snuppedilla skrev:zind skrev:Men, altså, jeg må nok være forsiktig med å gjøre dette for sent på kvelden...
Blir så gira, er ikke sjans i helvete for at zind får sove nå ass :mozilla_cool:
uuuuææææææh!
Det skjedde noe med oss ja.... jeg har blitt enda mer glad i meg selv... har du også?
kan beskrive det i så mangt men så kan jeg ikke likevel...
men hvis jeg skal beskrive kort sagt fra min side så må det fortone seg slik: Først bli kjent med hele følelsesspektere og slippe det løs uten å risikereå bli lagt inn. Hvordan miste bevisstheten og "ramle" og så i neste sekund: våkne til en ekstremt ubeskrivelig lykkefølelse hvor du kun kan le av hele hjertet og har lite kontroll på din kropp..
mens for andre ble det å forløse mye smerte og bli på en måte født på ny så boble over av fryd
jeg har ikke vært så støl i kroppen på det jeg kan huske
Det er utrolig vanskelig å skulle forklare dette ja...
Jeg følte egentlig at det begynte å skje ting med en gang jeg hadde meldt meg på, og hadde en ganske så sprø periode den siste måneden før kurset. Føler meg så mye friere, løsrevet og tryggere på meg selv kanskje..
Jeg har fortsatt tilgode å gå i bakken og få lættis, litt misunnelig på dere der
Men, vi opplever vel dette forskjellig alle sammen. Jeg har i allefall hatt mer energi og mindre behov for søvn når jeg praktiserer dette. I flyt, og har så lyst til å gjøre masse impulsivt. Det er MYE rundt dette, som har kommet snikende i ettertid, ting jeg leser på kunlunbliss.com som gjør at dette føles så riktig.
Som sagt ikke bare dette kurset, men mye som skjedde i perioden før også. Får bare lyst til å selge alt jeg eier og har, og starte alt på nytt.
De siste årene har jeg helt mistet lysten til å reise, ingen interesse av sydenturer eller storbyferier. Nektet å bruke tid og energi på ferier til utlandet, men, jeg har følt voldsom trang til å reise til Tibet, Nepal og Mongolia ... jeg har bare ikke helt skjønt hvorfor. Nå skjønner jeg kanskje litt mer