistiskt skrev:jeg har aldri før snakket med mamma om uforklarlige ting og sånt, men her om dagen skjedde det, vi satt og så åndenes makt eller den slags, så etter programmet kom jo det temaet opp. Mamma har aldri ville trodd på sånt, men da fortalte hun meg at en dag da hun var på jobb (hun jobber på et eldrehjem) så hørte fikk hun den følelsen av at nå må jeg gå på rommet til trine. Da lå trine der død. En annen gang hørte hun at nå må jeg gå til olga, (da hørte hun en stemme inni hodet) da møtte hun ei som også hadde hørt det at hun måtte gå dit. da de kom til rommet lå hun dær død.
hva skjer?
At mange gjerne tek historia di som begrunnelse for hjelpere og gud veit kva, viser ikkje åpenhet men heller eit sterkt ynskje om at det må finnast noko meir. Muligens manglende trygghet og redsel for døden spiller i bakgrunnen...
Antall ord: 290
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |