Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ skaper ekstrem paranormal aktivet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2008 22:34
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kongsvinger
skaper ekstrem paranormal aktivet
Noen som har bekrefte denne Teorien ? Kan torden vær skape mer Paranormal aktivet? teorien er basert på elektrisk spenning i luften av torden , Siden så mange påstår at gjenferd og ånder "suger" til seg energi fra F.eks kamera batteri for og opprette kontakt eller for å vis seg.
God sommer til alle
God sommer til alle
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2007 14:50
- 17
- Lokalisering: Oppland
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Re: skaper ekstrem paranormal aktivet
God sommer til deg ogRobsan skrev:Noen som har bekrefte denne Teorien ? Kan torden vær skape mer Paranormal aktivet? teorien er basert på elektrisk spenning i luften av torden , Siden så mange påstår at gjenferd og ånder "suger" til seg energi fra F.eks kamera batteri for og opprette kontakt eller for å vis seg.
God sommer til alle
Antall ord: 62
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Dette vet jeg ikke nok om, men en tanke kan være at elektrisiteten eller den magnetiske strålingen kan virke direkte inn på hjernen vår, og dermed midlertidig forstyrre impulsene slik at milde hallusinasjoner kan oppstå.Robsan skrev:Noen som har bekrefte denne Teorien ? Kan torden vær skape mer Paranormal aktivet? teorien er basert på elektrisk spenning i luften av torden , Siden så mange påstår at gjenferd og ånder "suger" til seg energi fra F.eks kamera batteri for og opprette kontakt eller for å vis seg.
God sommer til alle
Dette må du ikke ta som noe fakta av noe slag, kun en tanke.
Forøvrig vet jeg ikke om noen rapporter som nevner noe økt paranormal aktivitet under tordenvær. Hvor har du denne teorien fra?
Antall ord: 132
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
det kan hende torden vær skaper mer "paranormal" aktivitet. da tordenvær skaper redsel hos mange. og når strømmen går og man befinner seg alene i mørket i et stort hus mens det tordner og regner ute, kan det jo hende at fantasien løper løpsk.
det er jo ofte under slikt vær spøkelsene/morderene slår til i grøsserfilmer...
det er jo ofte under slikt vær spøkelsene/morderene slår til i grøsserfilmer...
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
ekstremt lenge siden det har vært noe tordenvær i Oslo / østlandet området, hva kommer det av ??
Antall ord: 19
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Antakeligvis fordi det har vært vinter...(?).FandenTa skrev:ekstremt lenge siden det har vært noe tordenvær i Oslo / østlandet området, hva kommer det av ??
Antall ord: 28
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Godt spørsmål...ifjor sommer tordna det såvidt et par ganger...FandenTa skrev:ekstremt lenge siden det har vært noe tordenvær i Oslo / østlandet området, hva kommer det av ??
Tordenvær skaper spenning, elektrisitet og kan slå ut på elektriske apparater...
Og noen vil kanksje bruke dette for å hevde en evn paranormal tilnærmelse.
Antall ord: 59
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2007 21:44
- 17
- Lokalisering: Norge, Telemark, Nome.
Ja, det er utrolig nok sannt. det hører helt på tryne ut men, FAKTA FOLKS!!!Robsan skrev:Noen som har bekrefte denne Teorien ? Kan torden vær skape mer Paranormal aktivet? teorien er basert på elektrisk spenning i luften av torden , Siden så mange påstår at gjenferd og ånder "suger" til seg energi fra F.eks kamera batteri for og opprette kontakt eller for å vis seg.
God sommer til alle
ånder/spøkelser/gjenferd (what ever) får energi fra elektriske ladninger.
(som f.eks lyn, som er en elektrisk ladning på høyt nivå)
de kan sammenlignes med baterier^^hihi.
det er også dette som gjør at noen mennesker får lettere "kontakt"
med ånder, for de har (sterke) elektriske ladninger i kroppen.
tro det eller ei, men det er sånn det henger sammen
Antall ord: 140
Jeg hater da Maria Elena.
om det er noe du lurer på så er det bare og spørre.
har greie på en del når det kommer til paranormale hendelser osv.
Peace out...
om det er noe du lurer på så er det bare og spørre.
har greie på en del når det kommer til paranormale hendelser osv.
Peace out...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 18:15
- 16
- Lokalisering: fer alt æ veit,norge
tja..visse fenomener får energi gjennom elektriske ladninger,men ikke alle.noen blir vekt opp av dine intensjoner/energier,men da er det snakk om urgamle saker og ting.bruks området på energi gjennom elektriske ladninger er større for nye ånder eller poltergeist aktiviteter enn hva en gammel shamansk ånd trenger for sin aktivitet."den sovende shaman"er kun aktiv når du på en høflig måte ber om dens viten og hjelp,men er mange ganger sterkere enn en vanlig ånd eller poltergeist.vanskelig for de fleste å forstå,men det er ikke mange som praktiserer slike ting lenger.indianerne bruker slike shamanistiske forfedre til å hjelpe dem med været."jeg har selv vært tilstede ved slike seanser"og det er en vesentlig forskjell på å nytteliggjøre tordenvær enn å skape det :mozilla_smile: gå i fred
Antall ord: 143
reina
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
Ja jeg støtter denne teorien!
Antall ord: 6
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
God teori, egentlig, men jeg tor det er fordi spøkelser liker å skremme, og den beste stemningen å gjøre det i er tordenvær, ikke sant.
Ja, hva skjer med at på alle skrekkfilmer så er det alltid tordenvær? Kan være like skummelt med fint vær, nesten enda verre fordi alt da virker så tilsynelatende rolig..
Ja, hva skjer med at på alle skrekkfilmer så er det alltid tordenvær? Kan være like skummelt med fint vær, nesten enda verre fordi alt da virker så tilsynelatende rolig..
Antall ord: 59
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
reina morsomt at du skulle skrivet det.. hehe.. jeg har hatt en jevnligere interaksjon med mine sjaman guider den site tiden Det har vært forløsende morsomt
jababombo * trommelom*
jababombo * trommelom*
Antall ord: 30
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2008 22:34
- 16
- Lokalisering: Kongsvinger
Tusen takk til alle som har skrevet inn sine meninger om dette emne .
Besvare ditt spørsmål Kimbara, Er svare mitt helt enkelt at ideen kom som et artig tanke spinneri
Så nå er bare for min del og pakke ned regn tøy og vente til lav/høy trykk skal brake sammen til Torden og lyn, Til neste koslig besøk Nes kirkeruiner igjen
Ønsker jeg alle sammen en forsatt koslig sommer
P.s om jeg ikke blir overmannet av Lynet nedslag så skal jeg komme tilbake og gi et mer Fyldig tilbake melding om det skapte mer "Spesielt" opplevelse Evp/Film.
Besvare ditt spørsmål Kimbara, Er svare mitt helt enkelt at ideen kom som et artig tanke spinneri
Så nå er bare for min del og pakke ned regn tøy og vente til lav/høy trykk skal brake sammen til Torden og lyn, Til neste koslig besøk Nes kirkeruiner igjen
Ønsker jeg alle sammen en forsatt koslig sommer
P.s om jeg ikke blir overmannet av Lynet nedslag så skal jeg komme tilbake og gi et mer Fyldig tilbake melding om det skapte mer "Spesielt" opplevelse Evp/Film.
Antall ord: 105
Hide post links |