Du har vært borte fra forumet en tid. Vel, det har skjedd mye her siden. En kristen ved navn/nick Jael, har redegjort for dette med spøkelser. Så nå vet jeg at mennesker ikke kan gå igjen. Det er demonene som utgir seg for å være avdøde mennesker. Så den skikkelsen på det berømte bildet du vet, er altså en demonskikkelse.karina skrev:Men jeg mener. Du tror vel at når folk dør kommer de til himmelen eller helvete. Hvordan kan du da samtidig tro at det fins ''spøkelser'', som i døde mennesker som ikke har kommet over på den andre siden?misty-gutt skrev:Om du leser i bibelen, så vil du se at Satan og åndeverdenen er beskrevet der.karina skrev:Men Misty-gutt; du kaller deg kristen gjør du ikke? Hvordan kan du samtidig tro på den alternative åndeverden? Det er jo superblasfemisk i følge kristendommen...
Og som jeg har poengtert noen ganger nå så har vi kristne ikke en kamp mot kjøtt og blod, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørket (åndelige mørket) mot ondskapens åndehær i himmelrommet.
Gud oppfordrer oss da til å ta Han's fulle rustning på, så vi kan gjøre motstand på den onde dag og stå etter å ha overvunnet alt.
Dette har intet med superblasfemi å gjøre, tvert imot.
Man lærer så lenge man lever.