Healing og annen alternativ medisin ⇒ sjel henting ? sjaman
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
sjel henting ? sjaman
hei kan dere hjelpe meg litt ?
jeg har bestilt tid hos en sjaman for sjel henting
jeg lurer på om noen her inne har erfaring innen det evnet
jeg kan litt fra før, men lurer på om det kan og vil hjelpe,
om det er noen som vet eller har erfaring med det.
takker meget for seriøse svar. :mozilla_smile:
jeg har bestilt tid hos en sjaman for sjel henting
jeg lurer på om noen her inne har erfaring innen det evnet
jeg kan litt fra før, men lurer på om det kan og vil hjelpe,
om det er noen som vet eller har erfaring med det.
takker meget for seriøse svar. :mozilla_smile:
Antall ord: 62
ta det med et smil
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
s
Heal skrev:Sjelhenting
sjelhenting ja det er vis du har blitt skremt en gang i livet ditt og det må ha vert kraftig og da er det muligt at en del av sjelen din har trukket seg vekk fra deg under sitevasjonen og der er det sjelhentning kommer inn.
men jeg har ikke prøvd det eller kjenner noen med erfaring innen evnet utenom sjamanen jeg har bestilt.
det er det jeg ønsker å vite om det er virkning i det.? :mozilla_wink:
Antall ord: 82
ta det med et smil
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Har ikke noen erfaring med det, men har lest om det på en eller annen sjamanside en gang. Er det Ailo Gaup (sjamanen, ikke cross'ern) du skal til?
Healeren jeg har pleid å gå hos gjør noe av det samme, men hun kaller det ikke for "sjelehenting."
Kom til å tenke på en ting...dersom en gjennomgår en slik sjelehenting, så vil en vil aldri kunne bli et gjenferd, da vel?
Healeren jeg har pleid å gå hos gjør noe av det samme, men hun kaller det ikke for "sjelehenting."
Kom til å tenke på en ting...dersom en gjennomgår en slik sjelehenting, så vil en vil aldri kunne bli et gjenferd, da vel?
Antall ord: 72
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hvorfor ikke?Hecate skrev:Har ikke noen erfaring med det, men har lest om det på en eller annen sjamanside en gang. Er det Ailo Gaup (sjamanen, ikke cross'ern) du skal til?
Antall ord: 76
Memento mori
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Fordi pr. def. er gjenferd bare energi som henger igjen, ikke en ånd. Når sjelefragmentene føres tilbake til "verten", så er jo energien renset....
just my five
just my five
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hmmm..men kan ikke døden innebære et slikt "sjokk" at sjela henger igjen da? Eller misforstod jeg?
Antall ord: 19
Memento mori
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg vet ikke, men da er det vel strengt tatt en ånd og ikke et energiavtrykk.
Antall ord: 16
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 18:15
- 16
- Lokalisering: fer alt æ veit,norge
sjokk eller traumatiske hendelser kan forårsake en ubalanse både fysisk,psykisk og på sjelenivå.en del av shamanisme går ut på å hente inn sjelsbiter for å skape første steget i balanse.å mangle sjelsbiter kan skape sorg,apatiske tilstander,mangel av glede og frustrasjoner i følelseslivet :mozilla_smile:
Antall ord: 51
reina
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg synes det hele høres litt merkelig ut, jeg da.....at sjelen mister deler av seg selv....hele konseptet at "ånder ikke skjønner at de er døde" blir litt rart for meg ettersom de går over i en tilstand der hjernen ikke lenger setter begrensningene for hva en skal ta inn. Og dersom vi har en kontrakt, skulle ikke sjelen vite når vi skal dø og dermed stå "reiseklar" i det døden inntreffer uansett hvor brått det er?
Antall ord: 85
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
såå hvor kommer det inn at vi er ETT.
Noen kan/kan ikke bli gjenferd - hvordan blir det når en glemmer en hel del aspekter - Absolutthet - overgang til en begrenset og relativ forstand - pralelle virkeligheter - Fortid- framtid - Nuet dengang - hva var den cosmiske reaksjonen på guds første tanke/skapelse av en promp... Huff nå drar jeg den litt her
jeg har vært på en seanse "sjele" henting / tromme reise / Virka som det tok litt andre vendinger enn ventet da hehe..
