Okey, sorry hvis jeg skriver veldig rotete, men jeg er litt småstressa.
Det har skjedd ganske mye i huset mitt i det siste. Huset er 90 år gammelt.
Jeg, mamma og stefaren min satt i stua og prata. Pluttselig banka det på vinduet. Vi alle snudde oss for og se hva det var, Men det sto ingen der. Jeg har tenkt mye over detta egentlig, og jeg har ikke en aning om hva det kan ha vært. Kan d ha vært noe åndelig?
En annen gang så var jeg alene hjemme. Jeg lå og så på TV og klokka var rundt 23.00.
Jeg hørte noen rare lyder fra peisen. Jeg tror nok d var vinden så jeg tenkte ikke noe over det. 1 min senere så bynte lekene til lillebroren min og gi fra seg lyder som om d var noen som brukte dem. Jeg ble livredd og skjønte ingenting. Lillebroren min har en skuter lignende ting som går på batterier, Og den bynte og kjøre ca en meter fremover. Wtf?
Når jeg ligger i sengen om kvelden så merker jeg at det blir iskaldt rett vedsiden av meg i sengen. Jeg har dobbeltseng så d er liksom plass til to der. Jeg fikk gåsehud og bynte og fryse. noen min senere ble d så tung luft der inne at jeg måtte nesten lukke opp både vinduer og dører for og få d til og bli ok der. Men jeg rekker ikke og gå til døren en gang før både frysningene og den tunge luften er borte.
Dette irriterer meg egentlig sykt, for jeg får ikke sove pga detta. Noen som kan gi meg noen tips som kanskje hjelper for at jeg i det minste skal få sove?
det er ingen som tror på meg, INGEN.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva gjør jeg egentlig?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2008 20:21
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus fylke
Hva gjør jeg egentlig?
Antall ord: 313
Jeg er ditt største mareritt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Jøss.. Dette var rare greier
Jeg tror jeg ville prøve og ta kontakt hadde jeg vert deg. Neste gang denne kulden i sengen din dukker opp så snu deg mot kulden og spør rett ut om hvem som er der og hvorfor. Så kan du se hva som skjer etter det.
Kan jo vere en ånd som søker kontakt og prøver å fortelle noe..
Jeg tror jeg ville prøve og ta kontakt hadde jeg vert deg. Neste gang denne kulden i sengen din dukker opp så snu deg mot kulden og spør rett ut om hvem som er der og hvorfor. Så kan du se hva som skjer etter det.
Kan jo vere en ånd som søker kontakt og prøver å fortelle noe..
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2008 21:45
- 16
- Lokalisering: Stavanger
Jepp det er derfinitivt noen som går igjen i huset ditt. først og fremst bør du se om dette er ond eller positiv energi, deretter bør du eventuelt m snakke med foreldrene dine først og se om dete kan kontakte et medium :mozilla_smile:
LYKKE TIL!!!! :mozilla_laughing:
Antall ord: 53
Noen folk sier at de ikke tror på det de ikke kan se, men vi kan ikke se vinden, men vi vet likevel at den finns...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Har du noen gang bedt høflig om det kan forsvinne?? Si at du blir engstelig når du ikke vet hva det er...
Hva sier moren din, tror hun deg?? Jeg mener også at du burde fått et medium og se på saken hvis det ikke hjelper at du sier ifra at du vil være i fred...
Hva sier moren din, tror hun deg?? Jeg mener også at du burde fått et medium og se på saken hvis det ikke hjelper at du sier ifra at du vil være i fred...
Antall ord: 60
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
Skummelt og si at det definitivt er noen som går igjen i huset hennnes/hans! Det dukker opp utrolig mye på denne sida her nå som er veldig "overdrevent"!! Når jeg ble medlem i 2004 syns jeg siden var mer seriøs Nå virker det som om alle kan skrive det man vil, og nesten alle er enige i at det er noe paranormalt!Susanneangel skrev:Jepp det er derfinitivt noen som går igjen i huset ditt. først og fremst bør du se om dette er ond eller positiv energi, deretter bør du eventuelt m snakke med foreldrene dine først og se om dete kan kontakte et medium :mozilla_smile:
Ikke for å påstå at du tuller om opplevelsene dine, men svarene du får syns jeg er litt på kanten når folk er så sikre... :
Hvor er de medlemmene som var her da jeg ble medlem!??!!? mozilla_tongue:
Antall ord: 161
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
Skummelt og si at det definitivt er noen som går igjen i huset hennnes/hans! Det dukker opp utrolig mye på denne sida her nå som er veldig "overdrevent"!! Når jeg ble medlem i 2004 syns jeg siden var mer seriøs Nå virker det som om alle kan skrive det man vil, og nesten alle er enige i at det er noe paranormalt!Susanneangel skrev:Jepp det er derfinitivt noen som går igjen i huset ditt. først og fremst bør du se om dette er ond eller positiv energi, deretter bør du eventuelt m snakke med foreldrene dine først og se om dete kan kontakte et medium :mozilla_smile:
Ikke for å påstå at du tuller om opplevelsene dine, men svarene du får syns jeg er litt på kanten når folk er så sikre... :
Edit: Oi det kom to ganger dette, belager!
Antall ord: 169
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2008 12:58
- 16
- Lokalisering: Oslo
Selv ville jeg nå ikke utelukke helt at det kan være noe paranormalt ved dette. Ting flytter ikke bare på seg av seg selv.lehni skrev:Skummelt og si at det definitivt er noen som går igjen i huset hennnes/hans! Det dukker opp utrolig mye på denne sida her nå som er veldig "overdrevent"!! Når jeg ble medlem i 2004 syns jeg siden var mer seriøs Nå virker det som om alle kan skrive det man vil, og nesten alle er enige i at det er noe paranormalt!Susanneangel skrev:Jepp det er derfinitivt noen som går igjen i huset ditt. først og fremst bør du se om dette er ond eller positiv energi, deretter bør du eventuelt m snakke med foreldrene dine først og se om dete kan kontakte et medium :mozilla_smile:
Hvis det skremmer deg veldig synes jeg du skal høre på de over her: prøv å få med deg moren din på å oppsøke et medium.
Antall ord: 215
- Christiane
"Love, love, love.."
"Love, love, love.."
Hide post links |