Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrylleformler svart/hvit magi

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
dannys

Re: hmmm

Innlegg av dannys »

FandenTa skrev:
dannys skrev:
FandenTa skrev:Å bli god i gymnastikk:
Ta et papir med denne teksten på og bær det med deg, da får du overmenneskelig styrke:
Matrem mich mit stdaen. * +D +3 Dag over ser hand og blifver ved tagendis hos alle +N iesus rer judiorum+++

Skjønte ikke helt her, hva skal man skrive på papiret å ha med seg ?

Kun " Matrem mich mit stdaen " ?
Nei, ta med stjerne, plusstegn (forestiller kors) og resten også.....

Må det skrives akkurat slik ? Med mellomrommene, og skifte av linje akkurat som du har srekvet der ? Eller kan linjeskifte skje når jeg selv vil ?

Hvor lenge må jeg bære på det ??

Holder det frem til torsdag ? Har fotballkamp... hadde vært kjekt med litt overnaturlige krefter til det.
Om du kan skifte linje når du vil osv. -det vet jeg ikke. Tror du rett og slett burde prøve å se... Det er når du har papirlappen med deg at du har styrken... ;)
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Hecate skrev:
Kimbara skrev:
Hecate skrev:Vel, det er en del medlemmer her som har vært litt nærmere enn hva som er hyggelig. Uten at de har påkalt dem bevisst.

Disse skapninger har en annen agenda enn oss. Hvorvidt de er skapt av oss eller om de kommer fra en annen opprinnelse, vet jeg ikke.

Vi er mye sterkere enn dem, men de færreste av oss er godt nok tunet inn på den naturlige kraften vår til at vi ikke reagerer "uheldig" på dem.
Hva mener du demoner er?
Jeg vet ikke hva de er, jeg bare forholder meg til det andre har fortalt om sine opplevelser.
Hvorfor skriver du som om du skriver for en faktabok da?
Antall ord: 123
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av FandenTa »

dannys skrev:
FandenTa skrev:
dannys skrev:
Ta et papir med denne teksten på og bær det med deg, da får du overmenneskelig styrke:
Matrem mich mit stdaen. * +D +3 Dag over ser hand og blifver ved tagendis hos alle +N iesus rer judiorum+++

Må det skrives akkurat slik ? Med mellomrommene, og skifte av linje akkurat som du har srekvet der ? Eller kan linjeskifte skje når jeg selv vil ?

Holder det frem til torsdag ? Har fotballkamp... hadde vært kjekt med litt overnaturlige krefter til det.
Om du kan skifte linje når du vil osv. -det vet jeg ikke. Tror du rett og slett burde prøve å se... Det er når du har papirlappen med deg at du har styrken... ;)

Det eneste som skjedde var at jeg merket 2 kviser på leggen, samt at jeg ble litt svimmel... deretter kastet jeg den...

hmmm, er dette vanelig ?
Antall ord: 193
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19

Innlegg av jaha »

FandenTa skrev:
dannys skrev:
FandenTa skrev:
dannys skrev:

Det eneste som skjedde var at jeg merket 2 kviser på leggen, samt at jeg ble litt svimmel... deretter kastet jeg den...

hmmm, er dette vanelig ?
Det vanlige er vel 3 kviser.
Antall ord: 201
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

er det noen som lurer på hva demoner er og ser ut , hva de gjør og hva de har som mål ??
jeg er ingen ekspert men skal prøve så godt jeg kan.

skriv til meg på pm...det er ikke alle som liker å høre det som er sant. :mozilla_cool:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

FandenTa skrev: Det eneste som skjedde var at jeg merket 2 kviser på leggen, samt at jeg ble litt svimmel... deretter kastet jeg den...

hmmm, er dette vanelig ?
Kanskje en del av bivirkningene? Det skal fuglene vite..... :mozilla_tongue:

Det minner meg forresten om da jeg hadde lett hodepine og fant frem noen hodepinetabletter... en av bivirkningene var ifølge pakken "kraftig hodepine". - Nedtur.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

jente 27 skrev: ...det er ikke alle som liker å høre det som er sant. :mozilla_cool:
Nei, det skal være sikkert ;)
Antall ord: 23
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

jente 27 skrev:er det noen som lurer på hva demoner er og ser ut , hva de gjør og hva de har som mål ??

skriv til meg på pm...det er ikke alle som liker å høre det som er sant. :mozilla_cool:
Jeg synes det kunne vært spennende om du forklarer dette til oss alle her inne, så vi får ta del i det du vet...det er litt av hensikten med dette forumet.

