Ja vel, det er jo flott for ham, men hva har dette med astralreiser å gjøre? Og hva ville du egentlig frem til?Eaglespirit skrev:Ja, riktig Jobben Hans, Men da har han innsett at at det er mer mellom himmel og jord, eller vil prøve en ny vinkel
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healing
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Antall ord: 50
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Hvor får du dette med astralreiser og gjøre. Har Du vært på astralreise? Jeg har vært og kan igjenta det.Kimbara skrev:Ja vel, det er jo flott for ham, men hva har dette med astralreiser å gjøre? Og hva ville du egentlig frem til?Eaglespirit skrev:Ja, riktig Jobben Hans, Men da har han innsett at at det er mer mellom himmel og jord, eller vil prøve en ny vinkel
Det jeg vil frem til er at en lege har en umulig jobb som livredder, men kan skrive ut resept på
Piller ondt i hodet.
Antall ord: 101
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Du svarte på et innlegg jeg skrev til KB ang. astralreiser og andre dimensjoner som en del av disse.Eaglespirit skrev:Hvor får du dette med astralreiser og gjøre. Har Du vært på astralreise?Kimbara skrev: Ja vel, det er jo flott for ham, men hva har dette med astralreiser å gjøre? Og hva ville du egentlig frem til?
Jeg tror ikke på astralreiser, derfor har jeg ikke vært på en. Men jeg drømmer, som alle andre.
Ok. Hva skiller denne astralreisen fra drømming eller andre søvnrelaterte fenomener?Jeg har vært og kan igjenta det.
"Umulig jobb som livredder"? Hvor i all verden har du det fra? Hadde det ikke vært for legene hadde man vel mye lettere omkommet av f.eks. difteri, kopper eller store infeksjoner.Det jeg vil frem til er at en lege har en umulig jobb som livredder, men kan skrive ut resept på
Piller ondt i hodet.
Antall ord: 161
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- 17
ooops, jeg så ikke at det var to sider, snakka om det på forrige side.
Antall ord: 15
Heal
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Hva mener du med astralkroppen? Mener du det astrale legemet ellerKB skrev:Jeg tror Astral kroppen min er skadet. Hvordan kan jeg heale den? Hva metode anbefales for dette?
hele lyslegemt ditt?
Hvordan opplever du at den er "skadet"?
Antall ord: 40
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Utrolig artig med all ironien & selvinnsikten her synes jeg. Keep up you good folks..
Antall ord: 14
Hide post links |