Hvis det er en planet så må den jo ha ekstremt kraftige motorer som driver den igjennom, og mot vårt solsystem, så videre forbi alle planetene her, og mot vår lille plass her i universet? Vi skulle jo sett planeten nå?
At Gaute klarer å kanalisere eller spå er jo spennende selvfølgelig, men å spå at den myte omspunnede planeten Nibiru er på vei hit, det tror jeg ikke på....
Jeg har lest at det en gang for milliarder av år siden var en ekstra planet i vårt solsystem, men den krasjet med enten månen vår eller hva det nå var, og ble knust. Det er iallefall den man idag, kaller Nibiru. Den gikk visstnok i bane og var innom vårt solsystem, men ble altså knust.
Zecharia Sitchin har gjort om på denne sumerianske historien. Han tolket den feil og lagde en utrolig historie ut av det på 70 tallet. Tror boka er fra 70 tallet..
Og nå har man jo internett så da kan man jo lage skikkelig oppstyr av historien...
Kom med bevis på at den er på vei mot oss, så skal jeg tro på det.
Har mailet med Ødegaard, som er norges fremste ekspert på universet, og han skrev at nibiru, 2012, og maya kalenderen bare er tull og vås, og at det er basert på denne kalenderen til maya folket, som vi kun har funnet en liten del av. Alle kalendere har en slutt dato...Det er ingen verdens ting som tyder på at en killer planet er på vei mot oss nå. vi hadde visst det for evigheter siden isåfall....
Man har altså, ved hjelp av internett blandet maya kalenderen og nibiru sammen og satt datoen til 21 desember 2012.
21 desember 2012 er det vinter i norge, folk løper desperat rundt og kjøper julegaver og gleder seg til julaften. Noe mer spennende kommer ikke til å skje.
Så slutt å spre disse usannhetene om nibiru og 2012!