Jeg forstår hvis du føler deg litt "skremt" av skeptikerene her, men det kan være andre igjen som kan ha utbytte av din viten? Hvis du sitter på kunnskap vi har nytte av, mener jeg.

Så jeg håper du vil fortelle :)
Antall ord: 136
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av FandenTa »

jaha skrev:
FandenTa skrev:
dannys skrev:
FandenTa skrev:
dannys skrev:

hmmm, er dette vanelig ?
Det vanlige er vel 3 kviser.

Jeg fikk sikkert bare 2 siden jeg ikke flyttet på linjen riktig, den sku kommet litt før, men jeg prøver igjen, forhåpentligvis får jeg 3 eller flere kviser på leggen av det..

La oss håpe det skjer
Antall ord: 181
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Millamy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 21:28
16
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Millamy »

Astarte skrev:Harry Potter er konge!

Ikke rakk ned på han! [-X [-( :D
enig :mozilla_wink:
Antall ord: 14
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kimbara skrev:
Hecate skrev:
Kimbara skrev:
Hecate skrev:Vel, det er en del medlemmer her som har vært litt nærmere enn hva som er hyggelig. Uten at de har påkalt dem bevisst.

Disse skapninger har en annen agenda enn oss. Hvorvidt de er skapt av oss eller om de kommer fra en annen opprinnelse, vet jeg ikke.

Vi er mye sterkere enn dem, men de færreste av oss er godt nok tunet inn på den naturlige kraften vår til at vi ikke reagerer "uheldig" på dem.
Hva mener du demoner er?
Jeg vet ikke hva de er, jeg bare forholder meg til det andre har fortalt om sine opplevelser.
For at du skal få noe å spørre om vel!
Antall ord: 135
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

Astarte skrev:
jente 27 skrev:er det noen som lurer på hva demoner er og ser ut , hva de gjør og hva de har som mål ??

Jeg synes det kunne vært spennende om du forklarer dette til oss alle her inne, så vi får ta del i det du vet...det er litt av hensikten med dette forumet.

Jeg forstår hvis du føler deg litt "skremt" av skeptikerene her, men det kan være andre igjen som kan ha utbytte av din viten? Hvis du sitter på kunnskap vi har nytte av, mener jeg.

Så jeg håper du vil fortelle :)
de tvil je ggjerne, men tar det på pm. det er flere som er livredde for slikt å dem vil je gikke skremme mer enn dem er.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Hecate skrev:
Kimbara skrev:
Hecate skrev:
Kimbara skrev: Hva mener du demoner er?
??

Er det en barnehage vi driver å diskuterer i her inne eller?
Antall ord: 63
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Jente27:

Vi har tålt litt av hvert her inne; og du er på rette forumet. Så bare kom med det du!

Vi er maaange her inne som sitter med både erfaringer og kunnskap: så slipp deg løs, vi tåler det nok.
Antall ord: 45
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kimbara skrev:
Hecate skrev:
Kimbara skrev:
Hecate skrev:
Kimbara skrev: Hva mener du demoner er?
??

Er det en barnehage vi driver å diskuterer i her inne eller?
Selvfølgelig er dette en stor barnehage og noen som leker at de er veldig mye mer intelligente og saklige enn andre. Seriøst, en blir bare så dritt lei i lengden å måtte begrunne ihjel hver minste lille detalj for enkelte som har en hobby å kverulere og polemisere andres innlegg fordi de har en annen forståelseshorisont. Jeg beklager at jeg glemte å skrive "jeg antar", "jeg har hørt, lest, sett, opplevd, men aldri kunnet bevise at det er noe annet enn fantasi og selvsuggesjon". Hadde jeg skrevet det, hadde du ikke hatt noe å spørre om, hadde du vel?
*sukk*
Antall ord: 167
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links