Dette skjedde bare for noen dager siden; Fem dager siden akuratt faktisk!
Jeg hadde ikke husket drømmene mine på over 4 uker, så plutselig denne natten hadde jeg den mest virkelige drømmen jeg har hat..Den var utrolig, under drømmen kjente jeg alt, følte alt med alle sanser! Det jeg drømte var at jeg lå i senga mi, men satte meg plutselig på sengekanten fordi jeg hørte noen komme mot rommet mitt. Like etter står bestefar i døra mi og ser på meg :O (han døde i desember denne julen som var)..
Han så på meg leenge. Han bare smilte til meg! Jeg spurte han "Bestefar! hva gjør du her?!" han bare så på meg og fortsatte og smile. Jeg spurte flere ganger "Du er jo død..hvordan kan du være her da?" Men han bare så på meg med smilet sitt som ble bredere og mykere for hver gang jeg spurte.. Til slutt snudde han og gikk inn på soverommet til lillebroren min som har soverom mindre enn en halvmeter unna mitt.. Jeg så etter han og prøvde å følge han, men han var borte allerede da jeg hadde kommet inn på lillebroren min sitt rom..
Da jeg våknet fra denne drømmen trodde jeg seriøst bestefar levde.. alt var så virkelig! Jeg tenkte "jeg må forte meg ned til mamma og pappa å fortelle at bestefar lever!" men når jeg hadde samlet meg litt, forstod jeg at d var best å la være slik at de ikke trodde jeg var sprø.. det var jo tross alt "bare" en drøm. Da jeg satt på bussen til skolen 30 min senere og hadde roet meg ned og forstått at dette bare var en fantasi drøm.. så pep mobilen min.. det var en huske lapp hvor det stod "Bestefar bursdag!"
Han hadde bursdag denne dagen! :O
Var det han ..?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg så bestefar!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 19:03
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Rauma
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Ja, jeg tror absolutt dette var han... Han ville vel komme for å fortelle at han faktisk "lever" enda.. At det finnes ett liv etter dette... :mozilla_smile: At han stod å smilte så varmt var vel en måte og fortelle at han hadde det bra... Ta med deg denne gode pplevelsen videre... Du er heldig som har fått den...
Antall ord: 60
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
hmm, kanskje noen andre i familien din har opplevd noe av det samme bare at de ikke forteller det
Antall ord: 19
what's on your mind?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 19:03
- 16
- Lokalisering: Rauma
Hmm ja det var det jeg tenkte jeg også at det var han
Aldri skvutte så mye som jeg gjorde da jeg ble minnt på at han hadde bursdag noen
dager senere, det var creapy det :O..
Moren min har også drømt om han. han sa han fortsatt var i live.. han var ikke død osv..
Mamma også da hun våknet fikk sjokk og ville fortelle at han ikke var død..men da hun hadde kommet seg til traktetene igjen innså hun hvor dumt det hørtes ut x)
Jeg også tror bestefar vil fortelle oss at han har det bra på den andre siden, han lever like levede og enda mer på den andre siden.
Aldri skvutte så mye som jeg gjorde da jeg ble minnt på at han hadde bursdag noen
Moren min har også drømt om han. han sa han fortsatt var i live.. han var ikke død osv..
Mamma også da hun våknet fikk sjokk og ville fortelle at han ikke var død..men da hun hadde kommet seg til traktetene igjen innså hun hvor dumt det hørtes ut x)
Jeg også tror bestefar vil fortelle oss at han har det bra på den andre siden, han lever like levede og enda mer på den andre siden.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 13:54
- 18
Så heldig du er som har opplevd dette, det vil jo si at han er der for dere.midnight skrev:Hmm ja det var det jeg tenkte jeg også at det var han
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
du kan jo prøve å kontakte han da, gjennom ouji brett elr no:P
Antall ord: 14
what's on your mind?