Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
madjava skrev:
Tja...lite paranormalt over det...nokre vart skremt pga lyder ein av deltakarane laga...glasset beveget seg ikkje så godt...nokre greidde ikkje holde fingeren lett på glasset...bevegelsen kom seg etter at vi varma glasset...stearinlys og alkohol satte jo sitt preg på seriøsiteten...ganske moro...svar og spøsrmål var rimelig teite...
Sikker på at dere gjorde det riktig da?
Det høres ut som en typisk seanse likevel.
Sikkert flere som har opplevd det du her beskriver enn de som har opplevd noe spirituelt likevel. Etter hva jeg har hørt, har de enten helt ekstreme situasjoner som høres ut som overdrivelser uten like, eller selvskremming, men også flere er ærlige og sier det samme som deg. Helt ærlig har jeg enda til gode å høre noen si at dette fungerer...
...men det betyr ikke at jeg tviler på at det går an å kontakte de døde for det
Hehe...har prøvd det saman med nokre som fullt og fast meinte at det fungerte...men di ville ikkje bruke bind for auga eller ha ein observatør med...og når så heile seansen ebba ut i diskusjon på korleis vi sku gjøre det, ga eg opp...
Har dog prøvd det ut der både beskyttelse og bind for auga vart brukt...men fekk ikkje noko kontakt...med mindre ånden var analfabet og elendig til å stave...spørsmål og svar hang ikkje saman og svara danna knapt nok ord...mulig di som kjenner brettet betre er flinkare å føre glasset mot rette bokstavane(underbevisst alså)...eg kan jaffal ikkje seie at det fungerer eller er farlig på noko vis...
Antall ord: 284
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Fortsett å fornekt du.. Fantastisk påståelig og stanhaftig du skulle være
De som hadde måleutstyret kom fra en av de store strøm leverandørene...
Vi borra 3000+ hull i kabel og rørlagt område, vi jobba der i 6 måner - Området hadde ingen kart eller tegninger over disse - Tilfeldig ennå sier du? nå må du våkne litt mann - verden er ikke Absolutt slik DU og de DU TROR på Er.. Du har masse sannhet og er stort sett saklig - men nå begir du deg på et område du verken har forståelse eller VIL ha forståelse for - Jeg gir blanke faen i om det du har LEST om. Jeg snakker Om praktisk HJELP av kvist og søkepinner - dette har gått i arv og ses på av alle jeg kjenner som en helt vanlig greie - ikke noe paranormalt i det hele tatt..
Vær snill nå, la det ligge.. Om du nekter å tro så får det være din greie, bare ikke plag meg mer
Antall ord: 177
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
keke skrev:Fortsett å fornekt du.. Fantastisk påståelig og stanhaftig du skulle være
De som hadde måleutstyret kom fra en av de store strøm leverandørene...
Vi borra 3000+ hull i kabel og rørlagt område, vi jobba der i 6 måner - Området hadde ingen kart eller tegninger over disse - Tilfeldig ennå sier du? nå må du våkne litt mann - verden er ikke Absolutt slik DU og de DU TROR på Er.. Du har masse sannhet og er stort sett saklig - men nå begir du deg på et område du verken har forståelse eller VIL ha forståelse for - Jeg gir blanke faen i om det du har LEST om. Jeg snakker Om praktisk HJELP av kvist og søkepinner - dette har gått i arv og ses på av alle jeg kjenner som en helt vanlig greie - ikke noe paranormalt i det hele tatt..
Vær snill nå, la det ligge.. Om du nekter å tro så får det være din greie, bare ikke plag meg mer
Så lenge du oppfatter mine innlegg her som en plage, så vil jeg nok fortsette å plage deg.
Hvis du er så sikker på denne ønskekvisten din, bør du ta kontakt med James Randi. Han gir deg 5 millioner kroner for å vise at du kan bruke denne kvisten til å finne vann.
Jeg tviler sterkt p åat du tar denne kontakten, og regner det som bekreftelse på at du likevel ikke er så sikker på kvistens egenskaper. Hvis du tar kontakt, så må jeg selvfølgelig ete disse ordene, noe jeg gladelig gjør.
Hvis du kan vise at du kan finne vann eller noe annet med kvist, så vil jeg være kjempefornøyd, og du kan regne med at du i tillegg til de fem millionene kan håve inn penger fra forskere som gjerne vil undersøke denne effekten du klare å få ut av kvisten din.
BA. til keke skrev:Hvis du er så sikker på denne ønskekvisten din, bør du ta kontakt med James Randi. Han gir deg 5 millioner kroner for å vise at du kan bruke denne kvisten til å finne vann.
`
Nå er jeg svært spent på om du hadde tatt denne utfordringen, BA:
Bevise at ønskekvisten IKKE kan finne vann, og være villig til å være skyldig 5 millioner kroner hvis det viser seg at du faktisk finner vann i over 70% av et visst antall (la oss si 50) tilfeller?
BA. til keke skrev:Hvis du er så sikker på denne ønskekvisten din, bør du ta kontakt med James Randi. Han gir deg 5 millioner kroner for å vise at du kan bruke denne kvisten til å finne vann.
`
Nå er jeg svært spent på om du hadde tatt denne utfordringen, BA:
Bevise at ønskekvisten IKKE kan finne vann, og være villig til å være skyldig 5 millioner kroner hvis det viser seg at du faktisk finner vann i over 70% av et visst antall (la oss si 50) tilfeller?
Hadde du tatt utfordringen om den bydde seg?
Det er utopi. Jeg har ikke satt opp noen slik belønning, og Randi gjorde heller ikke det. Han startet med penger han hadde, 10 000 dollar, siden har andre lagt flere penger i denne potten, så nå administrerer JREF 1,1 million USD.
Jeg kan ikke si noe sikkert om jeg hadde gjort det, men jeg tror ikke det. Jeg er for lett å lure. Det er helt sikket mulig å jukse meg og dermed lure til seg disse pengene fra meg. Randi er selv gammel illusjonist, og kan lettere avsløre slike triks.
Hvis jeg kunne vært sikrere på at jeg ikke ville blitt lurt, så hadde jeg kanskje kunne gitt en god sum penger for et slikt formål. Tenk på den kunnskapen jeg da kunne fått. Hvis det skulle vise seg at man kunne finne alt mulig ved hjelp av kvister, så hadde det vært store nyheter for verden.