Hei! Først og fremst så er jeg ny her, og har liten erfaring innen temaene her inne, så viss dette er postet i feil tråd er det bare og fjerne
Jeg har mange spørsmål og komme med, hehe, maaaange! Håper på fornuftige, korrekte svar som kan hjelpe meg med det jeg lurer på!
Hva er healing? er det noe man er medfødt med (evnene altså)?
Hva er energier? Jeg ble fortalt at det er noe alle kan se viss man bare anstrenger seg, hvordan går man frem for å se det?
Hva er aura?
Kommer sikkert på mer men det er noe av de viktigste hvertfall
Mvh Marthe
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Spørrende!
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2008 20:46
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Velkommen hit
Du får sikkert svar på spørsmålene dine, men jeg er trøtt nå iallefall hehe. Også kan du jo prøve å søke litt rundt på forumet mens du venter.
Du får sikkert svar på spørsmålene dine, men jeg er trøtt nå iallefall hehe. Også kan du jo prøve å søke litt rundt på forumet mens du venter.
Antall ord: 35
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
Re: Spørrende!
å bli healet er å bli helbredet av noen som har fått utviklet denne egenskapen. alle har det i seg men ikke alle får åpnet den. man bruker en form for universiell energi for å helbrede folk gjennom healing...denne energien kan være synlig for noen men er ikke det for de fleste. de fleste healere kan føle denne energien.marthe90 skrev:Hei! Først og fremst så er jeg ny her, og har liten erfaring innen temaene her inne, så viss dette er postet i feil tråd er det bare og fjerne
Jeg har mange spørsmål og komme med, hehe, maaaange! Håper på fornuftige, korrekte svar som kan hjelpe meg med det jeg lurer på!
Hva er healing? er det noe man er medfødt med (evnene altså)?
Hva er energier? Jeg ble fortalt at det er noe alle kan se viss man bare anstrenger seg, hvordan går man frem for å se det?
Hva er aura?
Kommer sikkert på mer men det er noe av de viktigste hvertfall
Mvh Marthe
aura er det usynlige skallet alle har utenpå kroppen en slags boble med masse informasjon om deg. noen påstår at de kan kommunisere med andre auraer. Noen empater gjør dette for å bli kjent med deg.
Antall ord: 215
what's on your mind?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?