Healing og annen alternativ medisin ⇒ Mirakelet i Stavanger
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Navnet takk, så skal jeg ta meg av saken. Er du redd?
Antall ord: 12
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg er ikke redd, men lovlydig.misty-gutt skrev:Navnet takk, så skal jeg ta meg av saken. Er du redd?
Hva med deg? Du kan finne ut det du vil fra den informasjonen du har fått. EOD
Vil du snart begynne å argumentere saklig eller svare på spørsmålet?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er ikke ulovlig å sende en privat melding. Vedkomende som du ANGIVELIG har vært i kontakt med har begått en ulovlig handling ved å gi deg pasientinformasjon, om det er tilfellet. Viser til taushetspliktte ved sykhuset, som du finner på UNN's nettsted, så bare google deg dit.
Men dette er ikke min bekymring, så navnet takk. Så kommer vi til buns i saken, ja din påstand.
Men dette er ikke min bekymring, så navnet takk. Så kommer vi til buns i saken, ja din påstand.
Antall ord: 69
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette har jeg avsluttet.misty-gutt skrev:Det er ikke ulovlig å sende en privat melding. Vedkomende som du ANGIVELIG har vært i kontakt med har begått en ulovlig handling ved å gi deg pasientinformasjon, om det er tilfellet. Viser til taushetspliktte ved sykhuset, som du finner på UNN's nettsted, så bare google deg dit.
Vil du bli saklig eller svare på spørsmålet?
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Samtidig som jeg er her leser jeg i bøkenes bok, veksler litt på nettet..
Leste akkurat dette: Amos 5:24 Men dommen skal komme veltende som vann, og rettferdigheten som en alltid strømmende bekk.
Samtidig som jeg er her leser jeg i bøkenes bok, veksler litt på nettet..
Leste akkurat dette: Amos 5:24 Men dommen skal komme veltende som vann, og rettferdigheten som en alltid strømmende bekk.
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det vet vi at du ikke gjør.misty-gutt skrev:Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Uffda, det ser ikke bra ut for deg. Hvis det stemmer ser det ikke så bra ut for meg heller, men jeg tror jo ikke på det, som du vet.Samtidig som jeg er her leser jeg i bøkenes bok, veksler litt på nettet..
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du tror du vet, og det er noe annet.BA. skrev:Det vet vi at du ikke gjør.misty-gutt skrev:Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, jeg vet, og har vist deg det også, slik at du også vet at du ikke holder deg til sannheten. Snarere tvert om. Nå ser det ut til at du skyr sannheten som pesten.misty-gutt skrev:Du tror du vet, og det er noe annet.BA. skrev:Det vet vi at du ikke gjør.misty-gutt skrev:Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Du kan jo svare på om du hadde sjekket om historiene du la fram var sanne eller ikke. Hvis du ikke vil svare på det, så vitner det om at du ikke vil forholde deg til sannheten. Hvis du ikke kan svare på Kimbaras spørsmål, så vitner det også om at du ikke vil forholde deg til sannheten.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du er flink til å vri, men ikke flink nok.BA. skrev:Nei, jeg vet, og har vist deg det også, slik at du også vet at du ikke holder deg til sannheten. Snarere tvert om. Nå ser det ut til at du skyr sannheten som pesten.misty-gutt skrev:Du tror du vet, og det er noe annet.BA. skrev:Det vet vi at du ikke gjør.misty-gutt skrev:Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Hvorfor tør du ikke oppgi din angivelige kilde ved sykhuset? Jeg kan trøste deg med at det ikke er ulovlig å sende meg en privat melding. Så hva er da problemet? Navnet takk.
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, det skal en ekspert til for å se det.misty-gutt skrev:Du er flink til å vri, men ikke flink nok.BA. skrev:Nei, jeg vet, og har vist deg det også, slik at du også vet at du ikke holder deg til sannheten. Snarere tvert om. Nå ser det ut til at du skyr sannheten som pesten.misty-gutt skrev:Du tror du vet, og det er noe annet.BA. skrev:Det vet vi at du ikke gjør.misty-gutt skrev:Blir saken stående uløst, så vil den alikevel få sin avklaring i sin tid. Jeg frykter intet, jeg holder meg til sannheten.
Du projiserer.
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Navnet?
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Bra med meg? Jeg har det da utmerket, selv uten tro. Det har vært verre med en god del kristne jeg har kjent til. Det er en del som har innsett at det ikke finnes noen frelser, men de klamrer seg til kristendommen av ren frykt for å brenne i helvete.misty-gutt skrev:Trist å høre. Jeg vokste opp i et ikke kristent hjem, var ateist. Ble kristen først i relativt ung voksen alder.Chimera skrev:guds Mirakler??. Har vokst opp i et fundamentalistisk kristent hjem , og har definitivt mer erfaringer med bla. vekkesesmøter og lignende enn tåkegutten. Jeg har ikke opplevd noe mirakuløst inngripen, heller tvert i mot. I følge mine observasjoner så er fundamentalisme et symptom på tvil.
