Healing og annen alternativ medisin ⇒ Krystaller
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Sep 2007 20:37
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Krystaller
Når jeg har kjøpt krystaller har jeg valgt den krystallen som føles riktig for meg.
Er en butikk på kirkeristen i Oslo.
Klarer ikke være der lenge, blir enormt påvirket.
Er en butikk på kirkeristen i Oslo.
Klarer ikke være der lenge, blir enormt påvirket.
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Nybegynner
- 17
Krystaller er spennende.
en verden av kraftige stener.
en verden av kraftige stener.
Antall ord: 8
Heal
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Hvorfor mener du at krystaller er tull metodisten?
først å fremst lurer jeg fordi krystaller ikke er tull - det er Krystaller - og det finnes mange varianter, med forskjellig tetthet- mønster og farger..
Om noen Tror/vet at det er en kraft iboende i stener, så bra for de - Måtte mennesker bruke alle vekrtøy som er mulig med god intensjon. slikt er med på å gi innsikt - Bevissthet.. Er ikke det derfor vi Lever? For å gi Livet mening... er det kritikkverdig å ville godt fra hjertet - Healing med steiner er meget kraftfullt! jeg bukker i ydmykhet og stolthet for de som velger en slik vei.. Ære være dere, verden trenger flere som handler innover&ut
*Masse energi*
først å fremst lurer jeg fordi krystaller ikke er tull - det er Krystaller - og det finnes mange varianter, med forskjellig tetthet- mønster og farger..
Om noen Tror/vet at det er en kraft iboende i stener, så bra for de - Måtte mennesker bruke alle vekrtøy som er mulig med god intensjon. slikt er med på å gi innsikt - Bevissthet.. Er ikke det derfor vi Lever? For å gi Livet mening... er det kritikkverdig å ville godt fra hjertet - Healing med steiner er meget kraftfullt! jeg bukker i ydmykhet og stolthet for de som velger en slik vei.. Ære være dere, verden trenger flere som handler innover&ut
*Masse energi*
Antall ord: 118
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
Bare en stein som alt annet, jeg samler på bomull som er inni kosedyr
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Bare en stein for deg... Stor betydning for andre... Bomull er ikke bare bare det - Mye historie der og....
Antall ord: 19
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
har kjøpt krystaller :mozilla_smile:
Antall ord: 6
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ikke så mye tull som deg i alle fall full av drittprat.Metodisten skrev:krystaller er tull.
Antall ord: 17
Heal
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
er det en god krystall butikk i oslo sentrum som noen kan anbefale?
Antall ord: 13
what's on your mind?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Når ingenting tyder på at krystaller gir noen form for paranormale/overnaturlige evner, øker de ikke innsikten din ved å tro de fungerer. Det vil være å lyve for seg selv.keke skrev:Om noen Tror/vet at det er en kraft iboende i stener, så bra for de - Måtte mennesker bruke alle vekrtøy som er mulig med god intensjon. slikt er med på å gi innsikt - Bevissthet.. Er ikke det derfor vi Lever? For å gi Livet mening... er det kritikkverdig å ville godt fra hjertet - Healing med steiner er meget kraftfullt! jeg bukker i ydmykhet og stolthet for de som velger en slik vei.. Ære være dere, verden trenger flere som handler innover&ut *Masse energi*
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Det skal være komma etter, "deg alle fall".Heal skrev:ikke så mye tull som deg i alle fall full av drittprat.Metodisten skrev:krystaller er tull.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
husk å se etter om det er rent krystall når dere kjøper da, mye fake som er ute og går
Antall ord: 22
what's on your mind?
Hide post links |