Det hele utarta seg til å bli en meget psykidelisk opplevlse - Kraftdyret mitt plukka meg opp etter skuldrene og fløy avsted - jeg var naken og hadde en meget erotisk opplevelse... Jeg falt litt ut og inn av fysiks og over/under/mellom verden--- Jeg fikk en visjon av at jeg og sjamanen hadde vært elskere i tidligere liv ( selv om det er 40 år mellom oss nå ) - jeg sang i lyder jeg aldri hadde gjort før - strupesang blandet med intens hake skjelving, litt småskummelt til tider, men Fyameg for en tur - anbefaler det om det er noe du kjenner kan være no for deg - legg fra deg forventninger så godt som du kan - legg inn en god intensjon som kjæm ifra hjærterota , og vit at du er så høyt elska som du bare kan være... Moder Jord , himmelske far , tusser og troll - alle tar de vare på oss og skaper denne fantastiske illusjonen kalt livet...
Noen kan/kan ikke bli gjenferd - hvordan blir det når en glemmer en hel del aspekter - Absolutthet - overgang til en begrenset og relativ forstand - pralelle virkeligheter - Fortid- framtid - Nuet dengang - hva var den cosmiske reaksjonen på guds første tanke/skapelse av en promp... Huff nå drar jeg den litt her
jeg har vært på en seanse "sjele" henting / tromme reise / Virka som det tok litt andre vendinger enn ventet da hehe..
Det hele utarta seg til å bli en meget psykidelisk opplevlse - Kraftdyret mitt plukka meg opp etter skuldrene og fløy avsted - jeg var naken og hadde en meget erotisk opplevelse... Jeg falt litt ut og inn av fysiks og over/under/mellom verden--- Jeg fikk en visjon av at jeg og sjamanen hadde vært elskere i tidligere liv ( selv om det er 40 år mellom oss nå ) - jeg sang i lyder jeg aldri hadde gjort før - strupesang blandet med intens hake skjelving, litt småskummelt til tider, men Fyameg for en tur - anbefaler det om det er noe du kjenner kan være no for deg - legg fra deg forventninger så godt som du kan - legg inn en god intensjon som kjæm ifra hjærterota , og vit at du er så høyt elska som du bare kan være... Moder Jord , himmelske far , tusser og troll - alle tar de vare på oss og skaper denne fantastiske illusjonen kalt livet...
Antall ord: 246
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
[quote="keke"]såå hvor kommer det inn at vi er ETT.
Noen kan/kan ikke bli gjenferd - hvordan blir det når en glemmer en hel del aspekter - Absolutthet - overgang til en begrenset og relativ forstand - pralelle virkeligheter - Fortid- framtid - Nuet dengang - hva var den cosmiske reaksjonen på guds første tanke/skapelse av en promp... Huff nå drar jeg den litt her /quote]
Dersom jeg ikke misforstår deg helt her nå, så tror jeg vi er nærmere en felles forståelse. For dersom vi alle er ett, vil ikke noe kunne løsrives fullstendig, men fortsatt henge sammen med noe eller noen.
Og igjen; hvis gjenferd og alt det der eksisterer, så må det være av en fullkommen årsak og ikke tilfeldig.
BTW kul reise
Noen kan/kan ikke bli gjenferd - hvordan blir det når en glemmer en hel del aspekter - Absolutthet - overgang til en begrenset og relativ forstand - pralelle virkeligheter - Fortid- framtid - Nuet dengang - hva var den cosmiske reaksjonen på guds første tanke/skapelse av en promp... Huff nå drar jeg den litt her /quote]
Dersom jeg ikke misforstår deg helt her nå, så tror jeg vi er nærmere en felles forståelse. For dersom vi alle er ett, vil ikke noe kunne løsrives fullstendig, men fortsatt henge sammen med noe eller noen.
Og igjen; hvis gjenferd og alt det der eksisterer, så må det være av en fullkommen årsak og ikke tilfeldig.
BTW kul reise
Antall ord: 129
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Enig
*bukker* Hectate...
Jeg liker å dele av drømmene , reisene og visjonene
*masse energi*
*bukker* Hectate...
Jeg liker å dele av drømmene , reisene og visjonene
*masse energi*
Antall ord: 14
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |