Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sjekk orben.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
det ligner jo litt på en lommelykt som lyser da men, jeg tror på at ingen av dere fant på noe sånnt. :mozilla_smile: . kult da
Antall ord: 27
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
:mozilla_laughing:Astarte skrev:Kult!
En orb med humor!!!
Antall ord: 9
Hide post links |
Nei folk som gjør sånt er idioter asså.. Jeg hater slikt det er ikke noe morsom i det hele tatt.Mathema skrev:det ligner jo litt på en lommelykt som lyser da men, jeg tror på at ingen av dere fant på noe sånnt. :mozilla_smile: . kult da
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Jeg tror det var noe mystisk ved det. Fordi hadde det vært fisen til katta, så var det litt rart at den syntes. Det er jo aldri synlig når folk fiser.
Antall ord: 33
☮
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Kanskje en møll som lå og sov sin søte søvn i kattens pels, og som ble skremt av kattens bevegelser. Insekter ser ofte ut som orber, og denne orben bevegde seg som et insekt i flukt.
I dånt nåw.
I dånt nåw.
Antall ord: 44
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy.
Kom jo ut av rompa på katten, den jo. Kansje noen tok over katten for en stund, hvem vet. Merkelig hvar det i vertfall.
Antall ord: 24
Hide post links |
Stemoren til veninna mi har nå skaffet en dyretolk til katten på filmen Han (katten) fortalte at Camilla (venninna mi, eieren) reddet livet hans og at orben er lekekameraten hans. En søsken fra kullet hans som ble avlivet .. Så skjønt<3
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2008 11:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
Awf, det er katta mi jo : D
For alle skeptikere som skriver her; Dette er faktisk sant.Det er ikke noe tull med det der.
Søstera mi filma dette helt tilfeldig. Og hun kunne ikke se den orben utenfor kameraet.
Jeg måtte bare få skrivd dette.
And btw...
Ser dere ikke hvordan orben flyr? Ja, I know kameraet suger, men alle kan vel se at det er en lyskule som flyr og ikke et insekt eller en lommelykt x]
Jeg har faktisk et annet klipp av orben, og der ser man godt at det er en orb som forsvinner i løse lufta. Og vi har faktisk funnet ut hva den orben er.
Men det er noe som jeg kan komme innpå senere.
Vel..det var det jeg hadde å skrive. Dere får tro hva dere vil, men jeg veit at det er sant.
:]
For alle skeptikere som skriver her; Dette er faktisk sant.Det er ikke noe tull med det der.
Søstera mi filma dette helt tilfeldig. Og hun kunne ikke se den orben utenfor kameraet.
And btw...
Ser dere ikke hvordan orben flyr? Ja, I know kameraet suger, men alle kan vel se at det er en lyskule som flyr og ikke et insekt eller en lommelykt x]
Jeg har faktisk et annet klipp av orben, og der ser man godt at det er en orb som forsvinner i løse lufta. Og vi har faktisk funnet ut hva den orben er.
Vel..det var det jeg hadde å skrive. Dere får tro hva dere vil, men jeg veit at det er sant.
Antall ord: 146
" We are here to search the unknown "
Hide post links |
Hei C! Velkommen til paraBloodFlower skrev:Awf, det er katta mi jo : D
And btw...
Antall ord: 153
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Ntåw... Da var det ingen fisAkasha memoria skrev:Stemoren til veninna mi har nå skaffet en dyretolk til katten på filmen Han (katten) fortalte at Camilla (venninna mi, eieren) reddet livet hans og at orben er lekekameraten hans. En søsken fra kullet hans som ble avlivet .. Så skjønt<3
Antall ord: 53
☮
Hide post links |