En annen sak er at den personen som jeg husker som var mest aggressiv misjonerende
i likhet med tåkegutten, sitter inne på grunn av seksuelt misbruk av egne unger.
Regner med at jesusen du møtte var den blonde blåøyde absolutt ikke fra araberland som de fleste kristne har hengende på veggen.
Tåkegutten er nok en forvilla hjernevasket stakkar
Håper det går bra med deg, alt godt ønsker jeg deg.
Du virker som relativt nyfrelst ja, bare vent noen år til den verste halleluja-rusen har lagt seg....
Dessuten, du har sagt ditt her nå. Tror de fleste har oppfatta poenget, det eneste du vil oppnå er at vi andre blir enda mer antikristne enn vi allerede er, så har jeg vært deg, så har jeg kutta ut misjoneringpostingene og heller dltatt i diskusjonene på et nøytralt grunnlag, hvis du da ikke er så hjernevasket at du ikke har evne til annet enn å bable på dette kristendompjattet.
Antall ord: 290
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er fint. Solen går opp over oss alle.Chimera skrev:Bra med meg? Jeg har det da utmerket, selv uten tro.
Det er ikke godt å leve i frykt. Da mangler det viktigste, selv om de vil være kristne på en måte. Den fullkomne kjærlighet (Jesus) driver ut all frykt. Så de må nok jobbe mere med sitt forhold til Gud da om de skal nå sluttmålet, og gå inn i den evige lykke.Det har vært verre med en god del kristne jeg har kjent til. Det er en del som har innsett at det ikke finnes noen frelser, men de klamrer seg til kristendommen av ren frykt for å brenne i helvete.
Nyfrels og nyfrelst du, nei er nok ikke det, ble kristen i 1983. Men en blir aldri helt ferdigutlært her på jorden. Gløden har nok kommet og gått, men nå har jeg tatt grep. Gud har ristet meg litt men på kjærlig vis da.Du virker som relativt nyfrelst ja, bare vent noen år til den verste halleluja-rusen har lagt seg....
Åh..?Dessuten, du har sagt ditt her nå.
Antikristne? Ja, en velger selv.Tror de fleste har oppfatta poenget, det eneste du vil oppnå er at vi andre blir enda mer antikristne enn vi allerede er, så har jeg vært deg, så har jeg kutta ut misjoneringpostingene og heller dltatt i diskusjonene på et nøytralt grunnlag, hvis du da ikke er så hjernevasket at du ikke har evne til annet enn å bable på dette kristendompjattet.
Skal bare for ordens skyld minne om at denne tråden handler om Guds mirakler. Du skal ikke se bort fra at det kommer flere mirakelhistorier her.
Antall ord: 289
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid.
Gud som har skapt oss alle kjenner oss tvers igjenom, derfor er heller ingen sykdom som vi måtte ha å slite slite med for vanskelig for ham å bote, helbrede, når vi vender oss mot ham i tro.
Hadde Darwin hatt rett i sine syke teser, da hadde saken stilt seg annerledes. Da hadde vi heller ikke hatt noe fremtidshåp. Men nå er det ikke Darwins evolusjonsteori som har skapt verden, men Gud.
I begynnelsen var Ordet, og Ordet var hos Gud, og Ordet var Gud. Han var i begynnelsen hos Gud.
Alt er blitt til ved ham, og uten ham er ikke noget blitt til av alt som er blitt til. (Jesus)
Over 700 vitenskapsmenn har til nå undertegnet en liste hvor de tar avstand fra teorien, ja utopien til Darwin.
A Scientific Dissent From Darwinism
"We are skeptical of claims for the ability of random mutation and natural selection to account for the complexity of life. Careful examination of the evidence for Darwinian theory should be encouraged."
http://www.dissentfromdarwin.org/
Gud som har skapt oss alle kjenner oss tvers igjenom, derfor er heller ingen sykdom som vi måtte ha å slite slite med for vanskelig for ham å bote, helbrede, når vi vender oss mot ham i tro.
Hadde Darwin hatt rett i sine syke teser, da hadde saken stilt seg annerledes. Da hadde vi heller ikke hatt noe fremtidshåp. Men nå er det ikke Darwins evolusjonsteori som har skapt verden, men Gud.
I begynnelsen var Ordet, og Ordet var hos Gud, og Ordet var Gud. Han var i begynnelsen hos Gud.
Alt er blitt til ved ham, og uten ham er ikke noget blitt til av alt som er blitt til. (Jesus)
Over 700 vitenskapsmenn har til nå undertegnet en liste hvor de tar avstand fra teorien, ja utopien til Darwin.
A Scientific Dissent From Darwinism
"We are skeptical of claims for the ability of random mutation and natural selection to account for the complexity of life. Careful examination of the evidence for Darwinian theory should be encouraged."
http://www.dissentfromdarwin.org/
Antall ord: 196
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tull og tøys.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Er du snart klar til å svare på om du hadde sjekket sannhetsgehalten i røve... unnskuld, mirakelhistoriene?
Antall ord: 46
Hide post links |