Vennene mine var et sted på klasse tur jeg var ikke med der fordi jeg var på ferie dessverre men de sa at de gikk inn i leir huset fordi dem var på en slags leier så satt dem seg i en stol så sa den ene vennen min : hallo er det noen her?
så kom den en slags rar lyd som minte om en gammel stemme sa henne , så spurte hun hva heter du? så svarte stemmen mich,
å de 2 vennene mine begynte å tenke på hva hun kune hete så de tenkte først: michel, michael, eller micha, men de kom frem til at de trodde hun het michael så sa hun : hvis du er her michael så lag en lyd, så begynte den andre vennen min å se en slags grå / vit skygge så kunne dem høre at noen gikk ned trappa!!:O så de skrek å henten min 3 venn
så satt de seg i en trekant åså sa min ene venn lag en lyd igjen! så begynte gardinene å bevege seg å huset begynte å knirke, da jeg hørte dette tenkte jeg at karnskje det hadde noe med at de satt i en trekant å gjøre? eller karnskje efekten av månelyset fordi det var på kvelden, eller karnskje alle de hendelsene som har skjedd der i det gammle leir huset? hva tror dere? har dere oplevd noe lignende i deres eget hus eller i en leir eller noe?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vennene mine har sett ånder:O
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2008 17:45
- 16
Jeg var der
Jeg hørte noen som sa: ''miiic''
Så hørte vi noen sa: ''michaeel
Vi skrek og gikk ut
for og hente en til XD
Vi satte oss i en tre kant
Vi hørte noen tre sakte skritt i trappa
Jeg er litt skeptisk på dette asså..